hur ser det ut?

DeletedUser

Guest
Hey har vart ifrån denna värld ett tag nu, vad har hänt med DSA? kan man få ett rakt o ärligt svar?:)
 

DeletedUser

Guest
Även fast du avundade dom och agerade som spion för du var rädd att göra något annat, så krossade vi självklart dsa utna några större problem.. :D

Bad fooor you!
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
de failade fastän de flästa ställde sig på deras sida, de få som är kvar är med i OUT

Du borde nyktra till och vakna ur dina drömmar. DSA failade för ledningen inte ville ha nån diplomati och det inte går att kriga mot 3 stammar samtidigt. Sen när ledaren får för sig att skaffa flickvän ist för att spela tw och bara skiter i allt så går det ännu mer åt helvete, Då började fler och fler lägga ner vilket slutade med att några få satt med 3-5 konto åt gången i fronten i väntan på nya ägare/internadlin. Detta ledde till en härdsmälta och ett beslut att helt sluta med tw.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Du borde nyktra till och vakna ur dina drömmar. DSA failade för ledningen inte ville ha nån diplomati och det inte går att kriga mot 3 stammar samtidigt. Sen när ledaren får för sig att skaffa flickvän ist för att spela tw och bara skiter i allt så går det ännu mer åt helvete, Då började fler och fler lägga ner vilket slutade med att några få satt med 3-5 konto åt gången i fronten i väntan på nya ägare/internadlin. Detta ledde till en härdsmälta och ett beslut att helt sluta med tw.

Jag e fullt nykter, exakt, du erkände bara mer att DSA failade totalt :awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Extremhatt (fröken naiv), hv ruler (hur mycket drack du igår, med tanke på idiotin i din text?) och övriga forumstroll.

Här kommer den nakna, sanna och bittra historien om WEED/DSA's bortgång från tronen. Då ni bestämt tror att valet att avsluta stammen berodde på vårt motstånd, så känner jag att en liten tillrättavisning eller rent av en smäll på fingrarna krävs för att få er vilseledda stackare tillbaka på den rätta stigen.

Kort sagt kan man säga att Firesides beskrivning utav förloppet är korrekt, motståndet var egentligen inte en primär faktor till att vissa i ledningen valde att "gå i pension". Jag kan ta mig själv som ett exempel, jag kände att jag - i form av ledare för stammen - inte kunde leda mina kamrater in på rätt spår, delvis beroende på hur mycket det blev runt omkring, både i tw och irl. Jag tog då beslutet att lämna över staffettpinnen till, i första hand, Ramayne. För att försöka lägga det sista av energin och orken på att enbart kötta/deffspela som en vanlig medlem. Men efter att ha suttit i toppledningen konstant, under hela världens gång, så blir man på något sätt "skadad" och kontrasten mellan ledarposition och vanlig medlem blir helt enkelt för stor för att man ska kunna anpassa sig på så pass kort tid. När man dessutom blir erbjuden jobb på annan ort än den man bor på, ja då blev valet väldigt enkelt - pensionen blev ett faktum. Där av mitt val att sluta spela, vilket i sig blev en händelse som fick ett par spelare till att tappa en del av sin motivation och säga upp sina konton alternativt hoppa ur stammen för att söka sig till nya orter.

Dock togs ett gemensamt, bland de aktiva spelarna, beslut kring vad som skulle ske med stammen DSA, så vi inte lämnade med annat än förlorad stolthet samt lite vemod över att inte kunna lira ihop med sina gamla kamrater. Vissa av oss, jag inräknat, valde att lägga sina skor på hyllan och därmed deklarera att kriget officiellt sätt var förlorat för vår del.

Det var alltså inte fienden som sänkte DSA. Utan DSA föll tack vare interna problem, vilket ledde till att det blev betydligt lättare att slå hål på oss än det varit om vi haft fullt manskap redan från launch.

så krossade vi självklart dsa utna några större problem.. :D

Bad fooor you!

Spelade inte du i iNS? Eller hur var det med statistiken där vi, bokstavligt talat, piskade er konstant? NI mergade ju med SuSa i hopp om att kunna behålla era sista aktiva spelare, som i sin tur knappt verkar växt sen mergen. Så enda anledningen till att ni fortfarande lever är att DSA valde att lägga ner verksamheten då vi, eller rättare sagt jag och mergatroid, slaktade er brutalt nere i hörnet K54/K55/K65/K64. Men för all del, det är lätt att sitta och slå sig för bröstet när man inte bidragit till kriget överhuvudtaget med annat än inaktivitet. Kan inte åminna mig att du gjorde något överhuvudtaget under all den tid som De Sammansvurna låg i krig med stammen inSANE.. Det kom väll någon sporadisk fake from time to time från dig efter mergen. Så innan du slår dig för bröstet, krävdes det verkligen att din stam hade 3 toppstammar emot era fiender för att du skulle våga skicka 1 attack?

Jag kommer avsluta detta med att önska alla som valt att fortsätta spela, ett stort lycka till och jag hoppas någon gammal DSA medlem får vara med och avsluta världen någon gång i framtiden.

I all ödmjukhet,
TheGodOfWar
F.D. Ledare, WEED/DSA
 

DeletedUser

Guest
Extremhatt (fröken naiv), hv ruler (hur mycket drack du igår, med tanke på idiotin i din text?) och övriga forumstroll.


Spelade inte du i iNS? Eller hur var det med statistiken där vi, bokstavligt talat, piskade er konstant? NI mergade ju med SuSa i hopp om att kunna behålla era sista aktiva spelare, som i sin tur knappt verkar växt sen mergen. Så enda anledningen till att ni fortfarande lever är att DSA valde att lägga ner verksamheten då vi, eller rättare sagt jag och mergatroid, slaktade er brutalt nere i hörnet K54/K55/K65/K64. Men för all del, det är lätt att sitta och slå sig för bröstet när man inte bidragit till kriget överhuvudtaget med annat än inaktivitet. Kan inte åminna mig att du gjorde något överhuvudtaget under all den tid som De Sammansvurna låg i krig med stammen inSANE.. Det kom väll någon sporadisk fake from time to time från dig efter mergen. Så innan du slår dig för bröstet, krävdes det verkligen att din stam hade 3 toppstammar emot era fiender för att du skulle våga skicka 1 attack?

Jag kommer avsluta detta med att önska alla som valt att fortsätta spela, ett stort lycka till och jag hoppas någon gammal DSA medlem får vara med och avsluta världen någon gång i framtiden.

I all ödmjukhet,
TheGodOfWar
F.D. Ledare, WEED/DSA


Nja, spelade faktiskt i JIII största delen av kriget, gick över till ins då ledningen i J3 inte hade tid och lust att sköta ledningsarbete, och då som du säger, var ins redan då en slagen stam, vilket jag heller inte tänker förneka.. Men min tid i ins var egentligen bara en väntan på att få en inbjudan till susa ;)

Du har helt rätt, jag har inte bidragit med mycket till kriget, vilket jag är väldigt ledsen över, när kriget startade hade jag inte riktigt tid, och alldeles för få byar. :(

Nu på slutet har jag gjort allt för att bidra lite smått i kriget mot out, men det blir bara lite enstaka rens med de få byarna jag har..

Även jag vet att jag inte är den bästa tw-spelaren och att det är en av anledningarna till att jag har så få byar, så du inte behöver upplysa mej om det ;)
Men det är bara en av flera anledningar..

Med vänliga hälsningar / Hv
F.D ledningsmedlem J3 ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja enligt mig som på den tiden deffade dsa såg att dsa helt enkelt tappade fattningen och skaffade för många fiender på samma gång och när de sedan tröttades ut gick det ganska fort då det vid den tiden var lite samarbete kvar i dsa vbd.

Men nu är det ett nytt krig och denna gång är susa alliansen bara 2,5 gånger så stora som OUT men det är bara en sida som är i den riktiga fronten så vi får se om de återstående dsa som nu finns i out får revansh.
 

DeletedUser

Guest
hehe okej :) då går jag ut igen efter tittade till här tack för allt ni skrev :) hv to u bayb
GarfieldLazy.jpg
 

DeletedUser

Guest
kan man få en update igen?

ICA skrattar hela vägen till vinst då de lyckats få världstvåan att anfalla världstrean så ICA själva kan bygga sig ett ointagligt fäste i norr.
Bara att gratulera ICA vars suveräna diplomatiska spel gett dem V14 på ett silverfat.
 

DeletedUser

Guest
ICA skrattar hela vägen till vinst då de lyckats få världstvåan att anfalla världstrean så ICA själva kan bygga sig ett ointagligt fäste i norr.
Bara att gratulera ICA vars suveräna diplomatiska spel gett dem V14 på ett silverfat.

Haha ofta?
 

DeletedUser

Guest
ICA skrattar hela vägen till vinst då de lyckats få världstvåan att anfalla världstrean så ICA själva kan bygga sig ett ointagligt fäste i norr.
Bara att gratulera ICA vars suveräna diplomatiska spel gett dem V14 på ett silverfat.

Vi i ICA har inget med det att göra, sitter bara häruppe och ser sakar hända därnere...lite som att vara en gud ;)
 
Topp