ICA says Turn Back!

DeletedUser

Guest
fuck er och er glada midsommar, Optico har varit den absolut sämsta stammen jag mött någonsin deffensiv, plockat över 20 byar utan att behöva nukeadla.. Först inatt fick jag se den första snippningen, bra jobbat cissilainen, antar att du är den enda i din stam som har några som helst kunskaper om det defensiva spelet.

Sen hoppas jag att alla andra i Optico haft en hyfsat bra kväll hitills och att ni fan rycker upp er vad gäller defensiven som är förskräckligt dålig.. och nu, ut i partyt igen

Att du har tagit 20 byar är helt otroligt??? Men det beror nog på all renshjälp du fått!

För du är den i särklass sämsta top10 spelare jag sett på .se.....

Att på din "nivå" begära en massa deff till kyrklösa byar från stammen och mer än hälften av dina anfall kommer utan religion det säger allt....

Hade du legat närmare mig så hade du inte tagit 20 byar det kan jag lova!!!!

Till er andra i ICA!
Ni har gjort ett mkt bra jobb men ni har förlorat alldeles för mkt deff hos Hermione jag har hur många rapporter som helst som bevisar detta!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Vem är Lolpop2 eller nåt?. top 10?. Jag tycker att Optico har gjort jätte bra jobb. Klarat sig superbra.
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Att du har tagit 20 byar är helt otroligt??? Men det beror nog på all renshjälp du fått!

För du är den i särklass sämsta top10 spelare jag sett på .se.....

Att på din "nivå" begära en massa deff till kyrklösa byar från stammen och mer än hälften av dina anfall kommer utan religion det säger allt....

Hade du legat närmare mig så hade du inte tagit 20 byar det kan jag lova!!!!

Till er andra i ICA!
Ni har gjort ett mkt bra jobb men ni har förlorat alldeles för mkt deff hos Hermione jag har hur många rapporter som helst som bevisar detta!

Att jag tagit över 20 byar beror på att jag rensat Sicko, Tottas och Bamsegrills byar och sen skickat adelståg som ingen av dessa tre lyckats deffa och/eller snipa.
 

DeletedUser

Guest
Att jag tagit över 20 byar beror på att jag rensat Sicko, Tottas och Bamsegrills byar och sen skickat adelståg som ingen av dessa tre lyckats deffa och/eller snipa.

Det finns ju dom med arbete som tyvärr inte får vara med om sommarlov längre:(

Men dom har K:a iaf;)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
hejja hejja optico. ni har fortfarande en chans, Belive in those who Seeks the truth, not the ones who think they found it.^_^
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Utan gang-bang blir det typ omöjligt att ta ICA efter detta? D:
Det är iallafall vad logiken och Danelius säger.


Å andra sidan: Bra krigat ICA.
Optico: Kom igen? Ni kan eller kunde mycket bättre.
 

DeletedUser

Guest
Nu har "kriget" pågått i ganska precis en vecka. Denna vecka har vi fått se forna "storspelare" slaktas i OPTICO samt fått se ICAs köttlager fyllas på oerhört snabbt. Förövrigt så börjar folk från OPTICO försvinna nu, har ni redan fått nog? Eller vad är det för folk ni har rekryterat in i OPTICO?

Side 1:
Tribes: ICA
Side 2:
Tribes: OPTICO
Players: bumbi

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 175
Sida 2: 22
Skillnad: 153

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,549,887
Sida 2: 179,313
Skillnad: 1,370,574

chart

Avslutar med en vacker graf på OPTICOs tillväxt! Ser ni åt vilket håll grafen har gått den senaste veckan? :cool:

image.php


Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Men grejen är att ni är typ dubbelt så stor som de?. så själv är de svårare. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Sluta snacka goja. Starkt, ICA!

Men sluta, bara för att Optico tillsammans med SuSa totalt krossade er i DSA/VbD så behöver du inte sitta här och göra bort dej.

Som mesut29 säger så är ica mer än dubbelt så stor som optico, det är inte goja.
 

DeletedUser

Guest
Men sluta, bara för att Optico tillsammans med SuSa totalt krossade er i DSA/VbD så behöver du inte sitta här och göra bort dej.

Som mesut29 säger så är ica mer än dubbelt så stor som optico, det är inte goja.

nu är ju inte riktigt så att det optico är ensamma i kriget.
 
Senast redigerad av en moderator:

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
Kastar in handuken idag!
Bra jobbat ICA!

hadet gott alla och puss i ljumsken på er:)

Daniboy: skit ner dig så får du randiga ben:)
sedan tycker jag inte du ska använda nicket Prosit i din profil då orginal Prosit är en mycket duktig spelare...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kastar in handuken idag!
Bra jobbat ICA!

hadet gott alla och puss i ljumsken på er:)

Daniboy: skit ner dig så får du randiga ben:)
sedan tycker jag inte du ska använda nicket Prosit i din profil då orginal Prosit är en mycket duktig spelare...

Puss på dig också!
emoticon-0109-kiss.gif

En av v14's duktiga spelare lämnar, alltid tråkigt.

Exakt som Qubben sade så är inte OPTICO ensamma, ett fungerande samarbete mellan två parter [SuSa & OPTICO] ska inte tillåta att detta sker. Dessutom har "Ni har fler poäng, därför ska ni vinna"-argumentet aldrig funkat.
 

DeletedUser

Guest
Men sluta, bara för att Optico tillsammans med SuSa totalt krossade er i DSA/VbD så behöver du inte sitta här och göra bort dej.

Som mesut29 säger så är ica mer än dubbelt så stor som optico, det är inte goja.

NU är vi mer än dubbelt så stora, korrekt. Anledningen är att vi har gått ~160-180 byar + medans dom givetvis ligger på samma siffror minus. Samtidigt har folk där börjat fly (t.ex deras rekrytering från forna DSA, OPTICO vart tog snacket om att "aldrig rekrytera in någon från DSA förutom Thuernman" vägen?? ;)) pga kriget.

Att vi IDAG är mer än dubbelt så stora än OPTICO är resultatet utav våra yxors hårda arbete. Och vi är trotsallt bara 12 medlemmar fler än OPTICO (och var bara 8 fler vid krigs-start), till skillnad från medlems-differensen i somliga andra krig som är markant större.. :sneaky:

Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig
 

DeletedUser

Guest
NU är vi mer än dubbelt så stora, korrekt. Anledningen är att vi har gått ~160-180 byar + medans dom givetvis ligger på samma siffror minus. Samtidigt har folk där börjat fly (t.ex deras rekrytering från forna DSA, OPTICO vart tog snacket om att "aldrig rekrytera in någon från DSA förutom Thuernman" vägen?? ;)) pga kriget.

Att vi IDAG är mer än dubbelt så stora än OPTICO är resultatet utav våra yxors hårda arbete. Och vi är trotsallt bara 12 medlemmar fler än OPTICO (och var bara 8 fler vid krigs-start), till skillnad från medlems-differensen i somliga andra krig som är markant större.. :sneaky:

Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig

Bra sagt, och för att släppa denna relativt onödiga diskussion så kommer här lite stats:

Side 1:
Tribes: ICA
Side 2:
Tribes: OPTICO

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58,800
Sida 2: 8,960
Skillnad: 49,840

chart
 

DeletedUser

Guest
Kastar in handuken idag!
Bra jobbat ICA!

hadet gott alla och puss i ljumsken på er:)

Daniboy: skit ner dig så får du randiga ben:)
sedan tycker jag inte du ska använda nicket Prosit i din profil då orginal Prosit är en mycket duktig spelare...


FAN, där steg du!!
SER att Prosit är borta från profilen nu, man kan bara hoppas att zebran är försvunnen med.. Annars tar det inte lång tid innan han offras på altaret.
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Så tråkigt med denna smutskastning. Jag är 13 år själv och undrar när dessa "vise" äldre män och kvinnor ta sig i kragen och sluta vara sådana haters. Att man ska börja sätta på allmänna forumet och matas av 30 sekunders läsning av skit, smuts och hån.
Skulle uppskatta lite trevlig läsning från trevliga spelare, samtidigt som man kan tipsa dom andra stammisarna vad som händer på det allmänna forumet då dom inte läser det själva.
Behärska er: Till alla proffsiga spelare, ledare och duktiga diplomater.



Tack!


Btw: Det är ett spel. O_O
 
Senast ändrad:
Topp