Jag slutar

DeletedUser

Guest
Hej alla övriga stammar jag slutar och vill passa på att tacka alla för en helt otroligt rolig resa i hop och en grym upplevelse ni kommer nu att få se mitt brev till mina stam medlemar som sagt tack till alla vänner som ovänner :)


sir locktoch idag kl 09:47
God dag alla tappra Krigare

Jag har nu varit borta ett tag då min spel lust har varit nere på noll, mycket tack vare att inget händer och all min sista tid har tagits upp av interna bråk och tjafs mellan våra egna och andra stammar.

Jag började spela detta spel med stor glädje och passion det var ständigt något krig på gång och det var hårda strider tillsammans med många gamla spelare som tyvär i dag redan har slutat.

Jag har nu försökt att ge det ett försök till men jag har inte kännt mig speciellt välkommen tillbaka tyvär väldigt trist då jag har varit en av dom mest lojala och varit med från början och byggt upp denna stam jag hade faktist sett framemot det som komma skall den 1 juni.

Men nu blir det inget av med det.

Jag vill ge ett stort tack tillspelare som har spelat en viktig roll i min tid i Corian i v3

Anduran du är och förblir den sanna ledaren av corian även om jag gjort tappra försök att göra ett bra jobb.

Odelyrius En sann spelare och förhoppningsvis en början på en livslång vänskap till dig lämnar jag även över Ledar svärdet.

Danskare Ja vad skall man säga en sann krigare och en trevlig kille irl visst har vi våra disspyter men vi vet vart vi har varandra irl.

Tnt-aol ochså detta början på en livslång vänskap en otroligt trevlig kille och en enormt kompetent spelare.

Jaka du kom du segrade du slutade hihi ja jag känner även dig irl och du skall ha tack för en grym tid i hop i corian

Fartblind otroigt rolig och duktig spelare trisst att du inte stannade kvar vi syns på afterbeachen i sommmar :)

Myrakatten den sötaste katten i världen men nog den sämsta oba en katt kan ha vi kommer inte att sluta att prata vi hörs ;)

king zeb du lurade in mig i detta narkotikum till spel vi bor ju grannar så jag antar att vi syns

Jucis otroligt trevlig kille även om vi inte alltid drar jämt så kommer vi ju att synas hoppas jag då vi med bor grannar du är ochså en duktig spelare

Zablar din danstok jag önskar dig all lycka i livet och hoppas det går fortsatt bra med kärleken

Mctor en sann irl vän och duktig spelare hoppas du kommer att trivas i corian

Hemsk du är nog den snabbaste adlaren jag sett du är även en otroligt trevlig kille och en kille som jag önskar träffa över en öl du är välkommen när du vill

Robka kommer du i håg hur många brev du fick av mig innan du bestämde dig för att få med oss i k33 för år o dar sen ha ha tro inte du ändrar dig så här i efterhand jag även dig önskar jag träffa över en öl otroligt duktig strateg och spelare.

Jigsaw jr ja vad skall man säga en sann corian även om du ståt med fötterna i olika båtar så har jag alltid vetat vart du vill vara otrligt kompetent spelare

jag har säkert glömt minst 100st men ni vill säkert inte läsa en roman om alla mina upplevelser.

Det har varit en rolig resa detta jag minns kriget mot legxx första kriget mot Goth dit skulle jag gå tillbaka vilekn dag som helts likaså andra goth kriget det var likaså ett fantastiskt roligt krig och det var där vi blev så starka som vi blev det är på slagfältet man vinner krig inte med otaliga brev i mellan stammar även om det kan vara en fördel i ett krig.

Kort o gott jag kommer att sakna er och är det någon som hittar något annat roligt spel hör av er

min msn för dom som vill få tag på mig

erik6500@hotmail.com


Stor tack till er alla för eran insats och bidrag till min speluplevelse

Kära hälsningar

Erik ( Sir Locktoch )
 

DeletedUser

Guest
Lycka till IRL , vet att vi haft våra duster men men sånt är livet =) man lever bara 1 gång och duster och åsikter hör till det verkliga livet , du är varmt välkommen upp o snickra med en öl i handen i sommar , kan bjuda på en korv eller 50 med =)

P,s
säg inte detta till nån MEN det rider förbi mycke söta tjejer här i ridbyxor :D och altan åt det hållet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ha ha ha peter ja inget är omöjligt men en sak kan jag säga att jag tar heldre 50 st än 1 och dom där rid tjejerna får vi ta o titta närmare på :)
 

DeletedUser

Guest
Har ej "stött på dej" vet inte vem du e men Jag säger ändock lycka till Irl :)
 

DeletedUser

Guest
Så Sir Capslock kommer sluta innan mig iaf. Där ser man. Lycka till :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det var tråkigt att höra.
Men ibland tappar man helt enkelt glöden och det är bara att gilla läget.

Vi får ta en bira i sommar Pumba;)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har inte haft mycket med dig att göra Sir L, inte mer än en msn konversation:)

Men ha det bra IRL =)
 

DeletedUser

Guest
lycka till IRL då, vi har mest bara träffats via PM angående våra stammar.

mvh

spirit,ledare för UF-pro :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Väldigt tåkigt att du slutar men du slutar med flaggan i topp presis som en sann ledare och krigare ska göra ,

vill önska dig all lycka IRL
 

justcute

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att du slutar. Du slutar som en sann ledare. Du förtjänar en plats i Hall of Fame.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
man säger väll hej då även om man aldrig varit i riktig kontakt förutom den där avskedspresenten som kommer fram snart
 

DeletedUser

Guest
Jag dementerar att denna tråd stämmer då han adlar friskt ännu.... Misstänker att han bara haft en tillfällig psykos men är på bättringsvägen just nu :D

Danskare Riddare Corian
 

DeletedUser

Guest
>Ja det var inte mycket stöd till mitt slutande snarare tvärtom många har bönat och bett och skrivit en hel del brev det roliga är att dom har kommit från hela världen att jag inte bör sluta.

Tex en högt uppsatt i mash ber mig att inte sluta då han /hon anser att v3 inte är den samma utan mig.

Stribe säger jätte trisst om du skulle sluta

Wcw familjen vill inte se mig sluta

saå man överväger nu om man verkligen skall sluta jag kommer i alla fall att ge det en tänkare till då jag igentligen inte vill sluta själv men känner att man borde ja ni vet hur det är.

Vi får se hur det blir men en sak är säker att Corians svärd är vassare än dom någonsin varit så om ni tror detta är slutet så misstager ni er allt.

Mvh Sir Locktoch
 

DeletedUser

Guest
Hehehe Sir L skönt att se dig tänka om =) Du är en grym krigare och en bra ledare!

Corian fortsätter att slipa sina svärd med dig i spetsen!

Mvh.Jinti
 

DeletedUser

Guest
HAHA säger jag han är som ett litet barn denna sir locktoch han söker uppmärksamhet och får man inte det av sin fader (mig) så söker han det annastans hahah.

allt detta för att vi missade att han fyllde år ja jag säger då det.


GRATTIS I EFTERSKOTT


in:)get jag säger idag kan tas på allvar hahaha:D
 
Topp