Jag vill också (amps galleri~)

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Alltid bra att få feedback till det som man skapat.

speed_wars_png_01.png


abelsig_v02.png


bloody_Mary_sign_v01.png


duracellkaninen_forum_png_v01-1.png


md49_test.png


sig_mod_at_grepo_v01.png


2ry4saw.png


2589wkj.png


29bgjmt.png


son689.png


4BryZ.png

Och ja, jag vet att bakgrunderna kan vara lite enformiga, men aja...



amp.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
nicetalk och no40 tycker jag är snyggast


kan man kanske få en liten enkel:sneaky:
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
hahahaha :D

Trodde att haroo hade gjort sin egen sign ^^
Men där ser man hur fel man kan ha, lessen men den är en utav de simplare/ fulare signaturerna här på forumet imo.
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
kan man kanske få en liten enkel:sneaky:

Jadu, jag gör inte så mycket signaturer längre så...Kanske om jag får tillbaka lusten för det.

hahahaha :D

Trodde att haroo hade gjort sin egen sign ^^
Men där ser man hur fel man kan ha, lessen men den är en utav de simplare/ fulare signaturerna här på forumet imo.

Jag kan väll hålla med om att den inte är snygg. Men det är fortfarande jag som gjort den så.
Kan väll säga lite att den tog död på min lust att fortsätta göra signaturer. :)
I fortsättningen skulle jag dock vilja ha konstruktiv kritik, det är oftast lättare att arbeta med.



amp.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Aja lite konstruktiv kritik då.. Den där du gjorde åt speed wars, var väll en utav de första som hade ett lite nytt sätt att utnyttja bilderna :)
Dvs att svärdet eller vad det är går upp över resterande utav bilden..
Vilket blev väldigt bra imo :)
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Aja lite konstruktiv kritik då.. Den där du gjorde åt speed wars, var väll en utav de första som hade ett lite nytt sätt att utnyttja bilderna :)
Dvs att svärdet eller vad det är går upp över resterande utav bilden..
Vilket blev väldigt bra imo :)

Sådär ja, det är så en signskapare vill höra saker...veta vad de gjort bra, vad de gjort dåligt och framför allt varför de blev bra/dåligt.
Tack i alla fall.



amp.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Aja lite konstruktiv kritik då.. Den där du gjorde åt speed wars, var väll en utav de första som hade ett lite nytt sätt att utnyttja bilderna :)
Dvs att svärdet eller vad det är går upp över resterande utav bilden..
Vilket blev väldigt bra imo :)

Alltså förlåt för att jag spammar din tråd sötis Loke, men vafan pratar du om människa? Det där var inte konstruktiv kritik, det där var beröm.
 

DeletedUser

Guest
Nu var det ju faktiskt lite konstruktiv kritik gömt där min käre fru.

Att amp borde jobba mer som i den, utnyttja möjligheterna osv.

Jag gillar Amplify-signen mest, den är grym. Sen gillar jag att du gör alla dina helt från grunden och inte plockar random bakgrund. Dock tenderar signsen att bli en smula otydliga och röriga, men det har jag sagt förrut. Jag är mer för kontraster men det är kanske en smaksak.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Abel-signen är för övrigt snyggast imo. Mest för att den påminner mig om gamla In Flames ^_^
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar Amplify-signen mest, den är grym. Sen gillar jag att du gör alla dina helt från grunden och inte plockar random bakgrund. Dock tenderar signsen att bli en smula otydliga och röriga, men det har jag sagt förrut. Jag är mer för kontraster men det är kanske en smaksak.

Tack :)

Och ja, Amplify signaturen är lite speciell för mig då den var den första signaturen i "den stilen".
Och som jag kanske sagt innan, jag gillar bakgrunderna på mina signaturer mest, så jag skulle inte kunna tänka mig att göra dem på ett annat sätt(i alla fall just nu).



amp.
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Gjort ny signatur nu och skulle gärna vilja ha feedback på den, då den går annan stil ;)

2ry4saw.png
 

DeletedUser

Guest
Text(Nick): Raggen/Boogeyman
Subtext(stam/mod): -SK- (mod speedå v13)
Färger: fina färger:thinking:
Bilder: tubgirl
Ev.tema: amps tema
Annat: det ska va fint:D
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Du gör lätt de snyggaste signaturerna på .se

Tummen lite extra högt upp för den signen du använder dig av i nuläget, då den är ren och klar. Inte gyttrig alls och man ser nicket tydligt. Bra kontraster snygga färger! +++++
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Du gör lätt de snyggaste signaturerna på .se

Tummen lite extra högt upp för den signen du använder dig av i nuläget, då den är ren och klar. Inte gyttrig alls och man ser nicket tydligt. Bra kontraster snygga färger! +++++

Tack :)
Och jo, den jag använder nu är min favorit också. Det är en av anledningarna till att jag använder den, den andra är att jag inte orkat göra en ny åt mig själv. :]


amp.
 
Topp