Intervjuansvarig för vardera värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag ska börja med att ursäkta mej för min ohövlighet kanin men en otacksam djävulsk tjänare som jag väntar på ett svar på en enkel fråga i snart 20 dar nu, den otacksamt djävulska frågan lyder:

Verkar Interjuvn vettig


frågan har väntat otåligt på ett svar som typ: har läst igenom den och det verkar vettigt så skriv vidare du, så ska jag försöka vingla med din takt. men frågan går varje gång ovilligt tillbax till sin herre utan (tillfredställande) svar och utan svar blir herre inte glad, får herre inte svar så plågar herre frågan i en glasflaska som har varit använd av den värste alkoholist som funnits på tw
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag ska börja med att ursäkta mej för min ohövlighet kanin men en otacksam djävulsk tjänare som jag väntar på ett svar på en enkel fråga i snart 20 dar nu, den otacksamt djävulska frågan lyder:

Verkar Interjuvn vettig


frågan har väntat otåligt på ett svar som typ: har läst igenom den och det verkar vettigt så skriv vidare du, så ska jag försöka vingla med din takt. men frågan går varje gång ovilligt tillbax till sin herre utan (tillfredställande) svar och utan svar blir herre inte glad, får herre inte svar så plågar herre frågan i en glasflaska som har varit använd av den värste alkoholist som funnits på tw

Svaret kommer garanterat imorgon :)
Har min 1a lediga dag på två veckor då ^^
Sitter med en öl och njuter just nu, var ett tag sedan jag kunde göra det klockan 2på natten :p
 

DeletedUser

Guest
en djävulsk tjänare som jag tar åter kontakt med dig genom helt enkelt starta en fyrbåk här på forumet,
så ta kontakt med mig så snart som möjligt då du ser detta. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det borde finnas mer som intervjuar då det nästan inte blir några intervjuer. Speciellt inte på v10.
 

DeletedUser

Guest
det är bara skriva upp sig till listan och köra igång. så det är väntan på folket just nu om jag inte minns fel
 

DeletedUser

Guest
Vendetta och jag har snackat lite och vi har beslutat att dela på v5 för att få igång lite intervjuer därifrån.

Hoppas att det är okej Mrrisling?
 

DeletedUser

Guest
Ett förslag är att ni frågar dem ni intervjuar om de har någon person som de vill se en intervju med, och varför. På det sättet får ni dels den personen att berömma (eller klanka ned på :mad:) någon annan spelare och dels får ni helt gratis förslag på fler personer att intervjua.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle kunna tänka mig intervjua lite på V7 om -Vendetta- vill dela på världen?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp