Horden VS LAW

DeletedUser

Guest
Är väl samma sak med lätta byar som när man får 30k i farmen som kompensation... man tackar och tar emot. Eller?

Och om man ska tro ryktet har ju Unstop fått upp murarna + nämnda bonustrupper så ni kan lägga ner whinandet om fegspel från vår sida...

Då kan ju hela V.6 lägga ner allt whin om Unsto. 30k farmer.
 

DeletedUser

Guest
Visst var det mycket tråkigt att detta hände men vi ska ju inte sluta kriga för det:)

Sure, men LAW är ju inte bara unstop!.
Finns ju faktiskt fler i LAW.
Fast Horden letar fortfarande hål i LAWs försvar.
När ni hittar gör ni det ni ska.. KÖTTAR.

men ang. unstop! och det som hänt med både stammen LAW och hans acc, kan man ju ha tyckt att en fredning hade varit i ordning.
Hur hade ni reagerat själva i Horden om ni fått er stam upplöst och päronsodas konto och en till av de större spelarna i stammen hackade och förstörda ?
 

DeletedUser

Guest
Många tänker bara på sig själva i sådana här fall. Det märks ju ganska uppenbart, folk klagar hela tiden på saker och ting, men hur hade ni själva ställt er i sådan poistion? Så ni som inte vet hur det känns (vara hackad i ett par dagar) tycker jag kan hålla käften! För det är mycket snack och lite verkstad på flera håll nu.
 

DeletedUser

Guest
Många tänker bara på sig själva i sådana här fall. Det märks ju ganska uppenbart, folk klagar hela tiden på saker och ting, men hur hade ni själva ställt er i sådan poistion? Så ni som inte vet hur det känns (vara hackad i ett par dagar) tycker jag kan hålla käften! För det är mycket snack och lite verkstad på flera håll nu.

Kan komma med en motfråga då: Vad hade ni gjort om det var vi som blev drabbade?
Hade ni låtit våra spelare som i fantasin skulle ha blivit hackade vara?
Eller hade ni fortsatt kriga?

In real så slutar ju inte två länder kriga pga av ena landet kanske har drabbats av nån sjukdom tex.
Kanske taskigt å säga men shit happens, nu får vi glada över att det gick å lösa bra och att Uns kan vara med å leka igen:)

Tycker faktiskt inte vi gjorde sån stor skada på unst med tanke på vad vi kunde ha gjort i det läget.




EDIT: Glömde svara på din fråga. Vad vi hade gjort?
Samma som ni antar jag, gissar på att alla skulle göra det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan komma med en motfråga då: Vad hade ni gjort om det var vi som blev drabbade?
Hade ni låtit våra spelare som i fantasin skulle ha blivit hackade vara?
Eller hade ni fortsatt kriga?

In real så slutar ju inte två länder kriga pga av ena landet kanske har drabbats av nån sjukdom tex.
Kanske taskigt å säga men shit happens, nu får vi glada över att det gick å lösa bra och att Uns kan vara med å leka igen:)

Tycker faktiskt inte vi gjorde sån stor skada på unst med tanke på vad vi kunde ha gjort i det läget.

EDIT: Glömde svara på din fråga. Vad vi hade gjort?
Samma som ni antar jag, gissar på att alla skulle göra det.

Personligen hade jag inte anfallit denna spelare.
Vill jag krossa en motståndare vill jag göra det på lika villkor.
Det är roligare så. Du får ju inte heller glömma att detta är ett spel och det är meningen att alla ska kunna ha roligt av det. (visst, det finns alltid dåliga förlorare)

T.ex. Horden skickade 1000 anfall på mig i den initiala offensiven.
Jag hade skitroligt, satt och vakade i 1½ dygn över kontot.
Klarade mig dessutom ganska bra. Blev lite blåslagen måste jag väl erkänna.. ;)
Min förhoppning är ju att ni hade lika roligt, satt och väntade på att anfallen skulle landa osv osv osv, det har ju sin charm.. =)
 

DeletedUser

Guest
Några från LAW som gått över till CP?

Har detta att göra med kriget? ;O
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
vem viner hoppas law viner det förkänar dom.
efter alla månader dom spelat.
men så är ochså law den bästa stamen av dom 2 stamarna som liger på topp listan.
.....

hur står det melan stamarna är det tillfälit fred eller nåt annat?
och vem har tagit mest och minst den senaste veckan?

kom på en till fråga villka är förlorana i kriget några spelare på 100-10000000 tusen point som blivit utplånade den hä månan?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kan komma med en motfråga då: Vad hade ni gjort om det var vi som blev drabbade?
Hade ni låtit våra spelare som i fantasin skulle ha blivit hackade vara?
Eller hade ni fortsatt kriga?

In real så slutar ju inte två länder kriga pga av ena landet kanske har drabbats av nån sjukdom tex.
Kanske taskigt å säga men shit happens, nu får vi glada över att det gick å lösa bra och att Uns kan vara med å leka igen:)

Tycker faktiskt inte vi gjorde sån stor skada på unst med tanke på vad vi kunde ha gjort i det läget.




EDIT: Glömde svara på din fråga. Vad vi hade gjort?
Samma som ni antar jag, gissar på att alla skulle göra det.

Hade nog gjort som en spelare i Horden, skickat PM och frågat om en Iaps tills han/hon fått i ordning på sitt konto. Du vet vem du är och det ska du ha cred för!
 
Topp