ICA och SuSa

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt hur jag ska ta "vi". Var enbart 5 spelare som kanske spelade då. Gratisbyar fanns att ta.

Vilken fakta vill du att jag ska hämta? Jag har varit med sen krigets gång och sett eran aktivitet.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
klart de gjorde, :) hoppan blev lite dragen så kommer ju knappt ihåg dagen ( äkta aak) :) Lite avundsjuk för du själv inte blev bjuden? :)

Hellre hoppar jag ner i en ormgrop fylld med boaormar än går på din studentfest Andre. =)

Ska han behöva se sig om för en kniv i ryggen på sin student nu också, goddamnit. Stackars pöjk.

Klart det är synd om Andre, han har haft oturen att tvingats associeras med barbar- och internadlare. Det säger det mesta om intelligenskvoten på de personer han väljer att umgås med.

Skrattade mången gång då jag din signatur såg. :D:D:D

Knight V1 O_O
ICA V14 O_O

Två stammar du haver vänt ryggen så fort det börjat blåsa kallt (bägge inom en månad). Du måtte vara en riktig tillgång för vilken stam som helst. D:D:


Klart, alla stammar behöver personer som klarar utav att växa på billiga byar för att hålla sig levande. =D


Yeah. Det är ju den historia du har inom detta spel. Du fick chansen att kriga emot oss i värld 18, där blev du nollad och emot -SK- var du inte speciellt lyckad när vi var aktiva, du klarade ju knappt utav att adla byar av oss i början då vi slutat spela = lillebror. Sedan ska vi inte nämna hur det gick emot mig när jag lira i WEED/DSA... Sedan, du har ju spionerat åt Tinglo (dina egna ord från vår skypekonvo, där du läckt vad folk sagt till dig). Big boys, ja som sagt - du har ju haft chansen att spela med vissa duktiga spelare - det ska jag inte neka till, men du är way out of the league kära Andre för att hänga på i toppen. Jag säger inte att jag är så mycket bättre, vore dumt av överdriva om sin skicklighet. Men tyckte din kommentar om mig i skypen var ganska så fin, så uppenbarligen gjorde jag ju något rätt de gånger vi möttes ^^

[2012-02-02 01:00:24] Lillebror Andre: sa de till de flesta, få säga vad man vill om tgow men han är fan en av tw.se bästa krigare :p
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Är det här ett mobbningsforum?
Är det här en mobbningstråd?
Jag trodde det var en krigstråd som handlar om kriget mellan Ica och Susa...:(
Lägg ner med pajkastningen nu, kan ni inte ta den privat?

Gäller naturligtvis BÅDA sidor!!
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta tramsa.

Du menar det är "balls" att lämna sin stam man spelar med? :) Jag lämnade kvar mitt acc i er stam för ER skull såklart, jag kunde mycket väl lämnat och dödat accet men yeah....

Iaf, grattis till andre!
 

DeletedUser

Guest
Så ja, nu var det roliga slut.... knuffa in er på rätt bana igen innan jag drar fram röda kortleken

ICA och SuSa, no more, no less.... inte massa pajkastning!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Hellre hoppar jag ner i en ormgrop fylld med boaormar än går på din studentfest Andre. =)



Klart det är synd om Andre, han har haft oturen att tvingats associeras med barbar- och internadlare. Det säger det mesta om intelligenskvoten på de personer han väljer att umgås med.




Klart, alla stammar behöver personer som klarar utav att växa på billiga byar för att hålla sig levande. =D



Yeah. Det är ju den historia du har inom detta spel. Du fick chansen att kriga emot oss i värld 18, där blev du nollad och emot -SK- var du inte speciellt lyckad när vi var aktiva, du klarade ju knappt utav att adla byar av oss i början då vi slutat spela = lillebror. Sedan ska vi inte nämna hur det gick emot mig när jag lira i WEED/DSA... Sedan, du har ju spionerat åt Tinglo (dina egna ord från vår skypekonvo, där du läckt vad folk sagt till dig). Big boys, ja som sagt - du har ju haft chansen att spela med vissa duktiga spelare - det ska jag inte neka till, men du är way out of the league kära Andre för att hänga på i toppen. Jag säger inte att jag är så mycket bättre, vore dumt av överdriva om sin skicklighet. Men tyckte din kommentar om mig i skypen var ganska så fin, så uppenbarligen gjorde jag ju något rätt de gånger vi möttes ^^

[2012-02-02 01:00:24] Lillebror Andre: sa de till de flesta, få säga vad man vill om tgow men han är fan en av tw.se bästa krigare :p


Kan svara dig Gtw en sista gång. Sen orkar jag inte med dig :)

1. Du vill vara med på min studentfest annars hade du aldrig tagit upp de ämnet ;)
2. Spion har jag aldrig varit men jag skiter fullständigt vad ni säger om mig :)
3. Jag har sagt det. Det står jag för. Men Tycker också att du är den sämsta diplomaten för du blir alltid gangbangad på vart ända värld du spelar på?
4. Lycka till på v19 :)
 

DeletedUser

Guest
Heja ICA!

Finns här i bakgrunden och följer er med förhoppningar om att några av våra gamla kötters finns kvar och gör barbaradlarna nervösa :)

Kämpa väl.

Hälsningar från en gammal TB/ICA-spelare.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 01/01/1970 01:00:00till10/03/2012 01:48:20

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 6,978
Sida 2: 12,469
Skillnad: 5,491

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 405
Sida 2: 1,865
Skillnad: 1,460

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 53,585,400
Sida 2: 95,502,773
Skillnad: 41,917,373

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,597,002
Sida 2: 16,873,529
Skillnad: 13,276,527

chart
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
andrejensen sa:
Timeframe 01/01/1970 01:00:00till10/03/2012 01:48:20

Var du född då, André??! :D

Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 29/01/2012 22:25:00till10/03/2012 12:47:21

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 835
Sida 2: 2,397
Skillnad: 1,562

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 382
Sida 2: 1,878
Skillnad: 1,496

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 6,846,978
Sida 2: 21,122,059
Skillnad: 14,275,081

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,427,765
Sida 2: 16,986,638
Skillnad: 13,558,873

chart
 
Senast ändrad:

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Var du född då, André??! :D

Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 29/01/2012 22:25:00till10/03/2012 12:47:21

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 835
Sida 2: 2,397
Skillnad: 1,562

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 382
Sida 2: 1,878
Skillnad: 1,496

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 6,846,978
Sida 2: 21,122,059
Skillnad: 14,275,081

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,427,765
Sida 2: 16,986,638
Skillnad: 13,558,873

chart


wops :p måste ha blivit en liten miss :)
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Lite sorgsen blir jag allt. :(
ICA blir allt gråare och gråare. Nemesis har slutat göra motstånd och nu:


Pescados personliga text:

Tack för en bra tid V.14! =)

Grattis till vinsten SuSa! ;)


....ICA Forever! =D

Känns alltid vemodigt när en värld går mot sitt slut och jag kan inte låta bli att tänka på alla duktiga spelare som man inte lärde känna - den här gången heller. :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ledsen Hervor... jag gav upp på kvällen 2012-04-10 och satte kontot på borttagning. Vid den tidpunkten så hade Dajm001 redan satt sitt konto på borttagning några dagar innan och NemesisVI samt ellansub va gula, så kände att det inte fanns så mycket mer för mig att göra än att säga hejdå till V.14. Jag va ju en av dem sämre spelarna i "orginal" ICA/TB gänget, så hade inte kunnat göra mycket motstånd ändå. :rolleyes:

ICA har trots denna förlust varit en mycket trevlig och fin stam att spela i måste jag säga. Kommer att sakna den lite... :crybaby:

Jag finns iaf på V.19 nu och chillar lite i K55... :awsm:

Grattis till alla i SuSa, bra kämpat! :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ledsen Hervor... jag gav upp på kvällen 2012-04-10 och satte kontot på borttagning. Vid den tidpunkten så hade Dajm001 redan satt sitt konto på borttagning några dagar innan och NemesisVI samt ellansub va gula, så kände att det inte fanns så mycket mer för mig att göra än att säga hejdå till V.14. Jag va ju en av dem sämre spelarna i "orginal" ICA/TB gänget, så hade inte kunnat göra mycket motstånd ändå. :rolleyes:

ICA har trots denna förlust varit en mycket trevlig och fin stam att spela i måste jag säga. Kommer att sakna den lite... :crybaby:

Jag finns iaf på V.19 nu och chillar lite i K55... :awsm:

Grattis till alla i SuSa, bra kämpat! :)


Tycker inte du var en av de sämre, du gjorde ett bra jobb :) får önska dig lycka till på andra världar :)
 

DeletedUser

Guest
Trevlig värld var detta iaf, mycket krig och alla hade chansen att vinna nångång actually :p
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp