Hyllning till MZs medlemmar.

DeletedUser

Guest
Vi i MZ har varit i underläge sen dag ett, men vi gjorde det vi kunde från vår position och vill dela med mig mina hyllningar till dom spelarna som var med till slutet.


Jag tänkte skriva en rad om er alla och passa på att tacka för er tid och ert förtroende som ledare för MZ

tellus
Du har varit en frisk fläkt och en bra ersättare till WBphilip som rådgivare, ser också att du fortfarande kämpar och det gör mig väldigt glad.

Prinzen
Vi började på fel fot i starten, men sen har våra samtal blivit en glädje och du har visat att du besitter många bra kvaliteter i spelet TW, riktigt kul att du ville vara med MZ.

Kimpas
En uppåtstickare som kom från systerstammen MZT, du gjorde det bra och har bidragit till mkt vilket var skönt att få bekräftat. Bra jobbat!

carolusrex
Stjärnan i MZ, vilken härlig spelare. Du har gjort ditt jobb som Second riktigt bra och jag har svårt att tro att man kommer finna en bättre second i framtiden. Alla råd och ideer har varit toppklass.

Anden97
Lojal spelare som aldrig gnäller eller ignorerar PM, här har vi ett praktexempel på nån som alltid följer order om han kan, bra spelare .

Princen
Ledare för sin stam innan han gick med MZ, har gjort ett mkt bra intryck på mig som spelare och person. Visade att han fullföljer sin tid i MZ och har gjort det skickligt. Bra jobbat.

mrstegelstam
Stammens goding, alltid trevlig och glad och väldigt lojal spelare. Lyssnar alltid och hjälper till så fort hon kan. En sällsynt spelare om man frågar mig. riktigt roligt att ha dig i MZ.

Friddethaman
Här har vi en till produkt från stammen MZT ;-)
Du var så liten i början men visade att du hanterar TW bra och
växde ikapp relativt bra. Kul att du valde MZ.

krilleville
Här har vi en tuffing som aldrig ger vika, nu började du sent och fick få möjligheter att växa till dig men du gjorde det trots allt bra och visade att du är nån att räkna med. Även du kom från MZT

Felixandersson97
Rekommenderad av en spelare i MZ, och det visade sig att du inte gjorde någon missnöjd. Bra jobbat.

Laser Titanium
Här har vi en spelare som har mkt potential enligt mig, han har visat prov på styrka i flera lägen och är något av en överraskning för mig. Bra jobbat Laser!

Pojke
En spelare som fick mig att rynka på näsan när jag såg användarnamnet, men det ändrades snabbt och du har mer eller mindre varit med från start i MZ och gjort ett stabilt jobb att få MZ att växa som stam.

norell
Lojal spelare som varit med sen start, har varit lite gott o balndat med dig. Du har gjort några insatser som jag inte kommer glömma och jag är glad att du valde MZ när vi var som minst.

TheManlyLars
Härlig spelare, har även han varit med från start när MZ var som minst om jag minns rätt. Stabil spelare som alltid söker efter nytt att lära sig, aldrig rädd att fråga om spelet och ger aldrig upp trots att oddsen kan vara emot dig.

Återigen vill jag tacka er alla för det ni har presterat och gett till MZ, tid, kraft och lojalitet.


MVH AmZ81 Ledare för MZ
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40


carolusrex
Stjärnan i MZ, vilken härlig spelare. Du har gjort ditt jobb som Second riktigt bra och jag har svårt att tro att man kommer finna en bättre second i framtiden. Alla råd och ideer har varit toppklass.


MVH AmZ81 Ledare för MZ


Om hans råd och idéer hade vart toppklass så hade ni väl inte blivit utadlade?

Susa högg er för att ni vägrade hjälpa världen mot onc. Så, i mina ögon, kanske inte de mest objektivaste, så gjorde ni fel val.

Hade ni t.e.x hjälpt susa med all deff ni haft så hade de säkert inte lackat ur på er och anfallit er innan de ger upp & ni hade klarat er längre.

Imo, Susa & cw skulle ha adlat er för länge sen.
 

DeletedUser

Guest
Om hans råd och idéer hade vart toppklass så hade ni väl inte blivit utadlade?

Susa högg er för att ni vägrade hjälpa världen mot onc. Så, i mina ögon, kanske inte de mest objektivaste, så gjorde ni fel val.

Hade ni t.e.x hjälpt susa med all deff ni haft så hade de säkert inte lackat ur på er och anfallit er innan de ger upp & ni hade klarat er längre.

Imo, Susa & cw skulle ha adlat er för länge sen.

Antar att det är något du skulle föredra, men du är helt ute och cyklar med dina påståenden.
Lätt att "anta" något när man inte vet.

Jorå, hans råd var toppklass, och om han hade varit i en stam med mer kraft så hade han utan tvekan varit en av dom större.
Känns mer som ditt inlägg är lite random och har inte en SuSninG om vad som hände.

Apropå adlingar så försökte CW och SuSa en längre tid att adla oss som små, men vi är inte bara söta, vi kan snipa också ;-)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Lätt att skylla på storleken men skaffa en bättre diplomat till nästa gång:p
 

DeletedUser

Guest
Lätt att skylla på storleken men skaffa en bättre diplomat till nästa gång:p

Finns inget att skylla ifrån sig, vi var en stam på 4miljoner mot en stam på 18-19 miljoner och som senare fick sällskap av CW,SuSSa,CWC mot oss. Ren fakta.


Tack Coulthard :)
 

carolusrex

New Member
Reaktionspoäng
0
Om hans råd och idéer hade vart toppklass så hade ni väl inte blivit utadlade?

Susa högg er för att ni vägrade hjälpa världen mot onc. Så, i mina ögon, kanske inte de mest objektivaste, så gjorde ni fel val.

Hade ni t.e.x hjälpt susa med all deff ni haft så hade de säkert inte lackat ur på er och anfallit er innan de ger upp & ni hade klarat er längre.

Imo, Susa & cw skulle ha adlat er för länge sen.

Nej kanske inte alltid i toppklass men gör en del tappra försök!

Jo visst hade vi kanske överlevt/klarat oss längre om vi hade velat. Men eftersom vi troligtvis startade MZ på sämre grunder än Sparta så gjorde vi ett hyfsat jobb.

Nja tror nog varken susa eller cw verkligen skulle behöva vår hjälp om dem verkligen hade satsat mot OnC, visst dom har satsat/satsar mot dem ännu men inte tillräckligt. Vart är .se på väg när man ger sig efter ett halv år?

Visst nu kanske jag inte är rätt person att klanka ner på någon då jag skälv inte orkade hålla i ett konto på en död värld, men för varken susa eller cw är den död för ännu.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Finns inget att skylla ifrån sig, vi var en stam på 4miljoner mot en stam på 18-19 miljoner och som senare fick sällskap av CW,SuSSa,CWC mot oss. Ren fakta.


Tack Coulthard :)

:) det ända de klarar av är och adla barbarer och mindre stammar.

/start
 

DeletedUser

Guest
Måste ändå medge att hyllningen till stamkamraterna var riktigt snygg... cred till AmZ81
 
Topp