inaktiv krigsföring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
-.-

Chrille*, seriöst farmar du hela din 50x50 är något väldigt fel. Med 2k lk kan du knappast ens klara en 20x20, med 3k tar du kanske 30x30, men 50x50? Rofl

Sen vill ja gärna se dig "äga" alla i din 50x50, däremot tar du alla i din 15x15 så har du gjort ett bra jobb. (för ja ser inte hur du ska kunna rensa och katta alla lirare i en 50x50 :p - 2500 rutor du ska kontrollera, dvs 1/5 är säkert 1 by, så klarar du av 500 byar under din kontroll på en startup, då ÄR du min gud i tw. )

Jag snackar här om att skicka mina kattas 12-20 h bort, för att slå ut framtida hot - såna som DU kommer eventuellt misslyckas mot. Varför ska du låta kattas stå och göra inget när dem kan effektivt slå ut förråd hos dina framtida fiender?

Tex, Weed, XyZ - Dessa är väl v14s 2 bästa stammar? Ja har läst va alla tycker om dem osv, så ja de stämmer rätt bra. Ska då folk i samma K stå och titta på medans dem växer och växer? De kommer ju till en viss punkt när dem känner "fasen nu behöver vi fler byar" och ja tror inte direkt Weed byter K innan dom äger sin... Därav kan många hjälpas åt att sänka Weeds farmar, är detta så fel? Ja förstår att alla i weed får ont i magen om alla farmar börjar dra 0 men ;)

Purple, att ja nämner vad jag gjort är enbart så newbies ska förstå att jag har erfarenhet och vet vad jag gör. Att bara hacka på mig, va tjänar de till?

Så exakt varför är detta en sån "idiotisk" idè?

för er som inte förstår.

*Du FARMAR DINA EGNA FARMS.
* Du KATTAR DINA FRAMTIDA FIENDERS FARMAR 20 H BORT CA.

Dvs - DU KATTAR INTE DINA EGNA FARMS FÖRRÅD - lol, att ja ens behöver dra upp det för en tredje gång :p De är fan de bästa med tråden =P chrille, förstår du nu? INTE katta dina egna farms förråd, INTE. AJA BAJA!
 
Senast ändrad:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
-.-

Chrille*, seriöst farmar du hela din 50x50 är något väldigt fel. Med 2k lk kan du knappast ens klara en 20x20, med 3k tar du kanske 30x30, men 50x50? Rofl

Nu orkade jag inte läsa resten mer än det * Markerade i botten och det jag citerat. Men JA jag farmar i min 50x50, detta i form av tre olika script där jag har ett jag drar in på morgonen som går i min ~15x15 och sedan ytterliggare ett som går i ~30x30 vilket jag använder på förmiddagen. Därefter har jag ett script som berör alla BARBS i min ~50x50 varefter jag spammar sönder den var tredje timme (på ett ungefär). Detta vill säga när jag har 2k+ med LK.

Men din utveckling av att man inte ska kata sina egna byar var mycket intressant, det är så man tolkar ditt första inlägg då du formulerar det som att man ligger i underläge mot sina grannar.

Puss på rej' :*

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Nu orkade jag inte läsa resten mer än det * Markerade i botten och det jag citerat. Men JA jag farmar i min 50x50, detta i form av tre olika script där jag har ett jag drar in på morgonen som går i min ~15x15 och sedan ytterliggare ett som går i ~30x30 vilket jag använder på förmiddagen. Därefter har jag ett script som berör alla BARBS i min ~50x50 varefter jag spammar sönder den var tredje timme (på ett ungefär). Detta vill säga när jag har 2k+ med LK.

Men din utveckling av att man inte ska kata sina egna byar var mycket intressant, det är så man tolkar ditt första inlägg då du formulerar det som att man ligger i underläge mot sina grannar.

Puss på rej' :*

Mvh

Jag vet inte om det där var ett försök till patetiskt skämt, om det inte var ett patetiskt skämt så vet jag faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.

Var är världen påväg!?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, GoL du är fan retarded! Stick ifrån .se´s forum och dryga med .net istället så vi slipper se ditt fula nylle här!

Varning? Totally worth it!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Chrille, du är fan rolig. Du verkar inte veta hur man farmar iaf :p

QTU, Ditt liv verkar ju kretsa runt TW, och just på .se, anar att du inte lyckas så bra på andra ställen? Ja menar, du farmar ju fint och är aktiv väldigt bra, undrar bara - hur många timmar spenderar du utan datorn? ^^ Skaffa ett liv QTU.
 

DeletedUser

Guest
Chrille, du är fan rolig. Du verkar inte veta hur man farmar iaf :p

QTU, Ditt liv verkar ju kretsa runt TW, och just på .se, anar att du inte lyckas så bra på andra ställen? Ja menar, du farmar ju fint och är aktiv väldigt bra, undrar bara - hur många timmar spenderar du utan datorn? ^^ Skaffa ett liv QTU.

käften och stick istället
 

DeletedUser

Guest
Chrille, du är fan rolig. Du verkar inte veta hur man farmar iaf :p

QTU, Ditt liv verkar ju kretsa runt TW, och just på .se, anar att du inte lyckas så bra på andra ställen? Ja menar, du farmar ju fint och är aktiv väldigt bra, undrar bara - hur många timmar spenderar du utan datorn? ^^ Skaffa ett liv QTU.

Han hade ett liv tills han började spela tw ;)

Men måste ni hålla på och leka i sandlådan som jag brukar göra?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Försvara din pojkvän, de behöver han.

Han lär få ett riktigt fint liv om han anmäler dig för kränking, tänker på skadeståndet du blir skyldig att betala.

Puta, det var inget skämt. Jag farmar på det viset, funkar perfekt för mig. och givetvis syftar jag inte på att jag ENDAST farmar barbs men jag har endast barbs i scripten för att undvika den där jäkla 20ggr större regeln.

Btw.. Puta betyder pussy på bosniska..

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Han lär få ett riktigt fint liv om han anmäler dig för kränking, tänker på skadeståndet du blir skyldig att betala.

Puta, det var inget skämt. Jag farmar på det viset, funkar perfekt för mig. och givetvis syftar jag inte på att jag ENDAST farmar barbs men jag har endast barbs i scripten för att undvika den där jäkla 20ggr större regeln.

Btw.. Puta betyder pussy på bosniska..

Mvh

Ofta skadestånd? Så om jag säger något kränkande till dig så får jag ge dig pengar?

Btw.. Kommer du från bosnien?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Han lär få ett riktigt fint liv om han anmäler dig för kränking, tänker på skadeståndet du blir skyldig att betala.

Puta, det var inget skämt. Jag farmar på det viset, funkar perfekt för mig. och givetvis syftar jag inte på att jag ENDAST farmar barbs men jag har endast barbs i scripten för att undvika den där jäkla 20ggr större regeln.

Btw.. Puta betyder pussy på bosniska..

Mvh

lol! Chrille du är så rolig ibland, man slutas aldrig o förvånas.

Ja farmar då mina byar ett par ggr dan, på så sätt får ja in mer resurser (mindre tid dom springer, fler gånger kan dem skickas.) Men du lyckas säkert också med din fail taktik.

Gå och dö, betyder Gå och dö på svenska.

Mvh jag och din mamma <3
 

DeletedUser

Guest
snacka om kränknig du använde hoppas han anmäler dig...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
snacka om kränknig du använde hoppas han anmäler dig...

Jodå ja har anmält många till admins, men jag tänker då inte gå vidare med det ;) Fox92 får endel och rensa nu när p12orna och QTUs fanclubb vart o kört raids i forumet. Får väl även ta på mig ett par inlägg, va svårt och hålla sig för skratt vissa gånger ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jodå ja har anmält många till admins, men jag tänker då inte gå vidare med det ;) Fox92 får endel och rensa nu när p12orna och QTUs fanclubb vart o kört raids i forumet. Får väl även ta på mig ett par inlägg, va svårt och hålla sig för skratt vissa gånger ^_^

Ja det kan jag tänka mig, när man vinklar datorskärmen på ett visst sätt så kan den faktiskt spegla ens ansikte :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja det kan jag tänka mig, när man vinklar datorskärmen på ett visst sätt så kan den faktiskt spegla ens ansikte :rolleyes:

TY de va skapligt kul iaf.

IAF Missa INTE tråden jag ska göra i diskussionsforumet! Det kommer bli epic, vi behöver haters och vi behöver folk som kan tänka lite längre än "hata henrik338" :p
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ofta skadestånd? Så om jag säger något kränkande till dig så får jag ge dig pengar?

Btw.. Kommer du från bosnien?

Ja, du kan säga bit min rumpa till någon. Anses det grovt nog av spelaren som tar åt sig kan det gå till domstol, sen kan bestämmer domstolen hur grovt brottet/kränkingen är. Sen vet jag inte om det är så i detta fall men om man klassar dataspelare som en folkgrupp skulle det kunna bli hets mot folkgrupp. och det är illa. En snubbe gjorde heilen i tunnelbanan och fick skadestånd på 250.000kr.

btw.. nej det är jag inte, har en bosna i klassen som vi tycker är kul att lära oss lite halvsnuskiga ord från.

lol! Chrille du är så rolig ibland, man slutas aldrig o förvånas.

Ja farmar då mina byar ett par ggr dan, på så sätt får ja in mer resurser (mindre tid dom springer, fler gånger kan dem skickas.) Men du lyckas säkert också med din fail taktik.

Gå och dö, betyder Gå och dö på svenska.

Mvh jag och din mamma <3

Tack, jag vet att jag är rolig. Kanske inte lika rolig som QTU & Co men jämfört med dig, absolut!

du kanske inte visste det men LKsen hinner gå fram och tillbaka en hel del gånger per dag. Jag föredrar att få hem fulla laster ist för att få hem 300/300/300 utan 500/500/500 varje gång man går, för som vi alla vet producerar inte barbar byar så mycket resurser i genomsnitt, särskilt inte när flera delar farmerna. Sen brukar jag var 2:an eller 3:e dag skicka ut lite större farmningar och helt tömma byarna i min närhet, det är ett ganska stort överskott men genom aktiv farmning så hinner förråden av de byar inom din 15x15 aldrig bli fulla.

Det där förstod jag inte, vad menar du? Gå och dö är ju något jag skulle säga till en person som förtjänar det. Anser du att jag förtjänar döden? Isf har du ett par riktigt, riktigt, riktigt stora psykproblem och bör omedelbart söka upp hjälp. Jag rekommenderar tar hjälp av detta då det inte är normalt att vilja döda någon över ett spel, inte i ett Svenskt samhälle iaf.

Min mamma sa att du inte dög, hon kunde inte hitta nått.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Alla på henrik? Lite fegt?

Crille011.. vet du var kuraz betyder (nåt sånt) , lärt också lärt mig några snuskiga bosniska ord ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp