ICA och SuSa

DeletedUser

Guest
.

Lukas har rätt för sen ledingen har slutat så har ICA tappat bristen, men de har fått in härliga spelare i ICA nu. så du ska få se att statsen kan ändrat när som helst. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lukas har rätt för sen ledingen har slutat så har ICA tappat bristen, men de har fått in härliga spelare i ICA nu. så du ska få se att statsen kan ändrat när som helst. :rolleyes:

Mesut, bara för att du ogillar mig behöver du inte snacka skitsnack, tror inte ICA tar igen detta, gör de det, är det dock imponerande.
 

DeletedUser

Guest
.

jag ogillar dig inte sa bara ICA fått in nya spelare i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Låt nu detta vara en trevlig krigstråd med statistik och rapporter om hur kriget går.........?
Ser ut som om ICA inte tappar lika mycket just idag....men det är ett lååååååångt krig förhoppningsvis.
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det är roligt att original Extremhatt pratar om skillz osv. Särskilt med tanke på att alla jag pratat med i SuSa har påpekat hur mentalt efter originalet var och hur dålig spelarn var på spelet.

Återkom när du förstår att man ska ha murbräckor i en offby, tack.
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker det är roligt att original Extremhatt pratar om skillz osv. Särskilt med tanke på att alla jag pratat med i SuSa har påpekat hur mentalt efter originalet var och hur dålig spelarn var på spelet.

Återkom när du förstår att man ska ha murbräckor i en offby, tack.

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH, bror.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är roligt att original Extremhatt pratar om skillz osv. Särskilt med tanke på att alla jag pratat med i SuSa har påpekat hur mentalt efter originalet var och hur dålig spelarn var på spelet.

Återkom när du förstår att man ska ha murbräckor i en offby, tack.

Har Varken snackat om skillz eller varit specielt aktiv inom SuSa, och Jag satt inte på kontot de 2 senaste månaderna, det gjorde tinglo, psykopaten tharathas och nån mer. Då mina byar's trupper inte ens var "uppbyggda" utav mig tycker jag du är otroligt gullig, men men <3
 

DeletedUser

Guest
Ni har samma OB-F men förlorat typ 5ggr mer byar? shit va kasst o_O




Viggo, du kan fan heller spela nått annat än speeds, inte utan dina 11 CO's iallafall :)

Har Varken snackat om skillz eller varit specielt aktiv inom SuSa, och Jag satt inte på kontot de 2 senaste månaderna, det gjorde tinglo, psykopaten tharathas och nån mer. Då mina byar's trupper inte ens var "uppbyggda" utav mig tycker jag du är otroligt gullig, men men <3

Så det som jag citerade överst hade alltså inget med skillz att göra?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är roligt att original Extremhatt pratar om skillz osv. Särskilt med tanke på att alla jag pratat med i SuSa har påpekat hur mentalt efter originalet var och hur dålig spelarn var på spelet.

Återkom när du förstår att man ska ha murbräckor i en offby, tack.


Skrattet som uppstår hemma hoss mig, när det du skriver dementeras, utav SuSare, och De inte gillar dig alls. ^_^
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Du tog alltså så pass illa upp att du skrev och frågade "tycker inte ni om mig?" ? :) självklart gillar dom inte mig, jag skadar deras stora starka familj!
 

DeletedUser

Guest
Du tog alltså så pass illa upp att du skrev och frågade "tycker inte ni om mig?" ? :) självklart gillar dom inte mig, jag skadar deras stora starka familj!

jag tog inte illa upp, jag har suttit och asgarvat hela kvällen till det tjusiga du skriver på skype <3
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Krillääwins eller krille, jag vet inte varför du hatar mig så mycket? Är det för att din omognad som person fick dig utslängd ur vår premade till speed WM genom att attackera en av ledarna under uttagningsrundan?
Jag förstår inte att det var en så öm punkt och viktig del i ditt liv, speed WM att man kan börja hata en person för att man fick kicken. Det är verkligen sorgligt att se..

Angående att vi har samma obD är väl i stort sätt att de i princip har dubbla vår poäng. Så om du nu hade något realistiskt taktiskt tänkande borde du också kommit fram till denna slutsatsen du med. De har både mer off likaså deff som oss. Så varför skulle inte deras obA vara HÖGRE än våran? Vi får ju mer smällar på oss. it does'nt make sense..:confused:

Sen måste jag väl säga att nu har SuSa's spion äntligen växt lite stake, kanske har susa's deff landat?
Och i och med att susa inte längre ser in i vårat forum (eller gör dem?;) så kommer kriget gå ännu mer i vår favör förhoppningsvis framöver.

Men önskar SuSa lycka till och hoppas på massa roliga kamper =) Utan så mycket pajkastning i fortsättningen och uppdaterar statistiken.



Sida 1:
Stammar: ICA
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 34
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 208,669
Sida 2: 312,804
Skillnad: 104,135

chart






Sida 1:
Stammar: ICA
Spelare: tv dosa2
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 51
Skillnad: 28

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 208,669
Sida 2: 423,975
Skillnad: 215,306

chart
 
Senast ändrad:

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Vi klarade oss utan andre innan, vi klarar oss utan honom nu :)

Bara det faktum att han blockade mig på tribalwars visar vilken liten r*tta han är :)
 
Topp