Hyllningar & Framhävande

DeletedUser

Guest
Znap

Znap måste ju hyllas med tanke på det stryk som han har tagit. Imponerad av viljan dom flesta hade gett upp...
 

DeletedUser

Guest
Alla i BaD speciellt SOAG., xray, pappa72, sweflash, harry s truman, org bo ko, sleven, mäsk,znap1.
Känner tyvärr inte till "fiendesidan" så mycket.

jusst det, den tuffaste fienden jag stött på(vilket ej e många :p) är pennybridge i BC, bra jobbat =)
 

DeletedUser

Guest
Vill rikta ett stort tack till KOH stammen och alla des medlemmar man har haft och göra med under den här tiden i v16 och tydligen så värkar vi har varit så faliga när BaD lära göra som det gjorde.

Riktar ett stort tack till de i BAD som värkligen har vågat säga hur planerna har varit den sista tiden i BAD det kallar jag moral!

Sen ett stort tack till EXC som stor upp bra på slutet mott KOH Innan det vart som det vart!

Ni kan inte klandra att jag slutar med 300 ink eller mer för det har jag inte ligger på 4:) lika tänker jag inte köra iväg allt innan jag slutar från denna värd! Gör inte som alla andra!! Efter den här värden så vill man aldrig mer spela TW allafall inte på se.! Tackar för mig!

Wolfer81
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Hyllar alla som har ställt och funnits på denna värld och gjort det roligt att spela. Ni vet vilka ni är. :)
 

DeletedUser

Guest
...

Hyllar trådskaparen och beklagar att en del inte kan följa dess tanke.
 

jarc

New Member
Reaktionspoäng
2
hyllning

..som vanligt är jag.., kanske fel ute.. Har hyllat dessa, våra ständiga co- å småspelare..

Nu, är tiden kommen, att hylla alla gamla- och, nytillkomna KOH spelare..

Bra jobbat!!!!
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Hyllning till alla som tar TW som ett spel!

Jag vill hylla alla som tar TW som ett spel! och som kan uppskatta en fin kortringsadling eller föradling från sin fiende!

För det är sådant som är kul med spelet:)

Och de flesta jag har spelat mot här nere gör faktiskt detta, och det är bra:)

Och framför allt så är det imponerande när spelare som är hårt anfallna och ligger illa till håller humöret uppe, för det är det som kan vara svårt..... ;-)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jag vill hylla alla som tar TW som ett spel! och som kan uppskatta en fin kortringsadling eller föradling från sin fiende!

För det är sådant som är kul med spelet:)

Och de flesta jag har spelat mot här nere gör faktiskt detta, och det är bra:)

Och framför allt så är det imponerande när spelare som är hårt anfallna och ligger illa till håller humöret uppe, för det är det som kan vara svårt..... ;-)

hänvisar till utgångsinlägget skrivet av trådskaparen.
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Vill hylla min gamla co simon ;) goo kompis att ha utanför lir. Kan ge plus till grabbar som sir hero och jokern, tycker iofs dom flesta i v16 får en hyllning!


/ joshy som numera lever livet sedan halvåret tillbacka!


Puss på er boys and girls!
 

DeletedUser

Guest
En stor sugpropp till Fancy Pants som bara softar igenom KoH kriget - ett krig han borde föra men vem orkar det i detta vädret? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hyllar Taipan9 som nu har gråat sig, Bra kämpat, Lojal och aktiv spelare!! Visste lite skitsnack ibland men det är ej så farligt.
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Hyllar Taipan9 som nu har gråat sig, Bra kämpat, Lojal och aktiv spelare!! Visste lite skitsnack ibland men det är ej så farligt.

Asså jisses vet du hotat freps o fittat dig på v16 men skriva en sån sak du ska bort fråm bad fatta inte vad som hänt ditt huvud med alla jävla hot lägg ner steroider
 

DeletedUser

Guest
Asså jisses vet du hotat freps o fittat dig på v16 men skriva en sån sak du ska bort fråm bad fatta inte vad som hänt ditt huvud med alla jävla hot lägg ner steroider

+1, go get him lakozz... Ska han adlas så är det bara langa konto nära, så kan jag hänga på tåget =) Tuff tuff!

TuffTuffTåget-NYAST.jpg


TT, still livin in the hall of fame, and the worlds gonna know your name!

Ska jag hylla en spelare ska det helt enkelt vara Pappa72, killen som totalt ägt denna värld under väldigt lång tid. Riktigt imponerad över att han orkar med adelstempot fortfarande. Ska man hylla fler spelare vill jag lyfta fram Cmon som varit en riktigt härlig person att snacka med, både som allierad, fiende och stamkompis och alltid ställt upp för sina egna. Annars vill jag lyfta fram taipan9 faktiskt, som envist levt kvar i världen, även om jag håller med de flesta om att han kan vara lite jobbig att stå ut med.

//BoyWithTheBigHat
 

DeletedUser

Guest
Tack Adam! Kul att du är tillbaka och sätter lite färg på den här världen igen!

/I am you father
 

DeletedUser

Guest
Asså jisses vet du hotat freps o fittat dig på v16 men skriva en sån sak du ska bort fråm bad fatta inte vad som hänt ditt huvud med alla jävla hot lägg ner steroider

Har aldrig tagit steorider och du finner ej någon som är mer emot sånt än mig. Jag har ALDRIG NÅGONSIN hotat freps och skulle aldrig hota någon, därför jag lämnat skype flera gånger och nu med för alexmyhtia sagt jag hotat henne men det ej stämmer. såhär var det, jag och freps var typ bästa vänner, vi pratade varje dag. Sen gav jag henne kritik för jag tyckte hon var egoistisk, kanske hon ej var med var flera saker som jag kände jag skulle nämna för henne, hon kunde ej ta den kritiken, och ignorerade totalt allt jag skrev, från att pratat varje dag till att bara ignorera mig fullständigt, och få nya "kompisar" som hon tidigare snackade illa om men nu ändrat sig om. vill ej nämna vilka för jag ej sänker mig till samma nivå som vissa.

när hon bara ignorerade mig så var det ingen mening att ha henne som vän, blev besviken och blockade henne från tw. sen verkar det som att freps och andra pratar skit om mig hittar på hot osv, märker att ledningen och freps är emot mig, alla andra får höra att dom gör ett bra jobb utom mig, finns ingen som jobat mer i bad eller varit mer lojal än mig. men tycker ni att jag ökat för mycket och vill ha byar osv nu så ni hittar på skitsnack?

Märker du ej känner mig alls, jag är en snäll person och jag hotar inte någon. Och om jag sagt nåt illa om freps i stridens hetta så är det mycket värre som snackats och gjorts mot mig på flera håll, ok menar du allvar med detta och tar beslut så här lättvindigt utan att hört den ena sidan också, finns alltid 2 sidor...och det jag skrivit här är sant. är en snäll och ärlig person. tro vad du vill.

vad menar du med skriva en sån sak? för att taipan hotat dig så måste alla hata han? adam hyllar han med ju...hyllar ej hans skitsnack eller hot mot dig såklart! hyllar bara vissa sidor av han.
sen skriver du ALLA dessa hot, Bara 1 hot mot freps ju!! inte mer! och kan säga att det inte ens är 1 hot!
Sen kan jag tvärtom säga att jag blir på dåligt humör om jag INTE tränar,

så har jag varit på dåligt humör så har det varit det ej steorider men överdriv allt gärna. Så den stora lakozz som gör superstammar där det inte 'r någon konst att vinna och har bra co:s, nu har ni tröttnat på mig, alla ska se på erat sätt+nu har ni utnyttjat mig länge nog? räddat många i bad med min deff och skyndat på vinnandet av världen mycket, hjälpte till att adla taipan,rom och nu alliansen, ingen nytta av mig längre då? eller vad ligger verkligen bakom detta!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
+1, go get him lakozz... Ska han adlas så är det bara langa konto nära, så kan jag hänga på tåget =) Tuff tuff!

TuffTuffTåget-NYAST.jpg


TT, still livin in the hall of fame, and the worlds gonna know your name!

Ska jag hylla en spelare ska det helt enkelt vara Pappa72, killen som totalt ägt denna värld under väldigt lång tid. Riktigt imponerad över att han orkar med adelstempot fortfarande. Ska man hylla fler spelare vill jag lyfta fram Cmon som varit en riktigt härlig person att snacka med, både som allierad, fiende och stamkompis och alltid ställt upp för sina egna. Annars vill jag lyfta fram taipan9 faktiskt, som envist levt kvar i världen, även om jag håller med de flesta om att han kan vara lite jobbig att stå ut med.

//BoyWithTheBigHat

ok adam, får jag dra hem alla mina trupper från bad spelare, 1 konto mot 1 konto, 1 spelare mot 1 spelare, inga co:s med alla mina deff trupper/off trupper kompletta o kluster så bara kom, lycka till!! vet det aldrig kommer hända dock för det klaras ej, kommer vara flera mot 1 och helst att mina trupper är bortskickade, för det är så det funkar inom tw, feghet.

men seriöst, kul du är tillbaka och du vet du kan hoppa in hos mig, har sökt co länge.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp