Herregud

DeletedUser

Guest
Hejsan killar och tjejer.

Tänkte bara skriva av mig lite då jag är riktigt irriterad. Jag vet att spelet går ut på att man ska bli så stor som möjligt MEN att ge sig på en mindre spelare bara för att han/hon inte vill ge sig på och ta ut en spelare som spelar i den stam som typ ligger 1:a det är j*vligt fegt , så lågt man bara kan sjunka alltså.

Har adelståg på mig från hunter8 från HOH , enbart bara för att jag ej vill försöka ta ut MANJOK från delete.

Om hon vill ha ut honom varför inte göra det själv då? Nej då är det tydligen bättre att hota en liten spelare som mig och när det ej funkar ja då skickar man adels tåg med mera på mig istället. Riktigt fegt.


Mvh -Orca-
 

DeletedUser

Guest
Har inga problem med någon annan i hoh , det är bara Hunter8 , hon är den enda jag hoppas blir adlad och ägd
 

kneten

Member
Reaktionspoäng
2
Ja ni kan ju försöka, det har ju gått bra för er hittills ? :) Vi på Manjok ser framemot era besök !
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan killar och tjejer.

Tänkte bara skriva av mig lite då jag är riktigt irriterad. Jag vet att spelet går ut på att man ska bli så stor som möjligt MEN att ge sig på en mindre spelare bara för att han/hon inte vill ge sig på och ta ut en spelare som spelar i den stam som typ ligger 1:a det är j*vligt fegt , så lågt man bara kan sjunka alltså.

Har adelståg på mig från hunter8 från HOH , enbart bara för att jag ej vill försöka ta ut MANJOK från delete.

Om hon vill ha ut honom varför inte göra det själv då?
Nej då är det tydligen bättre att hota en liten spelare som mig och när det ej funkar ja då skickar man adels tåg med mera på mig istället. Riktigt fegt.


Mvh -Orca-


haha, herregud hunter, dina försök till ganbang mot oss på manjok är ju riktigt patetiska =) du har ju inte åstadkommit med någonting bra hittils, får väl se om det bättrar sig.

Ni i HoH är snart ett minne blott :)
/Start på Manjok
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
Lugn nu orca och ta det lungt.
Lär dig hur ett adelståg ser ut till att börja med innan du skriver av dig för mycket.
Förövrigt så är inte du mer förbjuden än någon annan att attackeras,det är ett spel.
Och du har ingen adel mot dig,det är vad du tror.
H8
 

DeletedUser

Guest
Lugn nu orca och ta det lungt.
Lär dig hur ett adelståg ser ut till att börja med innan du skriver av dig för mycket.
Förövrigt så är inte du mer förbjuden än någon annan att attackeras,det är ett spel.
Och du har ingen adel mot dig,det är vad du tror.
H8


Klart jag inte är mer förbjuden än någon annan! Dock skulle jag ALDRIG sjunka så lågt att jag går på en stam eller spelare pga att han/eller hon inte vill/kan ta ut någon som du vill ha bort. Skulle iofs inte gå på någon alls som ligger så mycket lägre ner i rank än en själv.
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
Ok,och Manjok har hamnat brevid dig då för att han har adlat en jämbördig spelare menar du??
Har inget personligt emot Manjok som spelare,han kan nog mendet här spelet så det räcker.
Men även jag kan spela hyffsat taktiskt och om alla spelare som attackeras skulle skriva en
Egen tråd om hur synd det är om dem när de har arracker på sig,tror jag det skulle bli ganska trångt här i forum.
Att jag vill ha en by nära min motståndare var ligger det märkliga i det?
Jag har haft 100tals attacker på mig under lång tid,men för mig ingår det i spelet.
Tur inte alla skriver och talar om de attacker de har på sig,det skulle bli en tjock bibel det.
Mvh Ida..
 
Topp