Jul & Nyårsfred 2017!

DeletedUser

Guest
Ärade Tribal Wars spelare!

Tiden närmar sig årets storhelger jul & nyår och som vanligt kommer vi att ha fred under dessa högtider.

Tiderna som gäller är följande:

Julfred:
Från 24 december kl 10:00 till och med 26 december kl 23:59
- Angreppsspärr från 24 december kl 10:00 till och med 26 december kl 23:59

Nyårsfred:
Från 31 december kl 10:00 till och med 1 januari kl 18:00
- Angreppsspärr 31 december kl 10:00 till och med 1 januari kl 18:00

Fred = Alla anfall som landar under tiden det är fred kommer att bli ett besök, detta gäller anfall mot spelare och barbarbyar.

Angreppsspärr = Inga anfall kan skickas under tiden angreppsspärren är aktiv.

Notera att freden gäller alla världar förutom Speed och att det är tider där även minuten räknas, alltså gäller tiderna till minuten efter freden slutat.

Med Vänliga Hälsningar
Ditt Tribal Wars Team

snowman.jpg
 

DeletedUser

Guest
.net har från 00.00 31/12 till 2/1 00.00

Jag gissar att de fått någon sorts dispens från standard då, kanske tack vare att deras support tydligen är stängd under hela tiden det är fred.

Det såg nämligen ut så här i informationen jag fått;

"Christmas peace: 24.12. 10:00 (local time) until 26.12. 23:59 (local time)
New Year peace: 31.12. 10:00 (local time) until 01.01. 18:00 (local time)

These times should be (almost) identical to last year. If they are not please let me know. Please respect the times given unless there is a special reason to change it."
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
.net hade även julafton från 00:00 och hela julen, vore bra, när man spelat i åratal är det skönt att kontot får vara lite fredat vid jul
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag tycker nog också det är lite väl kort även i år - förra året var det extremt kort men då fick vi utökat det. Men som syns har vi haft de tider jag fått beordrade uppifrån, som enligt detta bara kunde ändras om man hade speciella skäl. Det känns ju lite märkligt om supporten ska styra freden, men kanske är det så..
 
Topp