inaktiv krigsföring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tack, jag vet att jag är rolig. Kanske inte lika rolig som QTU & Co men jämfört med dig, absolut!

du kanske inte visste det men LKsen hinner gå fram och tillbaka en hel del gånger per dag. Jag föredrar att få hem fulla laster ist för att få hem 300/300/300 utan 500/500/500 varje gång man går, för som vi alla vet producerar inte barbar byar så mycket resurser i genomsnitt, särskilt inte när flera delar farmerna. Sen brukar jag var 2:an eller 3:e dag skicka ut lite större farmningar och helt tömma byarna i min närhet, det är ett ganska stort överskott men genom aktiv farmning så hinner förråden av de byar inom din 15x15 aldrig bli fulla.

Det där förstod jag inte, vad menar du? Gå och dö är ju något jag skulle säga till en person som förtjänar det. Anser du att jag förtjänar döden? Isf har du ett par riktigt, riktigt, riktigt stora psykproblem och bör omedelbart söka upp hjälp. Jag rekommenderar tar hjälp av detta då det inte är normalt att vilja döda någon över ett spel, inte i ett Svenskt samhälle iaf.

Min mamma sa att du inte dög, hon kunde inte hitta nått.

Mvh

My bad, jag trodde du visste hur man krigade bort motståndet som farmar i din 15x15, men jag hade visst fel.

.net där farmade jag på morgonen med ca 100-200 lk per by i min 15x15, fick i princip alltid fulla hauls. Varför? tja, alla som farmade vid mig hade en tendens att...försvinna eller förlora sina trupper, SJUKT jag vet. Rätt som de va så blev dom grå eller så kom ett brev med lite olika förklaringar om vad jag var etc.

När jag sen kontrollerade min 15x15 så farmade jag ett par ggr dan med 25-50 lk på de mindre, de större 100. Fulla hauls/75% ibland, men jag fick då alltid resurserna. Förklarar man för grannarna att "rör du mina grejer så får du flytta" Så får man alla farms för sig själv. Sen att ja va o testade en teknik, katta farmarna så dom hade en 50% att uppgradera resurserna, well DET gav mig ännu mer resurser. En 21x21 kunde alltså hålla mig sysselsatt med 3k lk per dag, de är rätt bra ändå? /natten skicka man iväg längre ifall inks ;) )

Så chrille, jag som nu är så dålig, varför vet jag sån här "basic" som en mycket bra lirare sagt? Du verkar ju inte förstå varför man ens ska göra kattas?

Sen med "gå och dö, det betyder gå och dö på svenska" De är precis vad det betyder right? Sen skicka du MIG? till en sök hjälp mot självmord eller vafan de va för BS? Tror du inte riktigt kopplat där, men nåväl eftersom du Bara är 15 låter ja de gå.

Chrille, du är 15, -- skulle ja dra enskitkul vits om din mor, men de va lite grovt ^^ --

Nu, stick ifrån min tråd och kom inte tillbaka?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
My bad, jag trodde du visste hur man krigade bort motståndet som farmar i din 15x15, men jag hade visst fel.

.net där farmade jag på morgonen med ca 100-200 lk per by i min 15x15, fick i princip alltid fulla hauls. Varför? tja, alla som farmade vid mig hade en tendens att...försvinna eller förlora sina trupper, SJUKT jag vet. Rätt som de va så blev dom grå eller så kom ett brev med lite olika förklaringar om vad jag var etc.

När jag sen kontrollerade min 15x15 så farmade jag ett par ggr dan med 25-50 lk på de mindre, de större 100. Fulla hauls/75% ibland, men jag fick då alltid resurserna. Förklarar man för grannarna att "rör du mina grejer så får du flytta" Så får man alla farms för sig själv. Sen att ja va o testade en teknik, katta farmarna så dom hade en 50% att uppgradera resurserna, well DET gav mig ännu mer resurser. En 21x21 kunde alltså hålla mig sysselsatt med 3k lk per dag, de är rätt bra ändå? /natten skicka man iväg längre ifall inks ;) )

Så chrille, jag som nu är så dålig, varför vet jag sån här "basic" som en mycket bra lirare sagt? Du verkar ju inte förstå varför man ens ska göra kattas?

Sen med "gå och dö, det betyder gå och dö på svenska" De är precis vad det betyder right? Sen skicka du MIG? till en sök hjälp mot självmord eller vafan de va för BS? Tror du inte riktigt kopplat där, men nåväl eftersom du Bara är 15 låter ja de gå.

Chrille, du är 15, -- skulle ja dra enskitkul vits om din mor, men de va lite grovt ^^ --

Nu, stick ifrån min tråd och kom inte tillbaka?

kan bara sucka, hosta lite *SKRYT* och sedan åtegå till mitt suckande. Nu orkar jag inte läsa här längre då jag verkligen blir pissed of. Du har en tendens att gå folk (mig iaf?) på nerverna.
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom du hela tiden envisas med att prata om .net och om hur dåligt .se är, kan du inte hålla dig härifrån så vi slipper dig ett tag? Vad gör du ens här om vi alla är så dåliga, samtidigt som du klagar på dåligt motstånd och ger upp över bara lite motstånd?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
kan bara sucka, hosta lite *SKRYT* och sedan åtegå till mitt suckande. Nu orkar jag inte läsa här längre då jag verkligen blir pissed of. Du har en tendens att gå folk (mig iaf?) på nerverna.

Skönt att du inser hur fel du har.

Skryt? Nja, det är ren basic info som "bra" spelare vet. Jag bara lyfte upp det så du fick läsa på lite ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Eftersom du hela tiden envisas med att prata om .net och om hur dåligt .se är, kan du inte hålla dig härifrån så vi slipper dig ett tag? Vad gör du ens här om vi alla är så dåliga, samtidigt som du klagar på dåligt motstånd och ger upp över bara lite motstånd?

För o dryga mig med .se, Vad annars skulle jag göra här? Ja menar, kom igen. Varför ska man lira i .se, de finns motstånd, om man lirar i en "newb"stam som inte tillhör en premade. Vi alla gillar olika grenar i TW, min favorit är inte inks, är jag sämst då? (klart ja tar inks, men 2 ggr större stammar och betydligt bättre folk, där förlust är säker - Där ser ja ingen idè och sitta uppe 18 h om dan för och förlora 3 månader senare :thinking: )
 

DeletedUser

Guest
Nu har även denna tråd ballat ur och nu kommer hänglåset fram. :sneaky:

Mvh Fox
Moderator v14
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp