"Historia" i Marknaden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Exempel: Jag skickar 50k trä från en av mina egna byar till en annan. Efter detta vill jag skicka 50k lera från en annan av mina byar till den jag just skickat trä till.
Om jag då klickar på "Historia" borde ju den by jag just skickat till ligga överst på listan där.

Tyvärr är det idag inte så.
"Historia" under marknaden är samma lista som från samlingsplatsen, där listas alltså byarna jag senast skickat trupper på.

Fel fel fel..
 

DeletedUser

Guest
skulle vara nice :)

kör man med samma namn på byarna kan det vara lite jobbigt att hitta rätt på just den byn man söker efter, om man nu inte lagt upp den i favoriter men det känns så jäkla onödigt när "Historia" finns där och man förväntar sig att den ska funka :/
 

DeletedUser

Guest
skulle vara nice :)

kör man med samma namn på byarna kan det vara lite jobbigt att hitta rätt på just den byn man söker efter, om man nu inte lagt upp den i favoriter men det känns så jäkla onödigt när "Historia" finns där och man förväntar sig att den ska funka :/

jag kör med sifferminne i viss mån och minns koordinater, blire för många byar äre dock jobbigt =)
 

DeletedUser

Guest
jag kör med sifferminne i viss mån och minns koordinater, blire för många byar äre dock jobbigt =)

jaja men om du nu som jag har ett sånt dåligt minne att man knappt kommer ihåg att mans ens lirar TW då kan det vara bra med alla sorters hjälpmedel... o ne är inte i pensionsåldern.
 

DeletedUser

Guest
Poängen kvarstår.
Varför finns "Historia" under Marknaden, om inte för att visa de senaste jag skickat resurser till?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp