HP Runda 4 - Inställningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Komigen ferret. Det betyder att du kan sova lite på natten och adla på dagen. Bra då de flesta är på jobb/skola då :)

å så ere på sommarn :pPpPppPpPpPPppppPppPPpppPpPppPpPpPppPpPpPpPPppppPppPPpppPpPppPpPpPppPpPpPpPPppppPppPPpppPpPppPpPpPppPpPpPpPPppppPppPPpppPpPppPpPpPppP
 

DeletedUser

Guest
Helt fantastiskt fina inställningar, synd på nattbonus bara. Tyvärr ingen som orkar spelar HP med mig när det är nattbonus (enda tiden på dygnet det går att spela) under sommaren.

Men gött för er som ska lira, HA SÅ KUL.
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
dålig tid när den startar masser är i skolan då, dom som inte går i skolan kommer ha försprång tycker den borde starta kl 15.00.
 

DeletedUser

Guest
dålig tid när den startar masser är i skolan då, dom som inte går i skolan kommer ha försprång tycker den borde starta kl 15.00.

Näj för att i minn fritis så komer vi ha ett pingisturnering ok den som vinner få oboy och ja vill ite missa obyen
turrneringen börjar 15
 
Reaktionspoäng
0
Komigen ferret. Det betyder att du kan sova lite på natten och adla på dagen. Bra då de flesta är på jobb/skola då :)

Men du vet väl hur mycket jag sover på natten. Att köra med nattbonus fr mig blir så jäkla dyrt, för jag kan ju inte låta bli att anfalla ändå :) Jag sitter ju vid datorn liksom :)
 

DeletedUser

Guest
Men du vet väl hur mycket jag sover på natten. Att köra med nattbonus fr mig blir så jäkla dyrt, för jag kan ju inte låta bli att anfalla ändå :) Jag sitter ju vid datorn liksom :)

Haha, är man stor ska man vara snäll. Låt bli och attackera de små barnen på natten, gör det på morgonen så blir de ledsna när de kommer ifrån skolan :D Roligare iaf :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp