Horden loggar ut ^^

DeletedUser

Guest
Vinner före ecalos iaf. räcker gott o väl för mig :p

btw... varför börjar alla haters skriva så fort vi håller på att vinna?

Hatar inte FTW! Ogillar inte ens dem. Tyckte bara mycket mer om Horden. Dessutom finns det ett par lirare i er stam som inte alls platsar bland de andra. Finns till och med de i toppen som är riktigt urdåliga :p

Ecalos bryr sig inte om äran. Vi ska köra en Tjekan när vi håller på att vinna.

Så länge Simp finns kvar så hoppas jag att de vinner över FTW! eller iaf slår ut de spelare jag inte tycker förtjänar segern, vilket är några st.
 

DeletedUser

Guest
Hatar inte FTW! Ogillar inte ens dem. Tyckte bara mycket mer om Horden. Dessutom finns det ett par lirare i er stam som inte alls platsar bland de andra. Finns till och med de i toppen som är riktigt urdåliga :p

Ecalos bryr sig inte om äran. Vi ska köra en Tjekan när vi håller på att vinna.

Så länge Simp finns kvar så hoppas jag att de vinner över FTW! eller iaf slår ut de spelare jag inte tycker förtjänar segern, vilket är några st.

Ett sådant svar förtjänar naturligtvis att vidareutvecklas. Vilka spelare i FTW! är riktigt urdåliga och på vilka grunder påstår du detta?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett sådant svar förtjänar naturligtvis att vidareutvecklas. Vilka spelare i FTW! är riktigt urdåliga och på vilka grunder påstår du detta?

Denna form av diskussion kan väl med fördel skötas utanför forumsdelen eftersom det dels är hysteriskt off topic och dels skulle leda till rena personangrepp. I mitt tycke borde tråden kunna låsas eftersom känslan är att de flesta synpunkterna på Hordens utloggning borde ha kommit in vid det här laget.

Lycka till i spelet alla ni som kämpar på...:)
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med Alive, Andreapirlo får gärna skicka ett PM till mig med sågningar av enskilda FTW-medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Flyttat från "Rykten på V6!".

Ryktas om jag jag spelat i v3, v6, v8 och har haft med han att göra

Ryktas om att det var du och agge mf som såg till att Horden levde så länge som den gjorde
ge inte bort äran på jobbet du gjorde

Ryktas att du inte har nån aning om vad dillar om.

Ryktas om att du bara är sur för att jag inte skickade ass till dig när FTW! anföll.

Ryktas om att anledningen till att jag inte gjorde det är för att du har noll koll på hur man läser av ett anfall, inte har en aning om hur man deffar och att du i 80% av fallen begärde deff till redan rensade byar.

Ryktas att jag inte skickar deff till spelare med noll koll.

Ryktas att du med din ytterst begränsade spelförmåga och gränskonto var Hordens största akilles häl.

Ryktas om att jag absolut inte har några som hellst intentioner på att någonsin spela med dig igen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flyttat från "Rykten på V6!".

Ryktas att jag varken samtycker med Pärons bild av Opel eller Opels bild av Päron :rolleyes:

För den delen söker jag inte ovän hos någon av dem - o jag förstår inte varför någon i Horden fiskar ovänner med någon annan gammal stamkamrat..
- Let it bee som beatles brukade sjunga - :)

Vill inte ens argumentera varför jag inte samtycker med någon av dessa två påståendena.. Men båda är väldigt fel..

O en till sak: Det ryktas att Mundor börjar bli irriterad ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flyttat från "Rykten på V6!".

Ryktas att du inte har nån aning om vad dillar om.

Ryktas om att du bara är sur för att jag inte skickade ass till dig när FTW! anföll.

Ryktas om att anledningen till att jag inte gjorde det är för att du har noll koll på hur man läser av ett anfall, inte har en aning om hur man deffar och att du i 80% av fallen begärde deff till redan rensade byar.

Ryktas att jag inte skickar deff till spelare med noll koll.

Ryktas att du med din ytterst begränsade spelförmåga och gränskonto var Hordens största akilles häl.

Ryktas om att jag absolut inte har några som hellst intentioner på att någonsin spela med dig igen.




Ryktas om att du är sur för jag träffade mitt i prick :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flyttar över lite inlägg hit, eftersom det är här de hör hemma, taget ur sitt sammanhang, andra inlägg ur samma diskussion finns i "Rykten på V6!".
 
Topp