http://www.se.twstats.com/sv1/index.php?page=village&mode=conquers&id=166412

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte få fram vem tusan som kan ha ägt den byn innan :S

Kanske bara jag som inte riktigt vet hur man ska göra.... Men då vill jag veta hur man ska GÖRA:)

(621|900)
 

DeletedUser

Guest
Nu gissar jag vilt men kan det kanske vara så att någon som avslutat sitt konto haft byn, efter ett tag försvinner ju spelaren i fråga ur systemet och då kanske ser ut som om ingen ägt byn.

För jag fick då inte fram vem som skulle ha ägt den innan.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Din sida visar erövringar för den byn.
Om ingen har erövrat den byn tidigare finns det helt enkelt inga erövringar ett visa :) :) :)
T. ex. om spelaren som ägde den innan hade den som sin förste by eller aldrig adlade någon annan :) :)
 

DeletedUser

Guest
Din sida visar erövringar för den byn.
Om ingen har erövrat den byn tidigare finns det helt enkelt inga erövringar ett visa :) :) :)
T. ex. om spelaren som ägde den innan hade den som sin förste by eller aldrig adlade någon annan :) :)

Han menar nog att han har använt Scriptet som visat vem den gamla ägaren till byarna var, och han hittar inte detta nu, så då är det som Rex sa att spelaren har försvunnit ur systemet.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Han menar nog att han har använt Scriptet som visat vem den gamla ägaren till byarna var, och han hittar inte detta nu, så då är det som Rex sa att spelaren har försvunnit ur systemet.

Nej han skrev inget om något script.
Det måste vara så som jag sa. Spelarna som inte finns kvar på tw finns fortfarande kvar i "arkivet" och försvinner inte puts väck. :) :):)
 

DeletedUser

Guest
Som henken säger, om det bara är en tidigare spelare som ägt byn, och denna är startbyn så har alltså aldrig byn blivit adlad. Alltså så finns det inte en erövring i systemet :)
Om spelaren hade erövrat den och sedan försvunnit ur systemet skulle det endå synas att denna spelare hade erövrat den..
 
Topp