IDIOTEN förklarar krig mot MuM

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Å Yawn's vägnar så hälsar jag att dina byar tillhör Yawn oavsett krig emot MuM eller inte och ingen av dina byar kommer ägas utav MuM då vi sagt vårt i frågan.. Flyktingar från forna Cmon! benådas inte, vilket vi klart deklarerat!

Så detta var totalt onödigt från din sida, men jag hoppas du försvinner snabbt! :awsm:

//Yawnledningen genom TGOW
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Ser ut som om webbis inte klarar av att ducka med sina OFF byar när glassbilen kommer farande.. :D
 

DeletedUser

Guest
det här drog tyvärr din inbjudan till AAK bort och AAK ser dig som en osäker person vi inte riktigt vet borde vara kvar här.
Glass är sämre än sprit, glass i sprit funkar bra däremot....därför vet vi inte hur vi skall placera dig^^
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
kalla mig inte flykting ditt jävla pucko,

speciellt inte då det är din förtjänst och inte min att detta konto var med i come on.

Att sen prata om benådning. Vem fan har bett om benådning.. Sluta ät de svampar du gör, det går med din situationsförståelse i rask takt.

Ok då tar vi det hela en gång till.

1. Inga personangrepp är du snäll, det går att argumentera utan.

Kontot Mintcream satte Dead King som KÖ, enligt vad du själv sa så sent som igår (mudde tog dock bort inlägget) den 28/8, flytten till Cmon! ägde rum 29th August 2010 - 02:32:07 efter att det varit i stammen GB sedan Dead King fick kontot. Om du går in under inställningar -> Kontoövervakare och kollar KÖ-loggen så ser du att jag inte köat kontot mer än ett par timmar, om ens 1 timme innan du avslutade KÖ och inte Dead King.

Följande sms fick vi från den som DU satte som KÖ, alltså inte jag, så att beskylla mig för att kontot kom till Yawn är felaktigt, du kan fråga black sparkz och Sir Ludde vem i ledningen som var emot att ens ta in ditt konto ;)

Sms nummer 1 klockan 21:20 den 28/8

Tjena Ludde. Förlåt för att jag stör men Dampen tyckte ja skulle berätta för dig direkt. Ja kommer lira på mintcreams konto. Han har satt mig som K.Ö och ja får göra som ja vill med det

Varför skulle han säga som han gjorde om DU inte gett honom tillstånd till det?

Sms nummer 2 klockan 21:22 den 28/8

Fick det nyss. En jävla massa deff består kontot av. Och jag vill gärna hjälpa er i yawn på nåt sätt

Så med andra ord hade du givit bort kontot ditt, under KÖ, strax innan klockan 21:20 den 28/8 och som jag visade ovan var det först ett par timmar senare som kontot hoppade till Cmon!, var vänlig kolla din KÖ-logg över vem som satt KÖ på ditt konto då flytten till Cmon! ägde rum.

Kolla även när flytten till Yawn ägde rum och vem som satt som KÖ på ditt konto då, återigen hänvisar jag till din kö-logg! Du bör även notera att flytten till Yawn ägde rum då kontot varit i Cmon! i nästan 72 timmar, dvs 3 dygn!

02 09
22:21
mintcream gick med i stammen. står det i vår stamfil och stamlogg in-game, printscreen kan jag fixa om så krävs ;)


Sen kommer nästa händelse här..håll i hatten noga nu och notera tiden!

02 09
23:36
mintcream lämnade stammen. -> OJ, det var hela 75 minuter ditt konto spenderade i Yawn varav jag satt KÖ ungefär 30-40 av de minuterna!

Så att hävda att jag sitter och är ansvarig för vad som hände ditt konto är så felaktigt så det finns inte, men visst - alla behöver vi en syndabock mellan varven :rolleyes:

Nu är du varmt välkommen att fortsätta diskussionen via PM med mig in-game eller här i forumet, mig kvittar det vilket - jag ser dock fram emot ursäkten för personliga angreppen du brukat dig av här ute på forumet.

Jag hoppas även Mudde kan ha vänligheten att lämna inläggen denna gång.

//TGOW aka =Kirira=
 
Topp