Hur fungerar... pengar!

DeletedUser

Guest
Hej...

Hoppade in för att testa "funktionerna" och bli "rippad" på lite pengar (hoppar ut om ett par dagar igen)...

I vilket fall som helst, när jag hade öppnat plånboken... och testat funktionen. Ge mig mer resurser snabbare för dyra pengar... (vilket jag gjorde några gånger på samma resurs) står fortfarande produktionshastighen på samma nivå...

Min fråga/or är: Höjs inte siffran där eller kan man bara höja en gång? i så fall borde "aktivera 20% snabbare produktion" avaktiveras om man inte kan använda den igen? Ja! eller hur det nu fungerar...

Om det är så att den har förlängts med flera veckor vill jag inte ha det så, då hade jag kunnat fylla i krysset förläng automatiskt.


PS! till er som tycker detta är fusk, håll det för er själva, jag är inte ute efter att vinna världen på två dagar - vilken är min maxtid att spela (korrigering: delta) på servern lite... Se det som en donation för att jag har spelat tidigare (gratis).
 

DeletedUser

Guest
Du kan bara höja den en gång, trycker du fler gånger så blir det längre tid,
Bara att kontakta suporten om det har blivit fell
 

DeletedUser

Guest
Ok! tackar för det svaret...

Jag bryr mig inte så mycket om pengarna... PP (utom i någon millisekund då jag insåg att jag blivit rippad utan mitt medgivande - till synes), däremot var/blev det förvirrande... och kan bli så för andra... Kanske en sak att "rätta" till ? TW. Tänker inte skapa en support fråga för detta, orkar inte lägga ner energin och är inte kvar när felet har korrigerats.

Men med tanke på unga nya spelare så kanske en fix är på sin plats...

//Tack för svaret!
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
ehm det står ju 7 dagar på själva knappen du trycker på D: så vad var det du finner förvirrande med att tiden förhöjs när du klickar på den 2 gånger?:thinking:
 
Topp