hur går det med hall of fame??

DeletedUser

Guest
Haha ofta man får lika mkt prem att vinna v8 som att vinna v2 :D
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
tycker fan IGS-spelarna borde få mer Premium än andra, att ha 100% är inte illa pinkat
 

DeletedUser

Guest
tycker fan IGS-spelarna borde få mer Premium än andra, att ha 100% är inte illa pinkat

Unkas, detta är nog första gången jag nånsin hållt med dig och jag måste säga en sak:

Jag gillar det här inlägget skarpt! You're my new favorite!!! =) =) :D *likes* (y)
 

DeletedUser

Guest
tycker fan IGS-spelarna borde få mer Premium än andra, att ha 100% är inte illa pinkat

Varför få mer prem dom har ju bara fördel som haft akademi nivåer utan prägling och lagring?

Förklarar varför vissa blivit så stor..

Dom som ska ha creds på denna värld är gamla urbanerna som vunnit mot St2, keno, virus, iD och IMI. eller ja inte så bra koll har jag väl .

kortfattat hälften av IGS spelarna här har ju bara adlat alt inatkivt och dom som är 100 gånger mindre ?=)
svårt? bara köra off i alla byar adla så länge man orkar xD
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Varför få mer prem dom har ju bara fördel som haft akademi nivåer utan prägling och lagring?

Förklarar varför vissa blivit så stor..

Dom som ska ha creds på denna värld är gamla urbanerna som vunnit mot St2, keno, virus, iD och IMI. eller ja inte så bra koll har jag väl .

kortfattat hälften av IGS spelarna här har ju bara adlat alt inatkivt och dom som är 100 gånger mindre ?=)
svårt? bara köra off i alla byar adla så länge man orkar xD
usch, fy nej, inte vara negativ nu!!!

IGS-spelarna gjorde bra ifrån sig, att adla så mycket som dem gjorde är en stor bedrift, vet själv på en mindre skala hur jävla drygt det är att adla inaktiva byar, jag gav upp runt ett 40-tal BB-by's adlingar
 

DeletedUser

Guest
Visst är akademi systemet bra men de är fortfarande bara 17 timmars avstånd, vilket är relativt tråkigt i krig osv, då man i flera andra världar har haft lite längre sträckor:)

Sen dog urbanT, IGS vann detta, ingen annan, endel av urbant spelarna fanns kvar med oss, men stammen UrbanT försvann och dess ledning!
 

DeletedUser

Guest
I mina ögon är det i alla fall UrbanT som tog hem segern. Utan UrbanT hade ni i IGS aldrig kunnat få det som ni har idag!

Många utav IGS-medlemmar kommer från småstammar som UrbanT kunde köra över hur lätt som helst. Dock gjorde de misstaget att ta in dessa spelarna i deras stam. Det var DÄR som konflikten kom fram - inbördestjafs som leder till att de stora spelarna i UrbanT slutade.

De små (dvs de som blev inplockade) såg sin chans och adlade sig stort på barbsen.

Men f*n va ni är otacksamma! Borde tackat UrbanT som tog in er istället för att köra över er.

Vem hade trott att en spelare på 300 k kunde adlat sig rikt på barbs till 30 mille ?!?!

Alla krig var i princip redan över när UrbanT-gänget slutade. De hade krigat mot allt och alla och det fanns inga motståndare kvar längre - eller jo, bara småspelare som vågade knappt göra nånting förutom att adla barbs!

Nej, all heder och respekt till UrbanT - riktiga vinnare på V8!

IGS, ni får gärna hugga på mig om ni vill men inser ni inte sanningen eller vågar inse sanningen så får ni gärna leva kvar i eran drömvärld.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
självkart har urbanT lagt grunden för allt.. men inte dem som står kvar som vinnare då dem lämnade för att dom inte tyckte att det var rimliga saker som sades för att en värld skulle vinnas.
inte för interna bråk..
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
UrbanT spelarna som jag kommer ihåg och som är med i hall of fame..
Halinjan
fröken brysselkål
zonic
lordpainmaster
wanja lundby-wedin
kimlin
orbitor

resten av dem är inte original urbanT..därav kan man inte säga att stammen har något att göra med urbanT då forna original medlemmar därifrån inte alls är en stor del av stammen...tror inte att dessa som jag skrev upp kan ha adlat barbs och inaktiva spelare hela tiden.

(inte säkert att det alltid varit samma spelare på kontona.)
 
Topp