HP Runda 5 - Inställningar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
1500ms kanske är mycket, men jag gillar tanken. Kommer tvinga folk att använda nya taktiker. Haeaehehaea, ha så roligt.

Kanse det är mycket, blir bara svårt i början att adla sen kan man nukes adla som vanligt på folk som snipar.
 

DeletedUser

Guest
Jag antar att om 1 spelare tar 4 KOTH byar får den spelaren 1600 premium? Eller är jag ute och cyklar?
 

DeletedUser

Guest
Vad gäller T tåg och ms inställningar kan jag inte annat än att hålla med Gaffel. TW är och ska i första hand vara ett strategi spel, och om vi ska jämföra med det klassiska strategispelet schack, så får du ingen fördel för att du kan flytta pjäsen snabbare till sitt mål...


att inte motarbeta ms tågen är detsamma som att döma ut alla som inte kan dom. Att lägga ut en guide är på intet sätt gott nog. TW är i grund och botten ett ganska invecklat spel, och för en nybörjare som kommer inte med lite nya fräscha PP pengar är en guide på externa troligtvis inte läst förrän han tappat sin by pga ett snabbt tåg.
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att ms-blockeringen kan vara bra för att nybörjare ska ha en rimlig chans att kunna snajpa ett tåg.

Men, å andra sidan, är det inte meningen att HP-världar ska vara High Performance? Nybörjare ska rimligen inte kunna ha någon chans om dessa världar kallas HP ska vara just detsamma. Men visst, det ökar också utrymme för kreativitet och nya taktiker att skapas.

Det roliga dock(med att ge nybörjare en chans att snajpa); hur många nybörjare snajpar tåg? Hur många lär sig att snajpa genom att läsa sig till det på forumet? Hur många lär sig det på egen hand?

Läser man forumet för att få reda på en defftaktik, kanske man i samma veva letar efter hur man kan skicka sina adlar och snubblar över en guide om t-train.
 

DeletedUser

Guest
RasputiaLatimore här!

För er som inte vet vem jag är så finns det här en liten kort snutt på hur jag ser ut. I'm sexy and everybody knows it!
http://www.youtube.com/watch?v=dZQFLIOkWps

How you doin :confused:


Jag tycker inställningarna är utmärkta bortsett från anfall och assistans blocken.
Bra att det ej finns någon moral.

/
Rasputia Latimore

How you doin?
 

DeletedUser

Guest
Hejsan!

Jag undrar om belöningar kommer att vara tillgängliga????
 

DeletedUser

Guest
Det stämmer ja, tar man alla CTV byarna får man 1600 premiumpoäng.
 

DeletedUser

Guest
Hjälp snälla, hur och var hittar jag denna server ??

Skulle gärna vilja vara med från början för en gång skull :)

Tacksam för hjälp
 

DeletedUser

Guest
Hjälp snälla, hur och var hittar jag denna server ??

Skulle gärna vilja vara med från början för en gång skull :)

Tacksam för hjälp

Den har inte öppnats än, du hittar den där alla andra världar är när du trycker på logga in :)
 

DeletedUser

Guest
När öppnar världen?

Borde den inte vara uppe för typ 1 h o 20 min sen? :(
 

DeletedUser

Guest
Servern ska bara rensas och beräknas att öppnas runt 16.00 tiden. =)

varför rensade ni inte den tidigare ?

Edit: nu står de 14-16 som starttid har jag missat de totalt eller har de ändrats nu?
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp