In memory

DeletedUser

Guest
Hej tycker att V4:as forum har blivit tråkit och inaktivt så när jag läste
en tråd på v2 där man skriver ner och hedrar Polare i TW som har slutat
så jag hoppas många Hoppar med i denna tråd//Blast:)
-------------------------------------------------------------------------

Den jag saknar På v4 är Herman hedingen(stavning:eek:) när vi tog in han i NoD
Han var riktigt Bra och att han lyckades hålla kvar 50 Procent av hans byar när vi blev attackerade är fantastikt tycker jag för han hade runt 900,000 och han blev Super attackerad av ALLA i Forna -AT- och efter att han hade slutat bli attackerad hade han runt 500,000 men då beslutade han sig fö att sluta:( men han var en riktig Team player(på v4) Herman du är saknad:)
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
MOAha!

Online alltid, och enbart deff. Tror jag ville adla honom redan i somras innan jag gick med i AT, men fick som aldrig tid till det. Pratade lite med honom då och då, mycket trevlig. Förstår att han är saknad :'(
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Hej tycker att V4:as forum har blivit tråkit och inaktivt så när jag läste
en tråd på v2 där man skriver ner och hedrar Polare i TW som har slutat
så jag hoppas många Hoppar med i denna tråd//Blast:)
-------------------------------------------------------------------------

Den jag saknar På v4 är Herman hedingen(stavning:eek:) när vi tog in han i NoD
Han var riktigt Bra och att han lyckades hålla kvar 50 Procent av hans byar när vi blev attackerade är fantastikt tycker jag för han hade runt 900,000 och han blev Super attackerad av ALLA i Forna -AT- och efter att han hade slutat bli attackerad hade han runt 500,000 men då beslutade han sig fö att sluta:( men han var en riktig Team player(på v4) Herman du är saknad:)

Jah, herman var go.

Även andjo327, Men ochså Brippe, KUNG var han!
 

DeletedUser

Guest
Saknar henke som var den enda som höll detta forum uppe:D
 

DeletedUser

Guest
Spelaren jag skulle vilja hedra genom att skriva lite om honom i denna tråd är Lonneborg, vår allas kung. Otroligt bra ledarskap hade han, styrde upp WAR till en riktigt nice stam, erövrade hela bollen och slutade senare efter det pga tidsbrist. Hail Lonne!

Vill även påpeka att jag saknar Afrot också, med honom borta från v4 försvann en del spellust och en hel del action.
 

DeletedUser

Guest
Spelaren jag skulle vilja hedra genom att skriva lite om honom i denna tråd är Lonneborg, vår allas kung. Otroligt bra ledarskap hade han, styrde upp WAR till en riktigt nice stam, erövrade hela bollen och slutade senare efter det pga tidsbrist. Hail Lonne!

Vill även påpeka att jag saknar Afrot också, med honom borta från v4 försvann en del spellust och en hel del action.

afro? har han bytt konto ägare?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag slutade i v4 och en ny spelare fick ta över mitt konto.
Jag hade inte motivationen kvar för att stänga världen vilket Ecalos kommer göra. Men jag kan säga att jag har mest backstabbnings meriter i v4 och att jag har styrt och ställt ett bra tag och utan mina handlingar hade v4 sett annorlunda ut idag. Hur som helst vill jag hedra en kompis som har stod trogen vid min sida från början till slut och det är Kaernell. Inte bara en schysst polare utan en jävel på att kriga också. Jag funderar på att börja igen men utan på en ny värld så om någon har några sköna förslag så skicka ett pm.

Keep talkin' shit, i'll empty my clip!
 

DeletedUser

Guest
Jag slutade i v4 och en ny spelare fick ta över mitt konto.
Jag hade inte motivationen kvar för att stänga världen vilket Ecalos kommer göra. Men jag kan säga att jag har mest backstabbnings meriter i v4 och att jag har styrt och ställt ett bra tag och utan mina handlingar hade v4 sett annorlunda ut idag. Hur som helst vill jag hedra en kompis som har stod trogen vid min sida från början till slut och det är Kaernell. Inte bara en schysst polare utan en jävel på att kriga också. Jag funderar på att börja igen men utan på en ny värld så om någon har några sköna förslag så skicka ett pm.

Keep talkin' shit, i'll empty my clip!

Finns nog alltid en plats ledig för dej om lusten kommer tillbaks.

Ps. orginal remmen e tillbaka så ingen kommer ens i närheten av att kunna slå oss på fingrarna nu :cool:
 

remington-67

New Member
Reaktionspoäng
0
Lonne
Afrot
Ebolas
Van Leer
Riktiga profiler.
Och i marginalen: Hugopeter, kontot som ropade desperat på deff 24/7 till sin enda by mitt inne i A.X.E-land. Så jävla kul.
Och Noodle, ej att förglömma. Man kan tycka vad som helst om den spelaren, men det var ingen blek karaktär.
 

DeletedUser

Guest
Finns nog alltid en plats ledig för dej om lusten kommer tillbaks.

Ps. orginal remmen e tillbaka så ingen kommer ens i närheten av att kunna slå oss på fingrarna nu :cool:

Är remmen tillbaks? Vilket konto sitter han på? jag är asrak och precis legat med en dam så är helt slut men va fan ge mig nicket, ett tag sen jag snackat med han.. måste ta upp kontakteno igen ajdee lååå!
 

DeletedUser

Guest
en fråga som jag kom å tänka på.... varför har inte pizza express öppet under nåätterna.. vem är inte sugen på pizza efter att ha skickat 1,5k attacker på en snubbe eller krökat med en massa damer och är helt slut...

PIZZA EXPRESS AT NIGHT! vi bugar inte för nån, vi backar inte för nåttt... vi kämpar in i döden för betongen i grått, hallonbergen vi backar inte för nått, hallongnbergen på vägen tillsammans vi stått, hallonbergen ingen håller vårt mått, hallonbergen, på vägen tillsammans vi stått!!!


försstååru

keep talkin' shiit i empty my clip
 

DeletedUser

Guest
en fråga som jag kom å tänka på.... varför har inte pizza express öppet under nåätterna.. vem är inte sugen på pizza efter att ha skickat 1,5k attacker på en snubbe eller krökat med en massa damer och är helt slut...

PIZZA EXPRESS AT NIGHT! vi bugar inte för nån, vi backar inte för nåttt... vi kämpar in i döden för betongen i grått, hallonbergen vi backar inte för nått, hallongnbergen på vägen tillsammans vi stått, hallonbergen ingen håller vårt mått, hallonbergen, på vägen tillsammans vi stått!!!


försstååru

keep talkin' shiit i empty my clip

älskar ditt fyllesnack ;D
 

DeletedUser

Guest
en fråga som jag kom å tänka på.... varför har inte pizza express öppet under nåätterna.. vem är inte sugen på pizza efter att ha skickat 1,5k attacker på en snubbe eller krökat med en massa damer och är helt slut...

PIZZA EXPRESS AT NIGHT! vi bugar inte för nån, vi backar inte för nåttt... vi kämpar in i döden för betongen i grått, hallonbergen vi backar inte för nått, hallongnbergen på vägen tillsammans vi stått, hallonbergen ingen håller vårt mått, hallonbergen, på vägen tillsammans vi stått!!!


försstååru

keep talkin' shiit i empty my clip

Det är det här jag saknar haha!
 

DeletedUser

Guest
en fråga som jag kom å tänka på.... varför har inte pizza express öppet under nåätterna.. vem är inte sugen på pizza efter att ha skickat 1,5k attacker på en snubbe eller krökat med en massa damer och är helt slut...

PIZZA EXPRESS AT NIGHT! vi bugar inte för nån, vi backar inte för nåttt... vi kämpar in i döden för betongen i grått, hallonbergen vi backar inte för nått, hallongnbergen på vägen tillsammans vi stått, hallonbergen ingen håller vårt mått, hallonbergen, på vägen tillsammans vi stått!!!


försstååru

keep talkin' shiit i empty my clip

Mannen myten legenden.:)
 

DeletedUser

Guest
sssssssssssss
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spelaren jag skulle vilja hedra genom att skriva lite om honom i denna tråd är Lonneborg, vår allas kung. Otroligt bra ledarskap hade han, styrde upp WAR till en riktigt nice stam, erövrade hela bollen och slutade senare efter det pga tidsbrist. Hail Lonne!

Vill även påpeka att jag saknar Afrot också, med honom borta från v4 försvann en del spellust och en hel del action.

Lonneborg är Definitivt en man värd att hedra!! Jävligt tråkigt att han har slutat och som man hoppades att han skulle komma tillbaka när det var på tal, men det hände liksom aldrig :(

Afrot saknar man av lite andra skäl! ;) T.ex Hans fyllesnack, och hans spirit som höll uppe stammen i vått och torrt :)
 
Topp