Hur funkar tjejer egentligen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Finns det någon som kan förklara det för mig?

Edit: Nej, jag har inte sökt eller kollat i FAQ, men jag antar att det inte står där iallafall...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej... du har rätt de är inte som oss andra killar:cool::p
 

DeletedUser

Guest
Kolla filmen Hur tänker hon... kan ge dig några ledtrådar... plus ett par skratt.

Info om filmen:
Peter Johansson är förvirrad. Han har precis funnit sin drömkvinna och friat till henne - och hon besvarar det med att dumpa honom!
Varför, tänker han?
Själv har han ingen aning och knappast blir det bättre av de "goda råd" han får från sina killkompisar och sin chef.

"Hur tänker hon?" är en komisk monolog där Johan Rheborg rannsakar sin hjärna för att svara på den klassiska frågan "Vad vill kvinnor egentligen?".
 

DeletedUser

Guest
På fråga 1 (hur tänker hon) svarar jag: Knappt alls.

Rätt svar på det andra är: Förvirra oss så mycket dom bara kan/det har dom ingen aning om.
 

DeletedUser

Guest
Det är ganska simpelt.

Dom vill att killen ska vara "badboy" men samtidigt mjuk.
Han ska alltid ställa upp men inte vara stalker.
Han ska säga gulliga saker men inte vara smörig.

osv
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för fel att vilja ha en kille som har allt, och lite till.
 

Mianra

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi tjejer vill ha allt, samtidigt som vi inte vill bli sårade, så hellre än att bli sårade själva så sårar vi andra, tyvärr.
Kan ni tala om för mig varför tjejer på krogen alltid måste gå två o två på toa??
 

DeletedUser

Guest
Dom ska kunna hjälpa varandra om någon av dom blir överfallna av en pottfisk...? :p

Tack för svaren också förresten. Men varför verkar dom så fruktansvärt deprimerande...?
 

DeletedUser

Guest
antagligen eftersom ingen kille (förutom jag:p) lever upp till deras förväntningar... derför hittar de allrig sin så kallade ''drömprins'' och blir lessna och deprimerade för detta:D
 

DeletedUser

Guest
Det senaste svaret var ju deprimerande om något! "Du är för smart..., men vi kan väl vara vänner istället?" Är det inte dödstraff på att be en kille vara "bara en vän"? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nåja, många tjejers krav ändras när de blir äldre. När de blir +25 så brukar de börja leta efter familjefar typen :p
 

DeletedUser

Guest
Jippi... och så dom tycker att killar är omogna... *suck*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp