Hot redan?

DeletedUser

Guest
Hmm jag är medlemm i en ganska obetydlig stamm och blev lite förvånad när jag fick det hära mailet vidrabefodrat av en medlem.


___________________________________________


God kväll!

Jag märker att du är medlem i stammen NORR.V och måste nu göra några saker klara för dig. Er ledare, amok, är ärligt sagt en spion och skojare. Han var tidigare medlem i akademien till vår stam, STIM, men efter en god tid i stammen stack han och bildade en egen stam. Vi har fått information om att så gott som allt i bl.a. ert forum är direkt kopierat från vår stam. Dessutom har amok all information om våra strategier, diplomatiska relationer och krig, så därför uppskattas det verkligen inte av oss att han drar nytta av det i sin egna stam. Därför är vår plan nu att helt enkelt demolera NORR.V. Vi är en stor familj på 5 stammar som innehar några av de högsta positionerna i rankinglistan, och har massor av stridslystna krigare och allianser som är färdiga att hjälpa till, vilket betyder att vi definitivt är starkare än ni. Vi kan faktiskt hur enkelt som helst vinna er, men jag vill dock inte förstöra spelet för er oskyldiga medlemmar som inget visste om saken. Därför ger jag dig nu chansen att bli medlem i en ny understam till oss och bli stark tillsammans med vår familj. Om någon från NORR.V blir sur för stambytet och vill farma dig lite, kan du absolut räkna med hjälp från oss. De som inte frivilligt går över till oss kommer att bli sönderattackerade och sedan utslängda från sin by då vi noblar den. Välj själv, men vänta inte för länge med att skicka ditt svar då medlemmarna i mina stammar verkligen ser fram emot att få lufta sina trupper lite.

Men kom ihåg! Detta får du absolut inte berätta åt resten av medlemmarna från din stam. Jag kommer nog att skicka detta meddelande åt dina samtliga kamrater, men amok vill jag lämna till sist och lära en ordentlig läxa. Och var inte rädd, jag KOMMER att få reda på om du skvallrat.

Hedde, ledare för =STIM= och STIM

______________________________________________

Det stämmer att amok var med i STIM innan han bildade NORR.V och han var med där 16 dagar.

Att forumet skulle vara som deras kan jag inte svara på men så mycket vet jag att det i så fall skulle bero på slumpen då jag själv bidrog mycket till det.

Om han sedan skulle ha all informatinon om deras strategier har jag svårt att tro då han i så fall måste ha haft en position inom ledningen eller att de ger ut sina strategier till alla och då kan de inte förvänta sig att det hålls hemligt.

Deras diplomati sätter de ut på profilen så den är ingen hemlighet.

Allianser:
=1881=
AAK
Abd
BH
FALCON
-=H=-
=IMST=
IMST-A
IMST-E
M-D
MTB
MTB-A
mtbs
S_A
--ST--
STIM
TLK
TP
=WFB=

IAP:
GGGT
G1

Detta är taget från =STIM= profil en stor hemlighet med diplomatin.

Och angående krigen. HAd spelar det för roll? VBi är inte tillräckligt stora för att göra någon större skillnad och de som de krigar mot vet nog om det :rolleyes:.

Sen har vi själva hotet. Inte så smart av dem att noblas medlemmarna i våran stamm, men de får gärna ödsla en adelsman på byar med 240 poäng i snitt. Tror alla andra som inte är med i deras stamm blir glada då.

// hasse
 

DeletedUser

Guest
Namn: Stollarnas Imperium
Tag: =STIM=
Antal medlemmar: 69
Poäng av 40 bästa spelare: 55.648
Sammanlagda poäng: 69.042
Genomsnittliga poäng: 1.000
Rank: 26

Till vår familj hör:
STIM, vår akademi
=IMST=, vår systerstam
IMST-A, systerstammens akademi
IMST-E, systerstammens elit

står det i profilen
 

DeletedUser

Guest
Skoj att ha så många allianser? Kul när dom får slut på noblingsobjekt nära sig och börjar slåss emd varandra..
 

DeletedUser

Guest
Jo och ser ut som om de redan har det om de måste gå på oss :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mailar med Hedde och detta sa han om nobels/adelsmänn och om att nobla små byar nu.

Jag har en del byar på engelska servern och där har de stannat i byn när man noblat dem.
Och dessutom tänker vi inte börja nobla så stora byar nu då de stora spelarna alla är i starka stammar och vi inte vill ha så stora krig nu.
 

DeletedUser

Guest
å nej

å nej vad rädd man blir... en mass stam... 5 stammar och 16 allianser och 2 IAPs... erom rädda för oss eller?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
OO Kul vad heter du där då?

På ämnet igen. Dock verkar endel bli skrämda av hotet och byta stamm men sådana kan man gärna vara utan.

Och de verkar vara rädda för de större stammarna och stammarna i sin egen storlek.
 

DeletedUser

Guest
OO Kul vad heter du där då?

På ämnet igen. Dock verkar endel bli skrämda av hotet och byta stamm men sådana kan man gärna vara utan.

Och de verkar vara rädda för de större stammarna och stammarna i sin egen storlek.

jag har sökt till Die. men dom har knappt några platser...
så jag joinar orElse istället =) jag har dåligt tålamod =):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ok

Vet om att vi har dåligt med platser och att det är många som söker men orElse är bra också. Men alltid kul att träffa svenskar som också spelar på engelska servrar och särskilt samma som en själv. Känner några men de flesta har slutat :(

Men vi kan fortsätta den här konversationen via IGM så blir det inga utsvävningar.
 
Topp