Information angående nertiden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Detta tar ju en del på intresset att spela vidare och framför allt lägga pengar på detta.

Dags att börja bli Grå !!

V20 blir man Grå.
Sen får man ta dom övriga med.

Otroligt trist när det blir så här.
 

DeletedUser

Guest
Då hade servern fått en reset från i lördags istället..
^Dis.

Jag förstår ärligt inte hur ni tänker med resursproduktionshöjningen. Ni gynnar alltså de som har suttit och poänghorat upp sina mines utan att tänka på trupper över huvud taget? Tänk er den person som sitter och trycker upp LC och farmar 24h om dygnet. Han kanske har res i nivå 10, vilket med en ökning på 50% kommer att resultera i 199 extra res per timme. En annan person som har res i 26 kommer däremot få en ökning med 2228 i timmen. Är det rimligt, tycker ni?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej alla.

Kommer här med den senaste information som förhoppningsvis kommer att besvara era frågor och funderingar.

Jag har varit i kontakt med våra tekniker angående problemet och det verkar som om de kan lösa detta genom att använda ett script, detta script kommer då om allt går rätt till ge tillbaka de premium poäng som ni använde.

Vi hoppas att detta kommer att fixas inom 48h, kommer att hålla er uppdaterade så fort jag har någon mer information.

Tackar för ert tålamod och förståelse.
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om ni med prem är giriga ni får ju 50% mer resurser sen trycker ni väll med 20% extra redan så sluta whina. Play fair without premium.

Och ni tjafsar om att ni vill ha tillbaka några ynka prem points ... sight..
 

DeletedUser

Guest
Snacka om ni med prem är giriga ni får ju 50% mer resurser sen trycker ni väll med 20% extra redan så sluta whina. Play fair without premium.

Och ni tjafsar om att ni vill ha tillbaka några ynka prem points ... sight..

Giriga? För att de inte vill att folk ska få 50% mer? Dummer.
 

DeletedUser

Guest
Snacka om ni med prem är giriga ni får ju 50% mer resurser sen trycker ni väll med 20% extra redan så sluta whina. Play fair without premium.

Och ni tjafsar om att ni vill ha tillbaka några ynka prem points ... sight..

jag har personligen inte lagt några prem på annat än just premium funktionen och farm assistenten, för mig kvittar det helt o hållet med ersättningen och eftersom jag satsat ordentligt på att farma så har jag inte rushat ress byggnader som poäng fiskarna, det är helt enkelt en vidrig lösning för mig med ökad ress ersättning! det enda som skulle va fair skulle va en total ökad produktion, alltså barack, stall, verkstad, högkvarter ja sånt som en seriös farmare satsar på !
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om ni med prem är giriga ni får ju 50% mer resurser sen trycker ni väll med 20% extra redan så sluta whina. Play fair without premium.

Och ni tjafsar om att ni vill ha tillbaka några ynka prem points ... sight..

Det handlar om en principsak...om du går och köper mjölk i affären sen behåller affären mjölken och du får ändå betala...är det girigt av dig att kräva din mjölk??
 

DeletedUser

Guest
Snacka om ni med prem är giriga ni får ju 50% mer resurser sen trycker ni väll med 20% extra redan så sluta whina. Play fair without premium.

Och ni tjafsar om att ni vill ha tillbaka några ynka prem points ... sight..

Vadå "play fair without premium", det är som att jag ska säga åt dig att inte använda HQ på tribalwars. För jag tycker det är onödigt, kör med HQ max lvl 3. Uppgradera den aldrig, för det känns ju onödigt att spela spelet med alla dess funktioner, right?

jag har personligen inte lagt några prem på annat än just premium funktionen och farm assistenten, för mig kvittar det helt o hållet med ersättningen och eftersom jag satsat ordentligt på att farma så har jag inte rushat ress byggnader som poäng fiskarna, det är helt enkelt en vidrig lösning för mig med ökad ress ersättning! det enda som skulle va fair skulle va en total ökad produktion, alltså barack, stall, verkstad, högkvarter ja sånt som en seriös farmare satsar på !

Mm förstod att vissa skulle åka dit på detta, även jag tycker att det är vidrig ersättning då den inte hjälper alla. Men faktum är att på classic så tjänar man på att köra höga fält och det kan du räkna ut själv om du ser längre än vad näsan når!
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.

Här kommer den senaste informationen.

Våra tekniker har nu använt scriptet på världen vilket har gjort alla premium poäng som spenderades mellan 27/11 klockan 03:30 till 27/11 klockan 17:55 har satts tillbaka på era konton.

Skulle ni misstänka att det är något fel med eran premiumlogg så ber jag er att kontakta supporten.

Vi beklagar ännu en gång att detta hände och tackar för ert tålamod.

Låser härmed tråden.

Tack.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp