Intervjuer

aweponken

Member
Reaktionspoäng
0
Halloj i stugan!

Aweponken heter jag(för er som inte vet det), spelar i EHV här på V4 och älskar V4 :D

Jag har fått ansvaret att ta hand om lite intervjuer här på V4 och tänkte därför innan jag börjar fråga er, ni som älskar v4, vad för frågor vill ni att det ska dyka upp? Vem vill ni att jag ska intervjua(självklart blire väl en del i Ecalos :) ), och hur vill ni ha dem? Bara en enkel intervju eller en fin liten historia till..

Vill ha in alla tänkbara förslag och jag är mycket öppen för kritik :)

Förslag till folk som ska intervjuas:

Hellraiser II
Mergatroid
No-Alias
Rovet
Remington
Maverick
Chiggen o Ghil
Wimmel
ARS-CAR
QTU (QubbenTheUgly?)
Razze12
Fixxer
Squeler



//Aweponken
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Great :D

Jag själv läser intervjuerna för informationens skull, att alla bakar in den i en historia tycker jag bara är larvigt x) Speciellt då historierna oftast inte blir nå vidare bra... Fast kanske är tråkigt att bara skriva frågor o svar så vette fan hur man ska göra egentligen :eek:

Några förslag på personer att kunna intervjua är ju H2, mergatroid, No-Alias, rovet, Remington, maverick (c-c-c-combo breaker!)

Eller "legender" (mer som... historiska personer haha) som bertil, henrik338, afrot, rHare...
 

DeletedUser

Guest
tycker att en kort liten historia om hur man började spela och vad man har varit med om kan fungera.

Mina förslag på personer blir ju lätt Piff och Puff (Den riktiga Chiggen och Ghil). Som är fylle adlings kungarna!
 

DeletedUser

Guest
tycker att en kort liten historia om hur man började spela och vad man har varit med om kan fungera.

Mina förslag på personer blir ju lätt Piff och Puff (Den riktiga Chiggen och Ghil). Som är fylle adlings kungarna!

la dom inte av `?
 

DeletedUser

Guest
finns många du borde intervjua

H 2 - Kötter nr 1

No-Alias - Ledare för Ecalos (säger allt?)

Mawerick - Bra deffare som gått igenom mycket

Wimmel - NoD's stamledare (visserligen är jag det nu men hon startade det hela)
har gått igenom mycket , en bra person och stamledare :)

ARS-CAR - Alla vårans favvo spammare Pirlo

Remington-67 - Kött , kött , kött

QTU - Det är ju Qubben ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ecalos lilla älskling hade jag velat se en intervju med - Razze12.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
hey jag nominerar Fixxer. Väldigt duktig ledare, cool är han! Sedan ledde han ju Chaos imot Borg, KOTG familjen. Och imot Öl, Ecalos. Fast imot ÖL och ecalos gick det inte enligt planerat :(( iaf jag nominerar han! han är kung på att backstabba med whoho!
 

DeletedUser

Guest
hey jag nominerar Fixxer. Väldigt duktig ledare, cool är han! Sedan ledde han ju Chaos imot Borg, KOTG familjen. Och imot Öl, Ecalos. Fast imot ÖL och ecalos gick det inte enligt planerat :(( iaf jag nominerar han! han är kung på att backstabba med whoho!

haha antish men vadfan menar du med att '' kung på att backstabba??
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
haha antish men vadfan menar du med att '' kung på att backstabba??

Jo först när Chaos var små och -=AT=- var stora och -=AT=- förklarade krig i mot oss i natt och dag även att -=AT=- var större än oss så fick dom V.V.V's hjälp (jaja skitsamma) WAR's hjälp med men även Chaos hjälpte -=AT=- och anföll oss då, Chaos hjälpte -=AT=- i mot oss. Iaf när det börja sedan gå dåligt för -=AT=- så börja Chaos anfalla -=AT=-. Då hade dom ally/IAP (har för mig IAP men -AT- hade en pakt då om man skulle avbryta IAP då skulle det vara vapenvila i 14dagar så att man inte skulle kunna
backstabba varan. Chaos sket i pakten och anföll. (fast teknik sett så anföll -=AT=- före men för att Chaos skulle anfalla dom ändå som dom ville överaska. Någon ifrån gamla -=AT=- får gärna kommentera om detta stämmer?

Sedan så var Chaos allierad med en stam som tillsammans krigade imot -=AT=- och det var KOTG. När Chaos blev större så anföll dom KOTG.
Har för mig att det var samma i mot Borg ochså.. Eller??

Och vem var stamledare när allt detta hände jo fixxer!! han är ju så jävla cool att han förtjänar att intervjuas!
 

DeletedUser

Guest
Jag hade också velat se en intervju med H2 och Squealer. Hade varit sjukt kul att se "Billigare adelsmän!!!!" och "Världskrig!!!!" överallt! :p
 

aweponken

Member
Reaktionspoäng
0
Var får man tag på "orginal" SvenskAfro?


:)


Har själv inte så mkt koll på historien här på V4, då jag egentligen e en V3 spelare xD
 

DeletedUser

Guest
Jo först när Chaos var små och -=AT=- var stora och -=AT=- förklarade krig i mot oss i natt och dag även att -=AT=- var större än oss så fick dom V.V.V's hjälp (jaja skitsamma) WAR's hjälp med men även Chaos hjälpte -=AT=- och anföll oss då, Chaos hjälpte -=AT=- i mot oss. Iaf när det börja sedan gå dåligt för -=AT=- så börja Chaos anfalla -=AT=-. Då hade dom ally/IAP (har för mig IAP men -AT- hade en pakt då om man skulle avbryta IAP då skulle det vara vapenvila i 14dagar så att man inte skulle kunna
backstabba varan. Chaos sket i pakten och anföll. (fast teknik sett så anföll -=AT=- före men för att Chaos skulle anfalla dom ändå som dom ville överaska. Någon ifrån gamla -=AT=- får gärna kommentera om detta stämmer?

Sedan så var Chaos allierad med en stam som tillsammans krigade imot -=AT=- och det var KOTG. När Chaos blev större så anföll dom KOTG.
Har för mig att det var samma i mot Borg ochså.. Eller??

Och vem var stamledare när allt detta hände jo fixxer!! han är ju så jävla cool att han förtjänar att intervjuas!

Det var rätt mycke fail här bara så du vet =)

Jag har inte varit ledare för Chaos hela tiden bara så du vet
 
Topp