hur går det med hall of fame??

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
haha UrbanT la grunden för -UT-, det var dom som adla sig mätt på bb byarna efter dom flesta där uppe haha.
 

DeletedUser

Guest
Det var väl lite synd att V8 inte stängdes ner redan då under tiden UrbanT-gänget lirade.

För hade världen stängts ner redan då hade vi slippat den här diskussionen - vem / vilka som är mest värda segern.

Är det skills så är det definitivt UrbanT! Inget snack om saken.

Skulle vara kul att se om vi hade delat upp mellan IGS och UrbanT (de Urbaner som finns med i IGS i dagens läge måste välja en sida - och de menar jag de som varit med i UrbanT långt tillbaka i tiden) och sedan låta IGS kriga mot UrbanT.

Jag skulle inte bli förvånad om tex Vrål-åke, fetglenn, Monte, Janbanan1 & co slaktat sönder dagens IGS.

No-offence, jag ser i alla fall Tribalwars som Tribal <<<---->>>wars. Dvs: stamkrig och inte barbkrig eftersom barbsen betraktas INTE som en stam.


Det är spelarna som bildar en stam: därmed vinner UrbanT.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
.XI är väl egentligen den första grunden? sen kom UrbanT sen WTRASH sen IGS?.....

enligt mig:

Inofficiella vinnare: UrbanT
Officiella: IGS

Stam som får extra heder för tiden dem var på V8: alla stammar som var med i "familjen/pakten" som skulle föreställa ett hot mot dåvarande TRASH som senare satte dit ett W....
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Många skiter i om UrbanT fötjänar vinsten, många har redan ''buuat'' för att UrbanT gråa sig, en fråga, ni var så nära vinsten, varför gråa sig, varför lämna dom som trodde dom var nära till vinst en sån sugig stamkänsla? Mer heder till dom F.d UrbanT'are som vann som IGS'are som bevisa att dom förtjäna att vinna istället för att gråa sig nära vinst, på sätt och vis e det ändå samma stam, dock mer stamkänsla och fler medlemmar som inte var under diktatorskap!
 
Senast ändrad:

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Många skiter i om UrbanT fötjänar vinsten, många har redan ''buuat'' för att UrbanT gråa sig, en fråga, ni var så nära vinsten, varför gråa sig, varför lämna dom som trodde dom var nära till vinst en sån sugig stamkänsla?
tror mycket med inviderna vad dem orkade och kände då, men även stor sak med InnoGames och end-game skiten som var då....
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag tror också som unkas. De är var trötta på att innogames inte ville stänga ner servern trots totaldominans redan då under den tiden.

Att gråa sig var inte som att ge upp. De gråade sig i PROTEST! Det var helt enkelt en protest (som en demonstration ungefär).

De hade krigat väldigt länge och det var konstant också och dessutom är barbadling resten av tiden på V8 tills världen stängs ingenting för Urbanarna. De hade ändå vunnit i vilket fall som. Vem kunde utmana UrbanT under den tiden?

Nämn EN enda stam tack!
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, jag tror också som unkas. De är var trötta på att innogames inte ville stänga ner servern trots totaldominans redan då under den tiden.

Att gråa sig var inte som att ge upp. De gråade sig i PROTEST! Det var helt enkelt en protest (som en demonstration ungefär).

De hade krigat väldigt länge och det var konstant också och dessutom är barbadling resten av tiden på V8 tills världen stängs ingenting för Urbanarna. De hade ändå vunnit i vilket fall som. Vem kunde utmana UrbanT under den tiden?

Nämn EN enda stam tack!
=GVRD= om jag inte har fel, men ryssarna vågade fan inte kliva fram, utan gråade sig själva med
 

DeletedUser

Guest
=GVRD= om jag inte har fel, men ryssarna vågade fan inte kliva fram, utan gråade sig själva med

Jo, ryssarna krigade i början kommer jag ihåg. De skröt om hur många byar de plockade av UrbanT här i forumet, ska leta upp tråden snart :) (eftersom det var ju faktiskt DE som började attackerna så är det logiskt att de plockar hem lite byar).

Men sen efter några dagar gjorde UrbanT massiv rensning utav GVRD vilket gjorde att ryssarna föll tillbaka ganska hårt.

Efteråt såg man allt mindre utav ryssarna. Vissa av ryssarna gjorde motstånd medan andra vågade inte och valde att gråa sig. Kriget varade tyvärr inte så länge. De gjorde iaf en bra start men efter kallduschen (UrbanT's offensiv) gav ryssarna upp.

Efter detta blev det inte så mycket mer krig på V8. Mest krig mot barbsen och småspelare på 10 k
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, ryssarna krigade i början kommer jag ihåg. De skröt om hur många byar de plockade av UrbanT här i forumet, ska leta upp tråden snart :) (eftersom det var ju faktiskt DE som började attackerna så är det logiskt att de plockar hem lite byar).

Men sen efter några dagar gjorde UrbanT massiv rensning utav GVRD vilket gjorde att ryssarna föll tillbaka ganska hårt.

Efteråt såg man allt mindre utav ryssarna. Vissa av ryssarna gjorde motstånd medan andra vågade inte och valde att gråa sig. Kriget varade tyvärr inte så länge. De gjorde iaf en bra start men efter kallduschen (UrbanT's offensiv) gav ryssarna upp.

Efter detta blev det inte så mycket mer krig på V8. Mest krig mot barbsen och småspelare på 10 k
KENO, Cernen och HHG hade inverkan med, om jag inte har helt fel? D:
 

DeletedUser

Guest
KENO, Cernen och HHG hade inverkan med, om jag inte har helt fel? D:

HHG har jag ett väldigt svagt minne utav. Cernen kommer jag inte ihåg alls. Visste inte ens att det existerade någon stam som hette: "Cernen" här på V8

Däremot: KENO. Det var nog den stammen som stod upp mest emot UrbanT (fast ID var nog snäppet vassare än KENO).

KENO skulle nog blivit ännu starkare om de hade kvar sin ledare : Dvs GalaafTheGreen men annars stod de ändå bra emot. KENO-UrbanT-kriget varade ändå hyffsat länge. I början stod det och vaggade fram och tillbaka men efter ett tag tog UrbanT över igen

Men KENO och ID ska ändå ha beröm för sina insatser :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
HHG var det största hotet som kunde uppnås i late-mid-game skulle jag tro, CERNEN kanske var en anna värld, tror dem var med på V8 iaf.....:confused:
 

DeletedUser

Guest
UrbanT - Keno kriget var skoj :D Min insats var dock inte så stor... Men men ;)
 

DeletedUser

Guest
jag ser i alla fall Tribalwars som Tribal <<<---->>>wars

HA HA HA..... Tribalwars heter det ja! Det vet alla utom Tw-teamet som rankar spelarna när det kommer till vinsten....

och helt seriöst så skiter jag i vilka som klassas som de riktiga vinnarna, det viktiga var att få stängt v8.

Sen får alla tycka och tänka som de vill, men som alla spel som jag någonsin har spelat så är de dem som står kvar sist som har vunnit ; )

T.ex spelar man monopol så är det inte den som har mest pengar i mitten av spelet som vinner....
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
HA HA HA..... Tribalwars heter det ja! Det vet alla utom Tw-teamet som rankar spelarna när det kommer till vinsten....

och helt seriöst så skiter jag i vilka som klassas som de riktiga vinnarna, det viktiga var att få stängt v8.

Sen får alla tycka och tänka som de vill, men som alla spel som jag någonsin har spelat så är de dem som står kvar sist som har vunnit ; )

T.ex spelar man monopol så är det inte den som har mest pengar i mitten av spelet som vinner....

utan den som sitter kvar längst!!!! kanske bara är min familj som ger upp efter halva spelet?...
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
HA HA HA..... Tribalwars heter det ja! Det vet alla utom Tw-teamet som rankar spelarna när det kommer till vinsten....

och helt seriöst så skiter jag i vilka som klassas som de riktiga vinnarna, det viktiga var att få stängt v8.

Sen får alla tycka och tänka som de vill, men som alla spel som jag någonsin har spelat så är de dem som står kvar sist som har vunnit ; )

T.ex spelar man monopol så är det inte den som har mest pengar i mitten av spelet som vinner....

ja den som står kvar sist vinner men det är inte alltid man blir hyllad för det.

ibland i monopol kan det vara så att den som vinner är den som är mest ihärdig och orkar sitta länge, många tröttnar slutar och ger bort sina tillgångar till någon.
den personen får då ett stort övertag och om någon annan då vill fortsätta spela så är det bara för sällskapets skull då man vet vem som kommer vinna ändå.
kan hända att man tyckt att den som gav bort sina tillgångar var den riktiga vinnaren och att man borde slutat spela helt då så många ändå gått.

vinnaren kommer alltså vara vinnaren men inte betraktas som det. som jag beskrev blir scenariot ofta i monopol om det går segt, (likheter med tribalwars?)
 

DeletedUser

Guest
UrbanT spelarna som jag kommer ihåg och som är med i hall of fame..
Halinjan
fröken brysselkål
zonic
lordpainmaster
wanja lundby-wedin
kimlin
orbitor

resten av dem är inte original urbanT..därav kan man inte säga att stammen har något att göra med urbanT då forna original medlemmar därifrån inte alls är en stor del av stammen...tror inte att dessa som jag skrev upp kan ha adlat barbs och inaktiva spelare hela tiden.

(inte säkert att det alltid varit samma spelare på kontona.)



Jag är orginal UrbanT också. Fast inte under detta nicket
 
Topp