Intressekoll Sommarclassic

SommarClassic eller inte?

  • Självklart spelar jag trots att det är sommar!

    Röster: 19 59,4%
  • Nej, jag vill ha semester i lugn och ro!

    Röster: 13 40,6%

  • Totalt antal röstare
    32
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Jag har fått en hel del frågor om när nästa runda av Classic startar. Spontant har jag tänkt att man över sommaren ville göra annat än spela en krävande High Performance server, men jag har förstått att många tvärtom tycker att de har den extra tiden att lägga.

Det enklaste sättet att avgöra måste självklart vara att fråga er spelare vad ni tycker? Sommarlov, och semester utan stressen från en Classic - eller kör vi stenhårt vare sig det blir regn eller solsken?


PS. Omröstningen är öppen i fem dagar.
 

DeletedUser

Guest
sämsta settingsen, KOTH är så jävla utdött och de borde förblitt så.

Nico says no!
 

DeletedUser

Guest
Det finns en tråd för synpunkter och diskussion om settings här.

Att vi valt att köra en KOTH runda har sina orsaker - det här är första gången vi sätter upp en så kort runda som ~6 veckor. Det är mitt i sommaren och omöjligt att avgöra hur många spelare som verkligen kommer spela. Skulle det bli väldigt få spelare, kommer de i princip inte ha något annat att göra än adla barbarbyar om vi inte satt KOTH-byarna som mål.
 

DeletedUser

Guest
Det finns en tråd för synpunkter och diskussion om settings här.

Att vi valt att köra en KOTH runda har sina orsaker - det här är första gången vi sätter upp en så kort runda som ~6 veckor. Det är mitt i sommaren och omöjligt att avgöra hur många spelare som verkligen kommer spela. Skulle det bli väldigt få spelare, kommer de i princip inte ha något annat att göra än adla barbarbyar om vi inte satt KOTH-byarna som mål.

Måste ju ändå ha trupper för att rensa en KOTH och det krävs ett par byar? Så det leder ju till barbadling hursom då, ev.
 
Topp