Herregud!

DeletedUser

Guest
Hej TribalWars!

Jag är en före detta ledare för en av stammarna på v10, på sin storhetstid den enda som hade kunnat haft en chans mot AAoD om vi verkligen hade kämpat (Och jag tror att vi hade förlorat även om vi var tre ggr så stora som vi var). Jag är stolt över denna stam och att vi kämpade in i det sista och att de även fortsatte efter jag blev bannad. Men det sista har passerat, det passerade i höstas. Vad är det för konstiga regler TW-teamet följer? AAoD har vunnit världen, och som jag redan nämnt, dom hade redan vunnit den tidigt förra hösten. Så vad jag inte förstår är varför ni inte bara erkänner AAoD som vinnare och ger dom deras PP som dom förtjänat. Jag skulle gissa på att det beror på eran snålhet, att de kvarvarande stora spelarna ska fortsätta köpa PP. Men varför? Ni kanske tjänar ett par tusenlappar extra, grattis, men ni får definitivt inte mer respekt av spelare som mig.

Som motståndare till AAoD borde det vara jag som håller på och säger att världen ska fortsätta, men nu är det Ni. Gör nu det enda rätta och avsluta världen. Jag tycker även att ni kan ge Black Sparkz lite extra premium, hon (Visst var det en tjej, nästan ett år sedan jag snackade med h*n sist??) är det som är mest värd den här vinsten. Alltid mött mig och andra spelare med respekt och en av .se bästa ledare och stamspelare.

Tack!
//Christian
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker även att ni kan ge Black Sparkz lite extra premium, hon (Visst var det en tjej, nästan ett år sedan jag snackade med h*n sist??) är det som är mest värd den här vinsten. Alltid mött mig och andra spelare med respekt och en av .se bästa ledare och stamspelare.

I c u trollin :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hah, nope ^^ Nu var det som sagt er år sedan jag snackade med henne senast, men vad jag minns så var hon väldigt respektfull mot mig hela tiden :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hej Christian,

Lite förvånande att se att en f.d fiende tar till orda och faktiskt ställer sig på vår sida i den här debatten som varit. Men jag är dock inte någon tjej, men tack för det som du sagt ovan. Dock är iaf End Game igång för v10, men inte officiellt utlagt i det här forumet, utan finns att hitta i någon annan forums del, vilket jag inte orkar leta fram just nu, sängen kallar, End Game startade den 1/6. Fast som det ser ut idag, och om det fortsätter som det är nu kommer vi ha plockat alla världens byar innan End Game är över. Och om jag nu minns rätt skrev Nino någonstans att om vi nu tar alla världens byar innan End Game är över, stänger de världen inom en månad. Är dock tråkigt att så många slutar med att spela TW eftersom End Game ska dras ut på..

Men måste även vara synd för tribalwars ägarna/grundarna att veta om att de tappar spelare pga just att de drar ut på tex End Game. Den bästa reklamen brukar oftast vara ens egna trogna skara spelare, eftersom det oftast är på det viset som spel blir kända ( som inte har råd med reklam, även det skrivit av antingen Nino eller Gaffel, var väl för dyrt att ha reklam i sverige? Eller minns jag fel, var ett tag jag läste det? ), genom andra som spelar det och berättar det för folk i sin omgivning, jag är nog inte den enda som började spela Tribalwars efter att en vän bad mig testa spelet. Och jag är nog inte den enda som har fått många vänner att testa på spelet, och även fått vissa att fastna för det. Gissar på att de flesta förstår min poäng i det här.

Pratar dock inte enbart om v10, utan det är flera världar som har fått samma behandling och vissa som fortfarande har frågor och klagomål ute till teamet angående många saker på flera världar. Något som jag däremot inte kommer gå in djupare på här. Det här vet redan teamet, fast i dagsläget görs det inte så mycket åt de gamla världarna, utan det som kommer ske framöver verkar enbart handla om de nya världarna som har ett "fast" slut, iaf verkar det vara det som teamet idag jobbar mest på.

Sen är det sista enbart en vild gissning, men nog verkar det finnas grund för denna eftersom det är på dessa nya världar som det sker mest förändringar med. Men gamla världar ligger i lä och ska istället dras ut på, undertiden som de "kanske" kommer på något bra beslut angående t.e.x End Game.

Finns dock inte så mycket mer att hämta i den här diskussionen eftersom det antagligen inte kommer göras något åt det här, och jag kan nästan lova att nästa värld som ska in i End Game kommer eller har redan haft liknande diskussioner med de ansvariga i teamet om End Game, och så kommer det säkert fortsätta ända tills det enbart finns "nya" världar kvar.

Hälsningar
- Black Sparkz
 
Senast redigerad av en moderator:

Saittam

New Member
Reaktionspoäng
0
Felaktig strategi

Har inte spelat några andra världar än V10 men anser att det utdragna slutet förstör mycket. Jag hade tänkt att börja på någon ny värld när vi vunnit V10 men iom att det har blivit så extremt utdraget så kommer jag inte att börja någon ny värld.
Jag har ingen koll på vilka som driver detta spel/forum men jag kan se en oförmåga att vara tydliga och klargöra vad som gäller. En del säger att det är för att tjäna mer pengar, jag har ingen aning men det verkar smått korkat att inte avsluta världar som för länge sedan är avgjorda. Visst jag har lagt några 100-lappar extra för att vara med ända till slutet men jag kommer ju inte att lägga ner mer pengar på fler världar...!

En del har försökt ge konstruktiv kritik till dem som driver detta men jag tycker att svaren är ganska omogna och leder bara till mer frustration. Jag utgår från att det inte är moderatorerna här på forumet som driver/äger hela spelet och att dom är av lite yngre årgång vilket gör att dom inte riktigt förmår att driva spelet på rätt sätt. Synd, för jag tror man hade kunnat utveckla/utöka detta spel mycket mer om man bytt ut folket mot lite äldre personer som kan se helhetsbilden.
Det är för mig obegripligt att inte de som är ägare till spelet inser detta och agerar.

//Saittam
 

DeletedUser

Guest
InnoGames drar ju bara ut på det hela och ljuger massa. Var väl därför jag drog från denna världen iaf ^_^
 

DeletedUser

Guest
InnoGames drar ju bara ut på det hela och ljuger massa. Var väl därför jag drog från denna världen iaf ^_^

Är väl inte så svårt att räkna ut hur InnoGames tänker och tycker.

"PENGAR PENGAR, VI VILL BARA HA PENGAR, INTE NÖJDA KUNDER SOM SPELAR VIDARE"
 
Topp