Hur???

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
På de senaste världarna jag lirat så har det alltid varit en stam som ligger så sjukt mycket längre fram än alla andra, nu är det visserligen ett tag sedan men denna världen verkar ju bara bekräfta regeln. Hur kommer det sig? Finns det så få andra som kan tävla mot dem? pp-horar de bara?
 

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Tror de flesta "bra" spelarna har hoppat över till .net och de som är kvar spelar nog inte 1:1 världarna.
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Finns många som kan tävla emot dom men som masterbacken säger dom flesta har hoppat över till .net och ingen vill typ lira 1:1 världarna
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Pinsamt för alla som lirar i Blink. Stammen som är mer än 3ggr större än andra största stammen och dessutom kände behovet av att skaffa familjestam :D:D:D
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Pinsamt för Blink?

Innan du vet anledningen till AKADEMI-stammen, så kanske du faktiskt ska låta bli att yttra dig Jesper? :)
 

Nyan Panda

New Member
Reaktionspoäng
0
Fan vad ledsna ni verkar... Gråt lite mer så kanske nån bryr sig :)

Spela bättre så vi slipper vara så mycket större istället för att gråta på externa...
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Påpekade att du kan låta bli att snacka innan du vet något.

Därefter är det upp till min ledning att avgöra om informationen nödvändigtvis behöver nå ut till er, eller om detta är internt enbart. Förstår du skillnaden?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Hade gärna hört den anledningen. Är ni rädda för att rank 2 stammen ska höra och krossa er eller? Jag har gått igenom era spelarlistor och har aldrig sett ett mer patetiskt försök till enkel vinst. Så ja, pinsamt minst sagt.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Hade gärna hört den anledningen. Är ni rädda för att rank 2 stammen ska höra och krossa er eller? Jag har gått igenom era spelarlistor och har aldrig sett ett mer patetiskt försök till enkel vinst. Så ja, pinsamt minst sagt.

Är med i en av stammarna och kan inget annat än att hålla med. Lite sent för att starta upp något nytt, men ser gärna att vi splittar stammen i två iallafall.
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Hade gärna hört den anledningen. Är ni rädda för att rank 2 stammen ska höra och krossa er eller? Jag har gått igenom era spelarlistor och har aldrig sett ett mer patetiskt försök till enkel vinst. Så ja, pinsamt minst sagt.

Inte minsta rädd, men om herrn nu så prompt måste veta:
BLINK är den stammen som Delia satsade på till en början. TWICE skapades senare och är till för IRL:s samt PP-farmare.

Du verkar lite smått antyda till att resterande stammar står utan bra spelare? Sett flera välkända namn som ändå kunnat skapa något starkt och hållbart på världen. Dessa har ej tagit chansen, alternativt inte samarbetat inom stammarna. Därmed kan du gärna vara tyst nu innan du vet fakta.
 

DeletedUser

Guest
De enda som spelar v46 spelar i samma stam, så de är fega och håller sig till varandra. Blir såhär när man saknar das ballos för att göra något nytt
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Fast Abel, har funnits duktiga spelare i de andra stammarna också. Du får helt enkelt fråga Delia hur det kommer sig att han startade upp stammen och bjöd in de personerna han gjorde.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Inte minsta rädd, men om herrn nu så prompt måste veta:
BLINK är den stammen som Delia satsade på till en början. TWICE skapades senare och är till för IRL:s samt PP-farmare.

Du verkar lite smått antyda till att resterande stammar står utan bra spelare? Sett flera välkända namn som ändå kunnat skapa något starkt och hållbart på världen. Dessa har ej tagit chansen, alternativt inte samarbetat inom stammarna. Därmed kan du gärna vara tyst nu innan du vet fakta.

Kanske borde klargöra det för er, att det är inte alla andra på världen som det blir synd om senare. Det är er. När folk börjar komma till insikt att det inte ens blir ett riktigt krig i mid-game och ni steamrollar genom noobstam efter noobstam. Ja oj vad roligt ni kommer ha, inget motstånd alls.. mm..

Ni kan ju fråga Abel hur han gjorde på v40 och vad som hände där. När vi överskattade resterande värld brutalt. Men då ska ju tilläggas att vi inte hade i närheten av det övertag som ni har poängmässigt. Men spelarmässigt var det handplockat så det hette duga:D. Resultatet var: ungefär den tråkigaste världen på väldigt länge.

Så läxan vi lärde oss på v40 var att när communityn blir så här liten vill man gärna undvika att eliminera allt motstånd genom att bjuda in allt motstånd till samma stam. Sen om ni har någon halvtaskig orsak till det är fullkomligt irrelevant. Spelar ingen roll om halva stammen består av dina kusiner och syskon.

Nu vet ju inte jag vad ni klassar som välkända namn. Men jag ser då fan inga. Ni har ju i stort sett hela top 25 redan :D
 
Topp