High Performance Runda 6

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Förra rundan hade däromkring 170 byar, så det talar för att TC har tagit en gammal mall och gjort en förslagstråd av det.

Vad han inte visste är segerkravet kan ha en mycket mer grad mellan max och minimum. Shit happens som de säger.

Tillbaka till frågan: Jo vi tänkte såhär eftersom vi helst inte vill hamna i skorna att behöva stänga rundan under juldagarna eller nyårsdagarna.

Så förhoppningen är att det ska vara lite längre, ungefärligt sagt till mitten av Januari när skolorna drar igång och folk har fått spendera sina lov på TribalWars hehe

Okej tack för ett svar. Då var det som jag tänkte det bottnade i lätja av att behöva slita sig från doppet i glögg grytan :D
 

DeletedUser

Guest
Okej tack för ett svar. Då var det som jag tänkte det bottnade i lätja av att behöva slita sig från doppet i glögg grytan :D

Hoppas verkligen att det inte blir något i den stilen, men finns inga garantier... för jag tänker då inte missa Kalle Anka kl 15.00! :cool:
 
Reaktionspoäng
0
Det kommer vara max 10 personer som spelar classic så dra ner medlemmstaket på stammarna till 5-10 istället om ni vill ha krig.. Kommer bli ett stort kramkalas.
 

DeletedUser

Guest
synd att ni inte aktiverat sovläge. Utan det gynnas co-konton oerhört.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kör ensam och hade hellre sett ett sovläge mitt på dan när hedligt folk sliter sitt annletes svett för att få ihop till skatten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
om du blir överkörd kanske du borde gå tillbax till normala världar och träna och sedan komma tillbax.

Som sagt. classic. aka hight performance är för de mer erfarna spelarna i detta spel.

MvH
Ace
 
Reaktionspoäng
0
om du blir överkörd kanske du borde gå tillbax till normala världar och träna och sedan komma tillbax.

Som sagt. classic. aka hight performance är för de mer erfarna spelarna i detta spel.

MvH
Ace

Överkörd? Träna? Du vet att en normal värld är inte något som classic om man jämför den behövande aktiviteten som behövs på classic. En classic värld behöver en blandning av taktik från normala världar samt en aktivitet och en aning taktik från speed sektionen. Vad jag vet är du värdelös på båda jämfört med mig som har varit en av de allra bästa på .se inom genren speed, samtidigt som jag är medelmåttig eller över medelmåttet på vanliga världar och har spelat med många kända bra spelare som har lärt mig.

Jag tar dig var som helst och när som helst så sluta prata med en sådan nedlåtande ton på inlägget tack.


MVH ViiGoo.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
"Finns alltid en premade som köttar allt motstånd på classic nu för tiden."


Med andra ord blir du överkörd? eller har jag helt fel?


och du slänger ut dig en hel del. så jag gissar på en ung ålder.


jag har inte varit uppkäftig kaxig eller elak på något sätt.

Om man inte "klarar av" Classic så bör man väl inte spela där.

Om du nu är så bra på speed och blir överkörd på classic kanske du borde stanna på speed serverna? ett tips från en spelare till en annan. do what you do best med andra ord,
 
Reaktionspoäng
0
"Finns alltid en premade som köttar allt motstånd på classic nu för tiden."


Med andra ord blir du överkörd? eller har jag helt fel?


och du slänger ut dig en hel del. så jag gissar på en ung ålder.


jag har inte varit uppkäftig kaxig eller elak på något sätt.

Om man inte "klarar av" Classic så bör man väl inte spela där.

Om du nu är så bra på speed och blir överkörd på classic kanske du borde stanna på speed serverna? ett tips från en spelare till en annan. do what you do best med andra ord,

Hur kan du få det jag säger till att jag säger jag blir överkörd? Jag säger ju att det finns alltid en stam som dominerar på classic, de classic jag har kört har jag kört starten legat i toppen sedan tröttnat eller inte orkat vara aktiv, kolla upp fakta innan du kastar ut massa galla.

Det ända jag slänger ut mig är att jag berättar för dig att du tror dig själv vara en bättre spelare än mig när du uttrycker dig på det sättet. Åldern är irrelevant, ditt sätt och nedlåtande ton låter ungefär som det skulle komma från en arg dampen.

Har inte sagt du är käftig eller kaxig jag sa du använde en nedlåtande ton, du kanske har synfel eller svårt att läsa texter?

Jag säger jag har varit. Jag har inte spelat på X antal månader nu, och igen så tar du saken för givet att jag blir överkörd på classic bara för du själv alltid blir det? Vad vet jag.

Sköt ditt så sköter jag mitt, tror du jag blir överkörd på classic är det din åsikt eftersom jag vet motsatsen och skulle inte förvåna mig om det är jag som adlar dig underfejknick nästa gång.

Förövrigt är detta är onödig diskussion, så peace.
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du få det jag säger till att jag säger jag blir överkörd? Jag säger ju att det finns alltid en stam som dominerar på classic, de classic jag har kört har jag kört starten legat i toppen sedan tröttnat eller inte orkat vara aktiv, kolla upp fakta innan du kastar ut massa galla.

Det ända jag slänger ut mig är att jag berättar för dig att du tror dig själv vara en bättre spelare än mig när du uttrycker dig på det sättet. Åldern är irrelevant, ditt sätt och nedlåtande ton låter ungefär som det skulle komma från en arg dampen.

Har inte sagt du är käftig eller kaxig jag sa du använde en nedlåtande ton, du kanske har synfel eller svårt att läsa texter?

Jag säger jag har varit. Jag har inte spelat på X antal månader nu, och igen så tar du saken för givet att jag blir överkörd på classic bara för du själv alltid blir det? Vad vet jag.

Sköt ditt så sköter jag mitt, tror du jag blir överkörd på classic är det din åsikt eftersom jag vet motsatsen och skulle inte förvåna mig om det är jag som adlar dig underfejknick nästa gång.

Förövrigt är detta är onödig diskussion, så peace.


Min viiGooo :D
 

DeletedUser

Guest
För dig att lägga i arkivet jag har inte spelat classic förut men detta blir min första runda :)

spelat en del speed på .net men spelar inte längre då jg inte har lust att sitta dygnet runt då jag aldrig spelar med coa.

Sen ber jag om ursäkt om du tog illa vid. men jag tolkade det du skrev som att du blir överkörd av "pre-mad"

Men vi avslutar diskutionen så kanske vi syns in-game ist

dock kommer jag spela under annat nick vilket är oklart vilket ännu
 
Reaktionspoäng
0
För dig att lägga i arkivet jag har inte spelat classic förut men detta blir min första runda :)

spelat en del speed på .net men spelar inte längre då jg inte har lust att sitta dygnet runt då jag aldrig spelar med coa.

Sen ber jag om ursäkt om du tog illa vid. men jag tolkade det du skrev som att du blir överkörd av "pre-mad"

Men vi avslutar diskutionen så kanske vi syns in-game ist

dock kommer jag spela under annat nick vilket är oklart vilket ännu

Har tyvärr inte tid denna classic då jag nyss tagit upp ett konto på v1. Kanske rundan efter :)
 

DeletedUser

Guest
jag tänkte lägga ner tw efter denna classic :eek: iaf är det planen..
får se om jag kommer tillbax någon gång
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du få det jag säger till att jag säger jag blir överkörd? Jag säger ju att det finns alltid en stam som dominerar på classic, de classic jag har kört har jag kört starten legat i toppen sedan tröttnat eller inte orkat vara aktiv, kolla upp fakta innan du kastar ut massa galla.


Du vart ju överkörd på den senaste kom inte och såg att du slutade innan, då du och kanse nån till försökate adla ner kontot som vann
 
Reaktionspoäng
0
Du vart ju överkörd på den senaste kom inte och såg att du slutade innan, då du och kanse nån till försökate adla ner kontot som vann

Vi var den stam som "köttade" allt dock blev jag backstabbad efter en lång och välplanerad backstabb :) Och jag slutade, men inte direkt jag slutade efter min off var död och min CO var spårlöst försvunnen.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

du blev väl inte backstabbad? patrik11 sa han kickade er men han attackera er inte först de va ju ni som börja attackera honom?.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp