ICU - Tack och hej till vi möts igen!

Syster Jane

Community Management
Reaktionspoäng
0
15:e augusti 2011, strax efter kl 16:00 startade jag ICU, någon minut efter att servern öppnat.

Vi hade spånat på en unik plan som var världens bästa – Vi skulle vinna v17!

Men först och främst skulle vi ha kul, bygga en stabil stam med spelare som var trevliga och hade glimten i ögat. Vi var helt övertygade om att vi skulle lyckas om vi höll oss till ungefär de här punkterna;

Bara ta in spelare vi kände väl.
Bara kärlek inom stammen, alla andra skulle slaktas.
Njut av spelet, och erövra världen.

Den här planen fungerade ärligt talat perfekt! Till servern faktiskt startade och planen skulle bli handling…

Vi fattade felaktiga beslut, spelarna i stammen ville boxas med varandra, gamla vänner från andra världar pockade på IAP’s och allianser, och vi upprepade ungefär exakt samma misstag som man alltid gör.

Lång historia kort: Vi visste vad vi ville, vi visste vi hade skills nog att fixa det, vi klantade till det med samma gamla misstag man alltid gör, och till slut vann vi helt enligt planen ändå.

Jag vill tacka alla de spelare som kommit och gått i ICU. Alla har på sitt sätt medverkat till att forma stammen och driva den framåt. Jag vill tacka de spelare som härdat ut så här långt, trots det knasiga akademisystemet med enbart tre adlar per by, det absurt korta avståndet adelsmännen kunde promenera, och den vansinnigt tråkiga tiden från det stod klart att vi skulle vinna fram till faktiskt stängning.

Många av spelarna i ICU tillhör den kategori som aldrig får det beröm de faktiskt förtjänar. De är helt enkelt för ödmjuka och tillbakadragna för att flasha sin skicklighet officiellt och blir därför alltid förbigångna när det kommer listor på bästa spelare o.s.v.

Jag kan inte med att lista spelarna, och göra en personlig kommentar till alla, dels för jag skulle upprepa mig hela tiden med lovorden, men också för att en del av spelarna av olika skäl försvunnit från servern. Istället ska jag göra en lista över spelarna som jag känner dem, oavsett om de finns kvar eller inte – alla som kommit och gått i ICU har satt sitt personliga avtryck i stammens historia.

Kåken, Isabelle, Södertälje, Highlaif – med er i ryggen kan det liksom aldrig gå fel.
Foppa, GrIngo, Martin – mina trivseltomtar, det går inte att hålla sig för skratt när ni är med.
Salle69, Sixten – ni skulle egentligen höra till båda här ovanför.
Jock, Uppwall, Sansen, LoveDoc – ni har varit som maskiner, enbart programmerade för en sak.
Ruscam & Mintan – killarna med klös, humör och passion som alltid gör så det rör på sig.
Vegas, Vargen, Quicki – Nya bekantskaper från v17 som imponerat stort.
Chrille – sällan har någon med så lite ansträngning promenerat så hårt på mina nerver, en bedrift i sig!
Seren – lyckas på nått sätt alltid vara i en klass för sig själv!
FredrikSlayer/muckla – du tog cospelande till en helt ny dimension.

Nu har jag säkert glömt en hel del, jag skyller detta på att jag är så gammal att jag börjar bli senil. (DM, du ser att jag inte glömt dig, jag bjuder på den gamla och senila biten här så du slipper påpeka det)
Till de som eventuellt känner sig bortglömda ber jag om ursäkt i förväg – ni har alla bidragit på ett eller annat sätt för att få ICU att gå i mål som vinnare, och för det ska ni ha all ära.

Vi ses på en annan värld hoppas jag!


Edit: För de som undrar har jag postat detta från Syster Jane kontot istället för mitt vanliga konto eftersom ingen vågar skriva nåt om jag postar som SuperNova :(
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
<33 kommer sakna det här lite ;).

Får ha som mål att bli en bra sjuksköterska efter att utbildningen är klar och tänka på dina goda tips Syster Jane/Supernova.

Till er andra förutom v5, v15 så har v17 varit en speciell värld i mina ögon, stort tack!
 

DeletedUser

Guest
Tackar för dom orden har varit en otroligt härlig tid den tid som var aktiv här i slutet har det ju bara varit en väntan.

En helt underbar stam hoppas att vi kanske får chansen till ett återseende på en annan värld när alla får tid o lust igen :)

Ett stort <3 till stammen å alla dess medlemmar
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Stort grattis krigare i ICU! =)

Med vänliga hälsningar
Start - STING
 

DeletedUser

Guest
g to the Z, synd man inte var med all the way, men iaf så hade jag så jävla roligt med ICU :)
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Ett sannerligen lyckat koncept :)

Men Nova, du glömde dig själv. Utan dig hade det inte gått, du är/var liksom stammens ryggrad. Spelar mer än gärna med dig, anywhere, anytime.

Kram (se nu vad du fick mig till)
Isabelle
 

DeletedUser

Guest
En bra och välskriven sammanfattning som väntat Nova. Det var riktigt kul under en tid innan det stod alltför klart att ICU skulle plocka hem det. Transportsträckan sedan ganska lång men nuså :)
Även jag vill tacka alla dugliga medarbetare på våra sjukhus som bidrog till en kul och framgångsrik värld.
Vi synes och höres!

/Södertälje
 

DeletedUser

Guest
Tack allesammans för en trevlig tid på värld 17

//Sixt
 

DeletedUser

Guest
Jag såg först nu att världen kommer stängas helt på alla hjärtans dag! Trevlig avrundning på en stam full av hjärtan som slår passionerat för TribalWars, och för en stam full av kärlek! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Det gick som väntat hela tiden..

Varsågod för ni fick spela med mig. ^_^
 
Topp