hitta gamla stats?

backbone

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag spelade i v4 för en massa år sedan men kan inte hitta statistik om hur många byar eller poäng jag hade som mest på den tiden.. hur går man till väga? är det möjligt överhuvudtaget?
 

backbone

New Member
Reaktionspoäng
0
v4 stängdes 2010 men jag kommer bara till 2012 i min sökning.. använde samma nick då som nu..
 

DeletedUser

Guest
v4 stängdes 2010 men jag kommer bara till 2012 i min sökning.. använde samma nick då som nu..

V4 stängde den 7:e oktober 2010, men kontot backbone registrerades inte förrän den 1:e juli 2012, du kanske hade ett annat nick på V4?
 

backbone

New Member
Reaktionspoäng
0
hm... nä jag är säker på att jag hade samma nick.. jag får kolla vidare. jag var med i stammen THX
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hm... nä jag är säker på att jag hade samma nick.. jag får kolla vidare. jag var med i stammen THX

Om kontot backbone hade varit registrerat sedan tidigare, hade det ganska säkert varit omöjligt att registrera det 2012. Det händer att systemet av någon oklar anledning raderar ett konto, men det är extremt ovanligt och det syns alltid om det tidigare har funnits ett konto med samma namn. Kontot backbone har inte blivit använt på någon server före v20, och har aldrig varit raderat, eller bytt namn.
 

backbone

New Member
Reaktionspoäng
0
säger du det så... men vad sjutton hette jag då? jag kan inte få tag på stammen THX (the heretics) heller...
 

backbone

New Member
Reaktionspoäng
0
klart att jag inte hette backbone utan kobben! hur kunde jag glömma det? jaja.. 93 byar? kommer jag aldrig upp i nu för tiden ;)
tack mrsbigmama2003 :)
 
Topp