Hyllning till v14

DeletedUser

Guest
Tänkte bara säga att jag är Jätte nöjd över tribalwars jobb med värld 14 ser helt enkelt jätte mycket snyggare ut och ni har lagt till massa små nya roliga saker.
dock är ju modellen i sin linda och lite födelsefel får man räkna med men vill bara säga BRA JOBBAT!
 

xxdeadlyrosexx

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att grafiken är lite förvirrande nu i början, speciellt när vissa saker har bytt plats. Hittade inte ens mina vänner först (a)
men ja, även om grafiken inte är anledningen till att jag spelar, bra gjort ändå :)
 

DeletedUser

Guest
misstänker att många ogillar grafiken eftersom ni vant er vid den gamla, men med tiden får vi hoppas ni vänjer er vid den nya ;)
 

DeletedUser

Guest
dd

Skulle inte va helt fel om ni slängde in lite mer barabarer i mitten :(
 

DeletedUser

Guest
Tycker att grafiken är lite förvirrande nu i början, speciellt när vissa saker har bytt plats. Hittade inte ens mina vänner först (a)
men ja, även om grafiken inte är anledningen till att jag spelar, bra gjort ändå :)

Jag har fortfarande inte hittat vänner. :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
neb81l.png
Om du kollar på bilden så ser du vännerna längst ner till höger

*fotonot* sorry lånet av bilden, men ville visa vart han skulle söka men orkade inte göra en egen bild *fotonot*
 

DeletedUser

Guest
Julgranen finns dock på alla världar - inte specifikt för v14 vilket är ämnets Topic.
 

DeletedUser

Guest
Och att knappen "alla trupper" inte fungerar :( Så man måste klicka in de man vill skicka för hand...
 
Topp