Hjälp med och välja

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vilken ska jag ha :S Är förvirrad och vetifan vilken jag vill ha... Nu har jag sparat en bild helt fel så den har blivit förstörd, men vilken av dessa två ska ja ha ett bra tag framöver?

15nxhxw.png


eller den jag har nu?
mvh
 

DeletedUser

Guest
Ta inte illa upp, men alla är otydliga (dålig kvalité)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ta inte illa upp, men alla är otydliga (dålig kvalité)

tar absolut inte illa upp, haha.
vet att de inte är dem bästa men orkar inte göra ngn ny =) drf tar jag gamla som ja redan har på datorn.

visst kan man göra texten tydligare, men bakgrunden går inte mer än va de är, och opaciteten på vissa figurer är lägra, därför e det lite sämra kvalite och tydlighet
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag det är snyggt att texten är liksom tillsammans med bilden och inte står ut jätte mycket...
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0

jo, hade jag haft orken med att göra en ny så hade allt varit in i minsta detalj tills jag själv e helnöjjd. men de här bilderna är jag inte så värst nöjjd med men de enda jag har att välja bland.. tyvärr.

så jag vet inte riktigt vilken som faller mig bäst i smaken, jag vill att ni väljer en åt mig så ja kan hålla käft och va nöjjd.. för en gångs skull
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
själv tycker jag det är snyggt att texten är liksom tillsammans med bilden och inte står ut jätte mycket...

Svårt och få till det då jag itne använder mig av photoshop och kan inte typ vrida texten som ajg vill osv, den kan endast va rak, så texten flyter inte samman med bilden alltid. tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
om du vill kan jag erbjuda mig att fixa texten som du vill om det är viktigt
 

DeletedUser

Guest
jo, t.ex. att jag kan få några bilder som du vill ska ligga över, annars så finns det vissa effekter på PS som fixar det :p
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
jo, t.ex. att jag kan få några bilder som du vill ska ligga över, annars så finns det vissa effekter på PS som fixar det :p

haha okej fan va nice då. ja men visst, skicka PM så ger jag dig msn. slipper jag ladda ner jävla photoshop.. min internet e slö åt in i fan.
 
Topp