Hitta-byar-att-utbilda-adelsmän-i-v8 script

DeletedUser

Guest
Det enda scriptet gör är att ge dig vilka byar du kan bygga i. Den säger inte om du har råd eller plats. :p
Jag får se om jag orkar, scriptet var trots allt utformat för v8 och inte v1
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det enda scriptet gör är att ge dig vilka byar du kan bygga i. Den säger inte om du har råd eller plats. :p
Jag får se om jag orkar, scriptet var trots allt utformat för v8 och inte v1

Hmm om det ska ge min dom byarna jag kan bygga i så är det alla mina byar i princip... För fåpå så är det mynt systemet...
Och då failade det scriptet riktigt rejält...:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm om det ska ge min dom byarna jag kan bygga i så är det alla mina byar i princip... För fåpå så är det mynt systemet...
Och då failade det scriptet riktigt rejält...:p

Scriptet räknar alla bruna prickar (dvs byar där du kan bygga adels men ännu inte byggt). :)
 

DeletedUser

Guest
Skriptet har fungerat bra för mig tills jag fick 500 inkommande, de byarna som jag har inkommande på visar bara antal adel jag kan utbilda, ger alltså inte länk till byn. Så använder jag skriptet kommer den långa listan upp med 3 länkar (där jag inte har inkommande).
 

DeletedUser

Guest
Skriptet har fungerat bra för mig tills jag fick 500 inkommande, de byarna som jag har inkommande på visar bara antal adel jag kan utbilda, ger alltså inte länk till byn. Så använder jag skriptet kommer den långa listan upp med 3 länkar (där jag inte har inkommande).

Jag ska ta mig en titt på det sen
 

DeletedUser

Guest
Ojdå, hade helt glömt av det. Har du fortfarande samma problem? Är det någon som kan låna mig ett konto (helst ett stort med premium) på V8?
 

DeletedUser

Guest
Japp, problemet kvarstår, hade inga inkommande så jag fick anfalla mig själv och det är detsamma som innan.
 

DeletedUser

Guest
5euxog.jpg


inkommande på andra byn.
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag ska ta en titt så fort någon vill ge mig ett (tillfälligt) konto på V8
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Räcker det inte med KÖ? Tror det är lättare att få någon att ge dig det än ett konto helt =P
 
Topp