IAP kontra allians

DeletedUser

Guest
Det KAN ju också helt enkelt vara så att ledningen i CCCP inte lägger ner all tillgänglig tid man har på diplomatfrågor med en stam som är rankad nr 17.
 

DeletedUser

Guest
Det KAN ju också helt enkelt vara så att ledningen i CCCP inte lägger ner all tillgänglig tid man har på diplomatfrågor med en stam som är rankad nr 17.

För någon som påstår sig köra med öppna kort och som kontaktat oss först 2 ggr i detta ärende så känns din tanke inte så logisk. Men de har haft 2-3 veckor på sig nu och jag blev av berson lovad en komplett lista på spelare i fråga vilket tyvärr inte postats.
Att sedan diplomatin inte ska bero på poäng ansåg i allafall jag som diplomat helt relevant, i sådana frågor, då stammar på plats 200 eller top 10 tydligen har samma problem.

MEN du kan ju ha rätt, att de skiter i det och bara prövar om de kan nobla lite allmäna spelare runt omkring med poäng eller strategiskt viktiga byar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag sitter i ledningen i CCCP. Och du har faktiskt helt rätt i båda dina teser.

Vi skiter högaktningsfullt i dig, och dessutom noblar vi vilka byar vi vill när vi vill.








För att få med lite allvar och tillföra någonting till diskussionen så har vi de senaste dagarna dragit ut i fullt krig mot 3kr, och vi har tagit över 100 byar and counting. Att köra över en annan stam tar tid, kraft och engagemang till och med för CCCP.
Därför kan de diplomatiska relationerna till de lite mindre stammarna inte få full uppmärksamhet dygnet runt, hur gärna du än vill det.

Ta ett chillpill, luta dig tillbaks och vänta på vår uppmärksamhet.
Den kommer när det är din tur.
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
Norma stits vad du ältar i saker och ting. De som sviker på ett eller annat sätt iap/allianser genom assistera våra fiender,attackera oss får helt klart igen. Så spelar nog alla vettiga stammar. Så att sitta här på forumet och älta i svar du vill ha men som du uppenbarligen inte får är ju bara lönlöst. Så ta dig en kaffe och en smörgås och släpp detta :p
 

DeletedUser

Guest
Öhh som ledare för CCCP vet jag att Bearson jobbar arslet av sig för att svara på alla diplomatiska ärenden vi får in samtidigt som han jobbar och grindar fotboll (ryktet säger att det är allsvenskan nästa).

Och för er som inte förstod - fick nämligen lite whine på posten - så var det lite sarkasm i Showens post blandad med sanning: vi har haft fullt upp.
 

DeletedUser

Guest
Credit skall nu utgå till Mannel och de berörda inom CCCP:s ledning och speciellt @rd@ då vi fått namnen nu. Dessa spelare är numera inte kvar i v3 överhuvudtaget eftersom vi delar den del av politik som vi fått ta del av via CCCPs diplomater. Även om vi är mindre.

Jag ältar massor och behöver chillpills kanske, men nu har vi fått listan och svaren. Så min diplomati som gick ut på just att gnälla, älta och tjata högt fick ju utdelning och vem vet, det kanske var det jag ville uppnå? De som varit i kontakt med mig i spelet vet att jag inte är så här framåt annars. ;)

Tack än en gång till CCCP för att ni skickade det som båda vi två efterfrågade!:cool:

Nu ska jag vara tyst och sluta spamma, älta, gnälla och tjata.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hur gör man när en IAP anfaller och adlar då :) . ska man sitta o titta på ?
 

DeletedUser

Guest
hur gör man när en IAP anfaller och adlar då :) . ska man sitta o titta på ?

om en IAP anfaller ens egen stam och noblar ens egen stam så har dom ju brutit IAPn och därmed är den förverkad, bryt den isåfall och inget mera med det, vill ni betala tillbaka eller lösa diplomatiskt sedan är en annan fråga men inom en IAP skall man ej nobla varandra, det trodde jag var 100% givet. Vi hade bara noblat bort spelaren som noblade en av oss trots IAP och förklarat för dippen i den stammen att dom borde sätta koppel på vissa medlemmar. Vid upprepade händelser med samma stam bryter vi bara IAP och går till krig på 24h varsel. Tyvärr finns det ju i vissa fall rötägg i stammar som kan sabba rätt mkt bara genom ett par anfall, som dippe löser man sånt dock och det är oftast rätt lätt att se igenom vad en del sysslar med. :)

inte bara nobla osv såklart.. deffa emot sin IAP, attackera sin IAP, nobla sin IAP, göra vad som helst mot en IAP som är en aggressiv handling i någon form... en stamkollega påpekade att jag borde klarifiera det, bryter någon vårt förtroende på sånt vis så går vi till krig och river upp allt omkring oss och ställer till ett allmänt helvete. Vi är lojala in i DöDen så att säga när det väl gäller signerade diplomatiska förbindelser men sviker man oss så får man ta rätt så rejäla konsekvenser också.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp