Jäger Vs. Tistel, KR och Troja

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Det sticks där bak, oh f*an de va visst en tistla.

Här kommer vår officiella krigsförklaring mot Tistel, KR och troja!

Allt för att hylla vår frälsare Jägermeister!!!!!!!!!!!

Självmordsuppdrag <3

Kan ju dra vad som har hänt än så länge i vårt lilla krig. Det hela började med att vi ville gå mot Tistel för skojs skull. Och rätt som de va så gick Troja och KR in på deras sida. Antar att de såg oss som ett hot "ASG".

Jaja, sen så har det plockats lite byar hit och dit. Vet i f*n vad statsen är med vi ligger nog under. Men huvudsaken är att vi visat att vi har lite stake och inte ropar på hjälp så fort någon anfaller.

//Gizzur
 

DeletedUser

Guest
lycka till :)

känns som om det börjar lukta världskrig...
krigsförklaringarna poppar upp som ogräs på forumet och det är inte nya krig utan fler och fler stammar som lägger sig i samma krig x)
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
lycka till :)

känns som om det börjar lukta världskrig...
krigsförklaringarna poppar upp som ogräs på forumet och det är inte nya krig utan fler och fler stammar som lägger sig i samma krig x)

Men det är väl nästan logiskt? :p
Nu ser ju alla mindre stammar ett tillfälle att kunna växa till sig en top5 stam o slå ut de stora proffsstammarna som dominerar världen.
Alternativt fjäska till sig en allians med en av de större stammarna (självklart efter att ha studerat statsen så de allierar sig med de vinnande):D

Fast jag funderar lite på de stammar som ännu står neutrala i kriget.;)
Trots allt står ju de stora stammarna för typ 50-75% av kartan, så alla borde ju påverkas av kriget, eller iaf utgången.
Tror de står o sneakar o väntar på att nån ska bli verkligt svagt o sen kryper dom fram o backstabbar som värsta wow-lifers :awsm:

Detta är alltså mina egna personliga tankar/åsikter.
eller ja, delvis mina egna, hälften står vodkan för !
 

DeletedUser

Guest
jag med xD jag har hög promille nu xD jag är full nu ledig i morgon xD så vafan bäst att hålla i gång tills i morgon xD
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
lycka till :)

känns som om det börjar lukta världskrig...
krigsförklaringarna poppar upp som ogräs på forumet och det är inte nya krig utan fler och fler stammar som lägger sig i samma krig x)

Repris på vad som händer på v.6

Nästan värt att skicka krigsförklaring till hela top 20 listan för att dra in allt och alla....
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Även vi i Jooni förklarar krig emot Tistel, KR och troja!;)


For Jooni, our master and all his glory!
 

DeletedUser

Guest
Jäger ligger under, men vad ska man förvänta sig när en rank 40 stam krigar mot 3 top 10 stammar, och vi är inte långt bakom!;)
Vi tar ifatt det så snart Jägermeister vill det!:awsm:

Side 1:
Tribes: Jäger
Players:

Side 2:
Tribes: Tistel Troja KR
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 16
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48,779
Sida 2: 77,163
Skillnad: 28,384

image.php
 

DeletedUser

Guest
Mmmm... har en point där. Så jag gör tråden "unbumpable".

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp