Jobbigaste spelaren

DeletedUser

Guest
TheGodOfWar:
En fråga bara lite off.
Vad skulle hända mig om jag la ut all kontakt jag haft med supporten o mina duster med dom,här i forumet?
Varför jag undrar har inget med just dig att göra. Utan mera hur lustigt konstiga ni har vart på att bedöma saker o ting. Självklart skulle jag inte lägga ut namn på någon spelare eller i supporten.
Skulle jag straffas då?
Om ditt svar blir att,har du klagomål får du ta kontakt med oss i pm.
isf är det meningslöst o det var det jag ville visa.

Eftersom frågan inte har med TheGodOfWar att göra, ska jag besvara den;

Du får gärna skriva ett pm till mig och förklara exakt vad dina kontakter med supporten egentligen har med denna tråd och för den delen diskussion att göra, oavsett hur de blivit bedömda. Det här forumet är avsett för politik och propaganda - och det du tar upp är i grunden ett glasklart regelbrott så som forumsreglerna ser ut idag. Självklart kommer olika regler tillämpas i olika fall baserat på vad saken gäller, det du tar upp här är ungefär som att fråga om någon kommer ge dig fortkörningsböter om du parkerar på handikapprutan.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
har dui nget annat att säga än att du är eggehs fan så kan du ta dit pick å pack å dra.

Älskar eggeh ;) Nää, men ni är den sista av alla forumsdelar som kan säga dra inget v9 off topic hit, elr nått liknande skit, hela v5 e ju fn off topic. 90% av dom senaste 100 posterna är vanligtvis helt off topic här sen nån månad tebaks.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Älskar eggeh ;) Nää, men ni är den sista av alla forumsdelar som kan säga dra inget v9 off topic hit, elr nått liknande skit, hela v5 e ju fn off topic. 90% av dom senaste 100 posterna är vanligtvis helt off topic här sen nån månad tebaks.

Sktiv ticket till Adam då, han vill ju hålla forumet öppet, läs hans post ovan!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Som sagt håll topicen det är allt jag begär.

sluta tjafsa som småbarn:)
det var inte riktigt det tråden gick ut på ellr hur;)
 

DeletedUser

Guest
Trevlig tråd!

1. Jag skulle vilja säga att Barbaren är den jobbigaste spelaren på V5. Det var jobbigt att fokusera på sina fiender och se hur andra spelare gottade sig i gråbyar som man själv hade kunnat adla, men som man ignorerade för att ha mynt nog att adla fiender.

2. Norsen - var nere för räkning hur många gånger som helst, men lyckades alltid få deffhjälp och reste sig med bara tre byar och lyckades hamna högt i byrankingen igen.

3. DEMONS får denna plats kollektivt. Trots att vi adlade så mycket som mynten tillät så fortsatte ni att växa genom att adla i rimmen, värva och även lite diplomatiskt "fulspel". Om någon enskild spelare ska ta åt sig äran är det väl i så fall ledaren PREKO.

4. T*ON får också de en kollektiv placering för sina samordnade fejkregn och adlingar som gjorde att jag inte ens orkade logga in på alla mina fem KÖ-konton i fronten. Trots fina värvningar (bland andra Miffo) lyckades vi aldrig få igång tillräcklig aktivitet för att möta attackerna.

5. Eftersom jag aldrig fick äran att kriga mot någon av spelarna i KILT eller [rs] lämnar jag femteplatsen öppen. Jag är rätt säker på att om jag hade fått möta dem hade någon av deras spelare hamnat här.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
4. T*ON får också de en kollektiv placering för sina samordnade fejkregn och adlingar som gjorde att jag inte ens orkade logga in på alla mina fem KÖ-konton i fronten. Trots fina värvningar (bland andra Miffo) lyckades vi aldrig få igång tillräcklig aktivitet för att möta attackerna.

Aktiviteten hade vi Benzo, vad vi saknade var uthålligheten att nöta inks konstant och pressa oss till det yttersta, vi gjorde många tappra försök att vända fronten där nere. Tyvärr gick det som det gick tack vare regeländringar och nytillkomna spärrar för KÖ-konton. Vilket gjorde att vi som var aktiva och nötte till sist låste oss själva genom att sitta och fixa och trixa med våra KÖ-konton. Vi tappade även en hel del utav vår motivation, för att inte säga allt den dagen du, jag m.fl. åkte på en globalbann. Men jag håller med dig, de som nötte emot oss ska ha en stor eloge för sin insats, hatten av.

Den absolut jobbigaste jag mötte i fält på värld 5 under min tid som spelare är nog Supersympa, han hade bara way to much offbyar för mitt eget bästa. Och tätt klustrade var dem också. Jobbigaste stammen var nog ändå T*ON trots allt baserat på att de körde stenhårt emot mig när jag fronta dem med Gortkol-kontot. Good times hursom och riktigt trevliga människor fick man äran att konversera med under tiden man själv spelade.

//Miffo a.k.a. Gortkol
 

DeletedUser

Guest
Det är väl egentligen inte bra att finnas med på någon lista här. Då betyder det förmodligen att någon av de man köttat fortfarande finns kvar, och bara det är mer eller mindre ett tecken på att man inte varit så jobbig så man förtjänar att omnämnas här? På min tid var det hursomhelst så att man blev rimmad direkt om man vågade sig på att attackera mig och mina grannar. Det fick många spelare i [SWE]/TRE känna på. Den jag vill nämna ändå är väl Grizzly som nog var den enda spelaren jag hade några som helst problem mot under min tid på v5. Han låg för långt bort för mig helt enkelt vilket var extremt jobbigt.

//DeAtHhUnTeR @ v5
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Incs?
#1 - SEAMEN
#2 - En spelare i TR mins ej hans namn gick med i D sen och va ricktigt trevlig.
#3 - Benzocaine
#4 - lader.55
#5 - Preko
 
Topp