Information angående nertiden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej på er alla.

Jag vet att de senaste timmarna har varit lite stressiga för oss alla då vi har haft tekniska problem med vår Classic värld.

Detta har hänt:

Runt 16:30 så kraschade Classic världen vilket gjorde att inga spelare kunde logga in på världen. Våra tekniker meddelades genast om detta och de började genast att leta efter felet för att kunna rätta till det.
Felet lyckades hittas fort och världen vår återigen uppe och spelare kunde logga in.

För att kunna återskapa världen så fick våra tekniker ta en av de "backup"s som finns för världen, tyvärr så kunde den senaste "backupen" inte användas (fanns en för runt 16.00), denna backup hade inte tillräckligt med information för att kunna återskapa världen på ett korrekt sätt.
Istället fick de använda sig av en annan backup som hade skapats runt 06:30(ca).

Detta betyder att alla trupper och dylikt som har rekryterats/byggts efter 06:30(ca) försvinner.

Vi ber så hemskt om ursäkt för detta och vi förstår att detta har orsakat problem för er så därför kommer vi att fixa kompensation åt er som plåster på såren.

Alla spelare på värld Classic kommer att få 4 dagars premiumkonto och 50% mer resursproduktion under 2 dagar.
Den extra resursproduktionen kommer att aktiveras imorgon (28/11) klockan 12.00.
De 4 premiumdagarna kommer att delas ut ikväll.

Vi beklagar detta ännu en gång och vi hoppas att ni kommer få ett fortsatt bra spelande på Classic världen.

Med Vänliga Hälsningar

Ert Tribal Wars Team
 

DeletedUser

Guest
Tackar :cool:

Edit: Hur blir det med utmärkelserna? Ska ni fixa dom snart?
 
Senast redigerad av en moderator:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Och vad händer med premium som spelare spenderat under denna tid som gått förlorad? Kommer den att återbetalas? Jag hoppas verkligen att så är fallet annars kan det betraktas som ren stöld
 

DeletedUser

Guest
Och vad händer med premium som spelare spenderat under denna tid som gått förlorad? Kommer den att återbetalas? Jag hoppas verkligen att så är fallet annars kan det betraktas som ren stöld

Ni har knappt förlorat 1 dag med premium och ni får 4, så ni får 3~ premium dagar gratis, sluta tjura.

Edit: Tänkte helt fel.
 
Senast redigerad av en moderator:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ni har knappt förlorat 1 dag med premium och ni får 4, så ni får 3~ premium dagar gratis, sluta tjura.

Det finns fler sätt att spendera prem...halveringar marknadsbalansering osv. Detta är riktiga pengar som går förlorade och nu fick jag beskedet att dessa inte kommer återbetalas.
Jag vet inte hur ni ska göra men jag kommer göra juridisk sak av det...det är en principsak...och detta är stöld
 

DeletedUser

Guest
Ja jag håller med totalt som Bushdoctor säger så är detta ren stöld.
 

DeletedUser

Guest
Som jag skrev på skype

[9:09:45 PM] zenwenx | t.Karlbom: ja men de tänker som om de aldrig har sett spelet vi spelar... alltså tänk egentligen nån kör lc-100% inge ress alls. Va fan ska den med 50% ress och 4 jävla dagars prem till?
[9:10:16 PM] zenwenx | t.Karlbom: Tycker man ska få kompensation i prem så man får bestämma själv
[9:10:43 PM] zenwenx | t.Karlbom: om man vill lägga de på marknaden/halvering/reducering whatever, t.o.m. en annan värld
[9:10:56 PM] zenwenx | t.Karlbom: Valmöjligheten ska finnas och de ska tw som är ett företag veta
[9:11:04 PM] zenwenx | t.Karlbom: Kunden först, inte girigheten först
 

DeletedUser

Guest
mitt konto är borta på classic nu
ehm vore gott att få tillbaka det
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
ja detta var ju totalt värdelöst....

det här är precis lika dant som allt annat inom TW-teamet..

ruttet och inkompetent utfört.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Pinsamt TW Teamet.. Bara Pinsamt.

Bra stämning det blev nu då, Verkar som alla slutat :confused:




Fuck It, Shit Happens
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Det som ger mest frustration som TW-teamet måste blir MYCKET bättre på det är att ge lite info om vad som händer och inte.

Att sitta utan info är det sämsta som finns.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp