Intervjuobjekt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
På initiativ av Guan Yu så ska jag göra ett försök att få igång mina intervjuer.
Fick inspiration till den här tråden av Norrmännen, dom har en tråd där man får föreslå intervjuobjekt och vi ska ju inte vara sämre ^^

Här föreslår ni alltså spelare som ni vill se intervjuade.
Förklara vad som gör den spelaren till en Idol och ge mig gärna lite detaljer kring spelaren så jag har nått i förväg när jag kontaktar honom/henne.
Info jag behöver är givetvis stam och värld men även om personen är t.ex. Diplomat eller toppar ObA-ranken på världen.
Så Börja föreslå så ska vi se vad jag kan göra ^^


Förslagslista

Mannel, förklaring överflödig. Vet ni inte vem Mannel är bör ni lägga ner tribalwars.se
Xray, ledde Tjekan på v3 och hjälpte Mannel med NiC på v7.
Dante, en utav .se's bästa spelare i mina ögon.
Amped, dominerat värld 7 sedan starten. Awesome~~
trashcan73 - V8s och .se´s största spelare.
Rubin- v9 var den ''första'' världen för denne spelaren. Kunde nästintill ingeting om spelet men tog sig till rank 1 på både oba och poäng. Spelade i sprit osv.
Conzec - head Dj, intervju live på radion?
Wallin - för att han är Wallin .. ? TW.se's wannebe badboy, som på något sätt lyckas göra vem som helst på alldeles för dåligt humör för deras eget bästa <3
TersiasII - Hatad utav mer eller mindre hela v5 och lite till, fast lyckas ändå komma in i dom stammarna som han behöver komma in i för att få info (bra diplomat, eller bara duktig på att smöra för dom han skriver till?)
Hemsk v3 oba köttarn, nästan 100m mer än 2an
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mannel, förklaring överflödig. Vet ni inte vem Mannel är bör ni lägga ner tribalwars.se
Xray, ledde Tjekan på v3 och hjälpte Mannel med NiC på v7.
Dante, en utav .se's bästa spelare i mina ögon.
Amped, dominerat värld 7 sedan starten. Awesome~~

Ska tänka om jag kommer på flera. Är dock en bra början detta.. ^^
 

DeletedUser

Guest
Mannel, förklaring överflödig. Vet ni inte vem Mannel är bör ni lägga ner tribalwars.se
Xray, ledde Tjekan på v3 och hjälpte Mannel med NiC på v7.
Dante, en utav .se's bästa spelare i mina ögon.
Amped, dominerat värld 7 sedan starten. Awesome~~

Ska tänka om jag kommer på flera. Är dock en bra början detta.. ^^

Tackar vi för Wallin ska kontakta dem allihop :)

Ett annat förslag som landade i min brevlåda var en intervju med vännen DMS som tyvärr slutat men jag ringde upp han och vi ska boka en tid när han kan :p
 

DeletedUser

Guest
Behöver du hjälp med att kontakta någon utav dom så hojta till. ;)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
En intressant intervju skulle vara med originalet Rubin. Förmodligen komisk också som inslag av hur han präglade etc.
 

DeletedUser

Guest
Mannel, förklaring överflödig. Vet ni inte vem Mannel är bör ni lägga ner tribalwars.se
Xray, ledde Tjekan på v3 och hjälpte Mannel med NiC på v7.
Dante, en utav .se's bästa spelare i mina ögon.
Amped, dominerat värld 7 sedan starten. Awesome~~
Känner inte igen en enda :(
 

DeletedUser

Guest
Behöver du hjälp med att kontakta någon utav dom så hojta till. ;)

Redan skickat en PM till dem får se om dom nappar ^^

[spoil]Tjenare Mannel, xray, dante och amped.
Lat som jag är så skriver jag ett opersonligt massmeddelande till er ^^

Ni har blivit nominerade av vår kära Wallin att bli mina första intervjuoffer.
Eftersom jag håller med honom om att ni fyra skulle bli alldeles utmärkta offer så tänkte jag att jag skulle fråga när du har tid för en intervju.
Jag gör alltid mina intervjuer via msn eftersom det förenklar saker och ting när jag ska redigera dem så jag vill ha både ett datum/tid och en msnadress av dig ^^

Nu ska jag ge mig i kast med Abelsspeedskola-intervjuerna och en stor flaska vin.



Ha en kanontrevlig helg och en stor skål från en fyllekanin så hoppas jag höra av er snart.
MvH//MrR[/spoil]

En intressant intervju skulle vara med originalet Rubin. Förmodligen komisk också som inslag av hur han präglade etc.

Vill se en bättre motivering på det där ^^


Känner inte igen en enda :(

Fins en enkel förklaring till det, V8 är inte deras värld helt enkelt :p

Du borde ju också bli drabbad. Skicka ett PM till mig med ett datum och en msn adress så bokar vi en tid ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Rubin- v9 var den ''första'' världen för denne spelaren. Kunde nästintill ingeting om spelet men tog sig till rank 1 på både oba och poäng. Spelade i sprit osv. Känns som om jag skriver för mycket avslöjar jag alldeles för mycket. ;)

EDIT: Kan lägga till att hans aktivitet kunde jämföras vid pilis, även när han hade 90+ byar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Rubin- v9 var den ''första'' världen för denne spelaren. Kunde nästintill ingeting om spelet men tog sig till rank 1 på både oba och poäng. Spelade i sprit osv. Känns som om jag skriver för mycket avslöjar jag alldeles för mycket. ;)

Jag vet vem det är men vill att alla ska se motiveringen ^^
klart vi skulle kunna intervjua rubin, sätter upp han på listan över förslag :)
 

DeletedUser

Guest
Wallin , för att han är Wallin .. ?
TW.se's wannebe badboy, som på något sätt lyckas göra vem som helst på alldeles för dåligt humör för deras eget bästa <3
 

DeletedUser

Guest
Boman79 och kattragg - ang wcwMa splittringen.
Cribba55- v3's bästa ledare :eek:
Abel - .se's bästa speed spelare
 
Senast redigerad av en moderator:

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
TersiasII: Hatad utav mer eller mindre hela v5 och lite till, fast lyckas ändå komma in i dom stammarna som han behöver komma in i för att få info (bra diplomat, eller bara duktig på att smöra för dom han skriver till?).
 

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Xray som är diplomat i NiT och har spelat på många andra världar. Xray är kung på PoP! :)
 

DeletedUser

Guest
Alfons II - Behöver jag verkligen förklara? :awsm:

Ja det behöver du, även en legend behöver en motivering och jag vill verkligen se nån höja upp alfons efter skitsnacktråden i speedforumet, det förtjänar en av våra favorit P12 tycker jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det behöver du, även en legend behöver en motivering och jag vill verkligen se nån höja upp alfons efter skitsnacktråden i speedforumet, det förtjänar en av våra favorit P12 tycker jag ;)

favorit p12 blir la Phami då :D

Men annars finns ju gamla spelare från Milka! ?
Chus warrrior , dom första mods/admins , etc :)
 

DeletedUser

Guest
mich <3 nejdå.
Abel - bäste speed spelaren.
Conzec - head Dj, intervju live på radion? :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp