Hyllningar & Framhävande

DeletedUser

Guest
Intressant att folk inte ska låta bli att spamma i fel trådar.

Skriv relevanta inlägg för tråden...
 

DeletedUser

Guest
@ Pappa72, du vet att jag alltid gillat spelare som tar för sig - likt du har gjort. Jag trodde jag skulle hänga med i adelstempot när Qola farmade som mest och offen rulla konstant, men ICKE att det gick. Så, du är värd den plats du idag har på världen.

@ Teutonic, du vet att det bara är att höra utav dig och du vet att jag är en FÖRESPRÅKARE utav 1v1 kamper och dessutom försökt utmana dig förut på det, utan vidare resultat - den gången blåste vår kära fancy pants utav det och tyckte vi var löjliga. Fick en walk down the memory lane igår kväll när jag läste trådarna vi skapa back in the days. Shit va skoj vi hade. Jag har inte sett eller hört vad du påstås ha skrivit och jag är inte intresserad utav vad det är, tycker det är trist om du gjort bort dig. Då jag minns dig som en skön teamplayer med lite hetsigt humör stundtals, men överlag hade vi riktigt roligt tillsammans och låt oss nu avsluta världen tillsammans.

Seriöst, det här är någon jävla pajkastningslåda mellan varven. Drop it. Världen är slut redan, det handlar mest bara om att köra bort det sista. Håll de interna striderna inne nu och om någon gjort bort sig, bara släppa det och köra på nu.

//Adam a.k.a. BoyWithTheBigHat
 

DeletedUser

Guest
pappa är en av dom topp 3 bästa spelarna jag spelat med tycker jag, ej så aktiv men haft superläge där ute, tror nog om en super aktiv spelare hade spelat hade den fått ännu mer poäng där ute eller en mer aktiv pappa, men det räcker ju mer än väl det han gjort ändå!. måste klaga lite haha. ok blev lite kränkt att du bara ville försöka adla mig sådär men då förstår jag bättre, tycker absolut ej jag gjort bort mig så mycket som en del andra. jag skriver vad jag tycker kanske lite för ofta ibland som kan irritera en del. Qola har rätt, förlåt mitt utbrott och lakozz/freps det är bara att reda ut vad det nu är ni stör er på..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag ska säga tack eller bli förlämpad? Men, men if you say so TT.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag ska säga tack eller bli förlämpad? Men, men if you say so TT.

Det var en hyllning, Säger du är en bra spelare. sen la jag bara in att en mer aktiv spelare skulle kunna göra bättre i ett sånt bra läge med inga stora hot runt sig, inklusive dig själv om du varit mer aktiv! Onödigt inlägg av mig kanske, känns som jag får hålla käften för att inte förolämpa fler här hehe ;) nu slutar jag skriva på forum på ett tag eller titta här, blir kanske bäst :D
 

DeletedUser

Guest
Hyllar dom sista kvarvarande motståndarna som kämpar på i motvind utan gnäll...

Respekt boomshakalak!

/Q
 

DeletedUser

Guest
Som sagt trupper ska dö...

Kul att skriva med några av er. Gillas!
 

DeletedUser

Guest
Redan skickat till Alliansen och Bad men här kommer det OxÅ :)D

SEROX - tnt-AoL

Spelat sedan V4 och varit inne nästan varje dag så tycker det är nog..
Ungar och jobb behövs det mer tid till.
Efter V16 så tar jag semester.



-------
Först ett stor minus till spelare som tror dom är stora bara för att dom har massa pengar å kan adla en by inom 24 timmar.
Innan hjälpte prem till så man kunde köra med skript endast.
Ge mig en värld utan prem och natt skydd så kan vi kriga igen.

----------------
Nog med minus



Till er som jag pratat med i alliansen bra jobbat.
Bara kriga.
gorsta Mycket bra spelare.


Till er jag krigat med så kommer det bli min sista värld.
Kommer kriga tills jag har 1 by kvar.
Harry S. Truman en av dom bättre spelarna.
Harry S. Truman och hans opera läsare han bara trycker på t+t+t+t. 1 sec adel :)D

--------------------------------------------
Några byar kvar och sleven med sin Opera läsare kör på när det inte finns så mycket deff kvar. Fegis :)


Personlig text sedan V4
Livet är en utmaning
och vi är en del av det.

Vi har styrkan och vänskapen

Men glöm ej
=============

I slutet av striden kommer alla vara vinnare

http://www.youtube.com/watch?v=zPJ1TFIMqi4&feature=related
 

DeletedUser

Guest
Jag säger som Bruce Buffer: ITS TIME!!!

Tackar alla motståndare såväl som medspelare. Ingen nämnd ingen glömd.

Tackar för mig, för evigt, inom Innogames sfären...

/Q
 

fireblast98

New Member
Reaktionspoäng
0
Tackar alla i SW och även BaD som lät oss vara kvar och få en 2:a plats. Tack till motståndarna för att ni har kämpat bra :)

Det har varit en rolig värld där jag lärt känna roliga vänner och lärt mig mycket!

Mvh
 
Topp