Hur man startar FETT SNABBT! / Vodka

DeletedUser

Guest
haha, var bara tvungen. Puss alla.

denna funkar inte men måste uppgradera resursnivåerna högre jag har farmat alla barbarer som ligger i min kanske 30x30 ruta och ändå så blir det för svårt utan att uppgradera resursnivåerna.
för man får med sig max 100 utav allt om man farmar med 10spjut/3yx och många brukar vara tomma:p
 

DeletedUser

Guest
Jag brukar starta med staty. Sen bygger jag så jag har Barack. Bygger upp trä till 5 och dem andra på 2-3 (medans jag gör detta så gör jag upp ca 35 spjut som jag farmar med) efter det forskar jag yxmän och pumpar yxmän som bara den, och bygger sen upp resurserna till 10 5 5. Vid den tidpunkter har jag väl kanske 300 poäng, 400 yxmän och 100 spjutmän. Då börjar jag bygga upp Barack, HQ, smedja och stall. (såklart farm,förråd och mur också) Sen blir det LC och järn gruva, och fortsätter lite grann med yxmän. Under denna tid har jag redat och börjat farma nästan alla mina grannar (blir även dagens anfallare ibland) nu har jag mycket trupper, mest off men även deff och mur så :rolleyes:att jag klarar mig fint i Försvaret. Sen går jag mot akademin och börjar adla grannar.

Jag brukar göra såhär på speed rundorna. Det brukar funka ganska bra.
Kanske inte den bästa starten, men som sagt så funkar den mig.

//Joshy
 

DeletedUser

Guest
detta tips fungerar bara för TW beroende spelare. inte någon som bara kommer in 10g om dagen. utan pressist som överstående sa. du måste vara inne 1g/½h så för alla som har skola och arbete fungerar dehär inte(tyvärr för mej också,men jag ta de på sommarlovet)
 

DeletedUser

Guest
detta tips fungerar bara för TW beroende spelare. inte någon som bara kommer in 10g om dagen. utan pressist som överstående sa. du måste vara inne 1g/½h så för alla som har skola och arbete fungerar dehär inte(tyvärr för mej också,men jag ta de på sommarlovet)

Har man mac i skolan som mig så går det utmärkt, men jag spelar inte så som andra spelar. Jag spelar mitt eget sätt.
 

DeletedUser

Guest
Jag går i skolan (gymnasiet) vi har egna datorer och jag e inne på lektioner och på raster,, kanske e inne 10 gnger i timmen men jag ha fortfarnade ett liv går skolan tränar ute :) sen e jag inne på mobben när jag e ute också :D
 

DeletedUser

Guest
Ngn spelare som har spelat TW en längre tid som kan vissa hur man startar fett snabbt :D
 

DeletedUser

Guest
Denna guide funkar fast skulle rekommendera den endast i världar med 1x1 settings.
 
Topp