ICA Stabbar sina egna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
När jag ifrågasatte iCA-stammen blev det ett jäkla liv.

Blev därefter avlägsnad från stammen utan att förhöra sig med mig eller diskutera o de inkar kontot nu och ska adla upp det.

Så alla som har närheten till Hpaj98 adla innan ICA-stabbarna tar byarna.

De vågar väl inte adla er andra ! ^^

Är många oerfarna i ICA-stammen så omvärlden kör nu hårt o rensa ut stabbers som dessa!

King joppen och Maarian attackera, adla upp dem!!

MVH//kacka
 
Senast ändrad:

King Joppen

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi önskar dig lycka till i framtiden med ett jobb där du passar bättre.

När jag ifrågasatte iCA-stammen blev det ett jäkla liv.

Blev därefter avlägsnad från stammen utan att förhöra sig med mig eller diskutera o de inkar kontot nu och ska adla upp det.

Så alla som har närheten till Hpaj98 adla innan ICA-stabbarna tar byarna.

De vågar väl inte adla er andra ! ^^

Är många oerfarna i ICA-stammen så omvärlden kör nu hårt o rensa ut stabbers som dessa!

King joppen och Maarian attackera, adla upp dem!!

MVH//kacka



Bitterhet och hämndkänslor kommer nog automatiskt men är bara nedbrytande., att skriva såna här grejor drabbar inte oss, utan mera dig.Jag har inte ett dugg otalt med dig som person utan nåt har du gjort som inte funkade inom stammen och vad gör stammen då. Jo självklart tar vi över kontot snabbt innan världen är slut. Svårare än så var det inte.
Att du skriver nedlåtande texter på dina hus visar att du tar illa vid dig men det har jag överssende med.Däremot så spelar jag på 10% fart mot dig bara för att ta min del av byarna, jag spelar värre än en blind och döv. INget engagemang mot en egen spelare men som tydligen måste lämna oss.. Men det räcker ju tydligen då du inte deffar aktiv och du rör dina andra trupper som i sirap. Du har mängder med deff och fulla off. Du kunde ställt med en hel del men du sitter bara där och skriver elaka saker. Du får gärna skriva till mig om det är nåt. Jag är inte oförskämd utan uppför mig artig i alla lägen.
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Ni tålde inte kritiken mot ICA.

Är helt klart den sämsta stam jag spelat med någonsin!

Och den åsikten är väl fri att tycka eller kanske inte det heller då diktatur råder i ICA tydligen.
Usch!

För övrigt när jag lämnade kritiken skrev jag att detta kontot bad ni mig spela och så hade de fortsatt att vara och det stod klart och tydligt i inlägget!
Jag blev ombedd att spela detta kontot av er i ICA, ett skitkonto på 80 K med felbyggda byar, blandbyar, fanns inte ett rätt!
Jag byggde upp dem till er exemplariskt, la mycket tid då jag lovat en personlig vän hos er att göra detta, jag har aldrig svikit mina löften och kommer aldrig någonsin göra!

Väljer att ha moral än att sjunka så lågt som ni gjort!

Men ni tyckte det var bättre att stabba en medlem än att förhöra er över vilka åsikter jag hade.

INGEN HAR KONTAKTAT MIG AV LEDNINGEN FÖRUTOM LillSkruttet.
Han frågade vad jag ansåg vara fel..
Ni andra som är där han inte brytt er ett skit!!




Ja jag byggde i stort sätt bara deff, jag hade inga mängder med off som du påstår, jag hade en full off och 5 totalt. (halvfulla)
Den fulla var rensad när jag loggade, de andra fick du bland annat smaka på då jag gick online.
Skulle varit 2 här men den andra avvek efter några dagar, därav i stort sätt bara deff.
Ni attackerade när jag körde hem från jobbet, loggade ut ca 16.30 kom hem ca 19.00 då hade ni kickat mig och inksen trillade in.

Ni kan inte URSÄKTA ER, ni stabbade en medlem för dess åsikter som var kritik mot ledningen.

Ja jag kunde sitta här hela natten, snipa era 3 sekunders tåg genom kvällen/natten, men inte värt att lägga tid på er eller kontot.

Byarna döptes om till vad ni gjorde inget konstigt med det. :)

Nej jag finner ingen anledning att skriva till dig privat, du är ju en av backstabbarna...

Gått en del off för dig antar jag. ;)

Skulle aldrig valt att spela i ICA om jag startat med mitt konto, det här var som sagt var för att hjälpa en vän.


Oavsett fortsätt ni att attackera, jag hoppas omvärlden fått upp ögenen på hur ICA resonerar, spelar och hur deras moral är!!

Bitterhet?
Hahah, nej jag är glad att jag slipper spela kvar då det:cool: svärtar ner mina meriter! :D

I senare mail inatt uttrycker ledningen sina brister och försöker lägga över dem på mig :)
Är helt otroligt att höra.

Kommer lägga in dem här så alla kan få läsa deras ursäkter till en stabb av medlem. :)


Lycka till!
 
Senast ändrad:

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Va inte så arg hela tiden Kacka! :(

Nico kära vän....:D

En stabb är en stabb och en smutsig sådan. :)

ICA har genom detta bevisat för sig själva och för omvärlden vilken moral/stil de har bland annat och det kommer till att följa dem i många världar framöver. :cool:

Kan väl inte påstå att jag är överaskad igentligen med tanke på personerna som beslutade detta och de måste sett mig som ett stort hot! :D

Som sagt, bara en spelare i ICA som vet vem jag är och vad jag står för.
Och inte är det sådant skit ICA sysslar med iallafall!!

Så kan det gå om man spelar i ICA, medlemmar där: Ifrågasätt inget om ni vill vara kvar, gör som de säger eller som det varit under tiden jag var där, helt tyst från ledarna!!!! :)


Ni vet vilka ni är och ni borde skämmas, ni har gjort bort er för all framtid!!! :D
 

Dajm001

New Member
Reaktionspoäng
0
Sanning eller konsekvens

Nico kära vän....:D

En stabb är en stabb och en smutsig sådan. :)

ICA har genom detta bevisat för sig själva och för omvärlden vilken moral/stil de har bland annat och det kommer till att följa dem i många världar framöver. :cool:

Kan väl inte påstå att jag är överaskad igentligen med tanke på personerna som beslutade detta och de måste sett mig som ett stort hot! :D

Som sagt, bara en spelare i ICA som vet vem jag är och vad jag står för.
Och inte är det sådant skit ICA sysslar med iallafall!!

Så kan det gå om man spelar i ICA, medlemmar där: Ifrågasätt inget om ni vill vara kvar, gör som de säger eller som det varit under tiden jag var där, helt tyst från ledarna!!!! :)


Ni vet vilka ni är och ni borde skämmas, ni har gjort bort er för all framtid!!! :D

Väldigt sällan jag skriver på detta forum.

Kanske kan vissa saker inte förklaras, eller rentav inte tas upp då denna bild bara belyser hur ens missnöje med hur det blev.

Kanske betyder en del saker som hänt tidigare över en sak som verkligen kan tas som en kommande varning, där man tror på att det inte ska upprepas.

När info kommer från flera håll, av helt skilda - som inte känner varandra, som inte spelat ihop då är det ju så att det oftast är sant

Blir inget bättre av vad nu gjorts - ej heller ser jag några protester i stammen mer än att vi stärker linjerna om lojalitet och trohet.

vissa blöder för små saker, vissa tjurar för ännu mindre saker och vissa hotar.

Ska vi nu göra en mätning i fulspel så har jag åtskilliga punkter som kan tas upp - men det skulle ju bara försämra en spelares rykte. Alla kan vi spela på ett visst sätt i vissa världar, men gång på gång - då är det en vana.

Har ingenting alls emot att gå olika vägar för att få reda på sanning - men när den hela tiden visar sig vara lika, då är det ju sanning.

Inga andra vad jag vet klagar på ICA. Vi har kul!

Let go!

/Dajm001
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Väldigt sällan jag skriver på detta forum.

Kanske kan vissa saker inte förklaras, eller rentav inte tas upp då denna bild bara belyser hur ens missnöje med hur det blev.

Kanske betyder en del saker som hänt tidigare över en sak som verkligen kan tas som en kommande varning, där man tror på att det inte ska upprepas.

När info kommer från flera håll, av helt skilda - som inte känner varandra, som inte spelat ihop då är det ju så att det oftast är sant

Blir inget bättre av vad nu gjorts - ej heller ser jag några protester i stammen mer än att vi stärker linjerna om lojalitet och trohet.

vissa blöder för små saker, vissa tjurar för ännu mindre saker och vissa hotar.

Ska vi nu göra en mätning i fulspel så har jag åtskilliga punkter som kan tas upp - men det skulle ju bara försämra en spelares rykte. Alla kan vi spela på ett visst sätt i vissa världar, men gång på gång - då är det en vana.

Har ingenting alls emot att gå olika vägar för att få reda på sanning - men när den hela tiden visar sig vara lika, då är det ju sanning.

Inga andra vad jag vet klagar på ICA. Vi har kul!

Let go!

/Dajm001


Hej

Missnöjet över att bli backstabbad av egen stam p.g.a att jag kritiserade ledningen som inte heller då kontaktade mig utan kickade mig utan förvarning tror jag alla förstår!

Nja...jag har blivit kontaktad av för exempel 2 spelare som ingår i ledningen och de hade INTE varit med och beslutat detta och frågade mig varför jag blev kickad.

Nja du, fler som har skrivit från stammen ICA o frågat varför jag kickats o.s.v.

Det vet ju igentligen inte jag heller då ingen av ledningen kontakade mig efter jag skrivit kritik riktad mot ledningen utan drar där en korrekt slutsats att kicken härledde från detta.

Fulspel?

hahaha, Nej där kan du inte lasta mig du!
Inte i någon värld så försök inte komma med påståenden som skall släta över ert agerande.

Du försöker hitta en ursäkt utåt för omvärlden med lögnaktigheter!

Och vad säger du här igentligen?

Om du försöker hävda att jag fulspelat i någon värld och kickades för det riskerar andra ICA medlemmar också göra det?

Du är patetisk Dajm, finns inga spelare som kan backa upp vad du försöker påstå!

Nej ingen vågar definitivt inte klaga eller ifrågasätta något efter vad som hände med Hpaj-kontot.

Om jag inte minns fel läste jag ett inlägg av dig i forumet att du uttryckte ditt missnöjer över dina ICA-spelare som inte deltagit i offensiver o.s.v.

Jag försökte genomföra en offensiv skrivit i forumet, knappt inga va intresserade...

Jag tog upp med dig vilka jag tyckte borde delta via scype....

Du svarade bara kör på...

Efter några dagar hade du + annan medlem bokat upp de byarna jag och annan ville genomföra offensiven mot.

Ni uteslöt 2 spelare där och roffade gott åt er själva...

Jag har för vana att hjälpa mina medspelare om jag kan. ICA är ingen sådan stam, där spelas det egensinnigt, de större spelarna hjälper ej upp de mindre.
Självklart antar jag att vissa funnit varandra, märks och de skiljer sig från stammen. :)
Kingen Joppen kontaktade mig över bokningar, vi kör sammtidigt sa han så underlättar det adlingen.
Hans moral relaterat mot bokningar var väldigt låg.....


Jag svarade att jag kört kvällen innan, hade inte mycket kvar av min off så skulle vi sammköra fick han vänta lite.
Tror ni att man fick svar eller rekomendationer från denna som visat sig vara den värsta backstabbaren?
Nej...
Egen vinning!
De andra kontona blev också stabbade utav den anledningen de ville delta,Adla, expandera men det tillät inte iCA :s ledning

Så om jag tycker du är kass som ledare är det du själv som har gett upphov till det!

Om jag så anser att du inte tar hand om dina medlemmar har jag också rätten till att tycka det.

Vad gör du?
Du svarade i forum att du hade fullt upp med PM.
De kan väl knappast vara viktigare än medlemmar som bygger upp en stam och är benstommen. :O

Kan inte hålla med dig där heller över att detta skulle stärkt ICA. s sammanhållning, ni har inte haft någon vidare sådan tidigare heller enligt mig (Den lilla tid jag spelade där) och detta har gjort att spelare verkligen undrar över hur det står till med ledningen och dess agerande!

//kacka
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Oj hjärtat..
jag är en av backstabbarna på King Joppenkontot. En av anledningarna att du åkte ut, var när du hållit i kniven och backstabbat via andra konton, när du sedan bara skrek okvedesord i vårt forum och skrev under med ditt namn så var din stjärna beseglad..
Tyvärr är du det så att du är ej oersättlig. Trevligt bemötande ger trevligt bemötande ser du..
Katten
 

DeletedUser

Guest
Oj hjärtat..
jag är en av backstabbarna på King Joppenkontot. En av anledningarna att du åkte ut, var när du hållit i kniven och backstabbat via andra konton, när du sedan bara skrek okvedesord i vårt forum och skrev under med ditt namn så var din stjärna beseglad..
Tyvärr är du det så att du är ej oersättlig. Trevligt bemötande ger trevligt bemötande ser du..
Katten
Stor i käften och liten på jorden, du vet ingenting. Du bara spekulerar och tror på allting som sägs runtomkring. Kacka har aldrig och kommer aldrig att göra något sådant, personen ni stabbat och anklagar för allt vad ni nu har sagt är världens godaste människa!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Stor i käften och liten på jorden, du vet ingenting. Du bara spekulerar och tror på allting som sägs runtomkring. Kacka har aldrig och kommer aldrig att göra något sådant, personen ni stabbat och anklagar för allt vad ni nu har sagt är världens godaste människa!
Oj oj oj, trampade jag på en riktigt öm tå.
 

DeletedUser

Guest
Oj hjärtat..
jag är en av backstabbarna på King Joppenkontot. En av anledningarna att du åkte ut, var när du hållit i kniven och backstabbat via andra konton, när du sedan bara skrek okvedesord i vårt forum och skrev under med ditt namn så var din stjärna beseglad..
Tyvärr är du det så att du är ej oersättlig. Trevligt bemötande ger trevligt bemötande ser du..
Katten

Aahh för att Kacka är ju känd för att stabba folk... Skärp dig.
Och tror nog Kacka är oersättlig i er stam, då resten av er suger å ni lär aldrig få in en bra spelare :)
(Det är nu du ska skriva något klyftig men bitchigt)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Aahh för att Kacka är ju känd för att stabba folk... Skärp dig.
Och tror nog Kacka är oersättlig i er stam, då resten av er suger å ni lär aldrig få in en bra spelare :)
(Det är nu du ska skriva något klyftig men bitchigt)

Du hjärta, vi suger, tror inte det, även våra nybörjare är på hugget, men när en ny i stammen visar upp en otrevlig sida, blev det oro i läget, nu är alla på för ett bar spel igen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp