Henke, mästerfiskarn! Gangbang United

DeletedUser

Guest
Ni spårar ur. Snart har ni gått över gränsen.

vi skall skärpa oss!

här är min senaste skapelse, hoppas den uppskattas!

3048251b1dc0d55a5d7dfc4de3c5d18a.png
 

DeletedUser

Guest
Mabba återkommer med lite konst!
Hoppas Henke fått sin fångst ;)

Här kommer dikten om Oense, Hopaps den uppskattas! inget i den är menat att vara elakt eller menat som trakaserier utan bara en skildring av kriget :)

Oense

Stammen som inte föll
Utan sina byar behöll

Med Svärd och fana
Slog de en bana

Genom hela sparta
som la sig flata

Snaley var först
Han ville vara störst!

Han föll som en fura
Vem skall nu bestyra?

Henke drog
vendetta dog

Vem skall nu rädda lilla sparta?

Då med fanan i hand
Slog sig JUNC in i brand

Skall mer stammar följa
eller i JUNCs skugga dölja?

Stamm efter stam efter JUNC kom
Oense började undra om

Dom med yxan i sin högra hand
nu hade satt sitt öde i brand?

Vamp som stred så stolt
Fick börja dricka jolt!

Masken satte norden i brand
kunde något stoppa detta band?

Mot Vamp masken stred
Tinglo ville nog ligga sked?

Var det ett gammalt vendetta
eller hade Oense inget på v29 att utretta?

Helt plötsligt slog sig en ny stam fram
Kunde dom få hela världen i sin famn?

Norrlandsguld sökte lyckan
Det sket sig helt i byxan!

Vart skall denna värld ta vägen?
Jag kommer uppdatera er om denna sägen!

Dikten om oense är icke klar
Kommer dom dö eller bli kvar?

[edit] jag är inte hejjare på att stava, så ha gärna överseende med det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bara lägger dessaa bilder här

b61571928725a163b903afd924ec5da8.png

sv29
 

DeletedUser

Guest
Ändå har jag för mig att en viss stam här förespråkar fair play och att dom helst krigar på jämna premisser :D :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bara lägger dessaa bilder här

b61571928725a163b903afd924ec5da8.png

sv29

Ja finns här för dig tjäder ifall du skulle vilja gråta ut. Jag kommer lyssna och trösta.

Vinner ni så kan man ju iaf säga ni förtjänat och vinna ;)

Men låt oss leka med tanken, OM nån ur era fiender skulle gå ur och gå med er i kriget. Vilka skulle det vara?

Vamp? De är ju era huvudmotståndare & de avskyr er lika mkt som ja avskyr vicky. Det är nog rent omöjligt.

Sparta? De startade kriget med er, de har väl mer eller mindre redan förlorat allt, varför skulle de nu sabba för sina allierade?

Junc? De har haft ett finfint sammarbete & de har fått göra sin grej precis som de vela. OM de går med, så kan ni inte garantera en plats till varenda en i dessa 2 stammar. Så varför skulle de svika när de är väl medvetna att läget blir oförändrat, mer att nu blir de sedda som svikare inför nästa världar?

N*G? De känner ja ej så väl, men de har väl fört ett utomordentligt krig mot er & helt ärligt så tror ja ni ser ner på dessa. De har ju gjort de ingen riktigt trodde de skulle göra. Får ni över dem så är de ganska körda, för de har väldigt small front 360 runt vamp junc etc. Slakten skulle bli verklighet på bara några dagar. Det vet de flesta om. MEN om de nu skulle vinna, va får de ut på det? De är 2 stammar, precis som Junc. Varken junc eller NG kommer vinna, De har ej kapacitet att själva spöa oense.

Däremot så finns de säkert kapacitet för att tillsammans spöa vamp när oense är borta. Jag vet ej hur världen har planerat att göra i slutändan, men jag tror att oense nu kallat susa, för why not liksom, kommer torska sen gör resterande stammar upp. De är i mina ögon sett det smartaste och göra. De krävdes hela världen att gå emot oense & 3 månader för att de skulle falla, va får er o tro att nån av de allierade skulle skutta över på er sida o ge er fördel?

Vamp är nog ej lika omöjlig och slå, de vet nog alla om. Sen om de gjort upp på annat sätt, de vet ja ej.

Men fortsätt gärna gråta om hur orättvis världen är :* Den speglar verkligheten på något sett... ;)
 

DeletedUser

Guest
Har väl aldrig gråtit över nåt här? Men kan ju vara trevligt för utomstående att visa hur 3 stammar gick till 7. Hur var det möjligt för dig att ens ta illa upp över detta?

Den som brukar gråta är ju du, hur många gånger i Skype har inte du kommit och "åhh Tjäder vad ska jag göra, kan lika väl gråa, det är hopplöst" på v.19,25,28,29,30 säkert .net med, men vill inte minnas där faktiskt, där sluta du direkt istället.


Förövrigt palla inte läsa texten, har redan huvudvärk så det räcker.
 
Topp