Ishockey-Kvalserien

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Man vet aldrig vad som händer.

Jörgen kanske kommer och spelar i Rögle bk!

Han sa att det var vad han ville, att få spela med Kenny igen!

Hoppas att inte Kenny drar från Rögle bara, VÄRLDENS BÄSTA back skulle vara en svår förlust, och man vill ju inte se han i FBK direkt...

Får se om man drar ner till Ängelholm i höst då, längtar redan efter nästa säsong så man slipper den svenska fotbollen, har säsongskort till dif fotboll men skiter i fotbollen, bara laget som är viktigt, hockeyn är ju så mkt mer :)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Hoppas att inte Kenny drar från Rögle bara, VÄRLDENS BÄSTA back skulle vara en svår förlust, och man vill ju inte se han i FBK direkt...

Får se om man drar ner till Ängelholm i höst då, längtar redan efter nästa säsong så man slipper den svenska fotbollen, har säsongskort till dif fotboll men skiter i fotbollen, bara laget som är viktigt, hockeyn är ju så mkt mer :)


Det jag är lite halvt rädd för faktiskt.

Men kan inte tänka mig att han sviker sin modersklubb sådär bara. Jörgen och Kenny har ju rötterna i Ängelholm så vore ju inte mer än rätt att de spelar där nu =)
 

DeletedUser

Guest
Det jag är lite halvt rädd för faktiskt.

Men kan inte tänka mig att han sviker sin modersklubb sådär bara. Jörgen och Kenny har ju rötterna i Ängelholm så vore ju inte mer än rätt att de spelar där nu =)

Hoppas bara att Kenny är skadad de gånger DIF möter Rögle, är lite smårädd för han, han är ju för bra :D
Jörgen har dock passerat sitt bäst före datum redan ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas bara att Kenny är skadad de gånger DIF möter Rögle, är lite smårädd för han, han är ju för bra :D
Jörgen har dock passerat sitt bäst före datum redan ;)

han är bara gnällig -.- allt han gör är åker fram te domarn och gnäller ;P speciellt när dom mötte Borås Stolthet , Borås HC :)
 

DeletedUser

Guest
Han är inte gnällig, kolla på någon match med Modo någon gång så ska du få se på en gnällig lagkapten...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp