Hejdå Lacostebrat, och andra. blandat NOTOPIC - långt

DeletedUser

Guest
Jaha! så nu blir det min tur att kasta in handduken... inte för att någon besegrat mig ännu eller tagit någon by av mig ännu. Fast å andra sidan är jag ju inte så stor att jag utgör någon utmaning.

Jag slutar för att verkligheten tar ut sin rätt, detta betyder att jag till skillnad från andra som "slutar" :rolleyes: inte alls kommer att finnas på TW.

Så varför skriver en liten och obetydlig spelare som knappt någon känner ett avskedsbrev, och här på det stora forumet? jo för någon har jag ju trots allt lärt känna... Jag vill de ska veta att jag är borta, möjligen kommer Azvareth (kontot) att leva kvar på TW en kort tid till, dock inte jag.

Jag tänkte berätta att anledningen till att jag kom till TW var för mina familjemedlemmar spelade här... person044, glimma (tror xmnjkx nåt spelar med honom i v8 - UrbanT), samt några till... De promotade spelet hårt... och berättade hur kul det var.

Jag var inte lika säker på saken (jag hatar generellt spel) men ville ge det en chans, sagt o gjort jag hoppade in på nästan alla världar (utom två tror jag).

1:an struntade jag i ganska snart... 2:an var jobbig då den två gånger bad om antibotmeasurement en trist bild med hela och icke hela ringar (som om jag skulle vara en bot), och efter att en i v6 fick en annan att anfalla mig i v2 med rätt mycket trupper på min nästan nystartade by... struntade jag i v2.

Jag la sedermera ner allt utom v4.

Jag träffade rätt tidigt på en spelare här kallad Bele78, som var den förste som i någon värld skickat något mot mig (jag var typ 4 veckor), Jag berättade för honom att jag demolerade min by och gjorde mig redo att flytta... Jag sket ju knäck när jag fick se mina allra första inkommande, han bad mig inte flytta utan tog in mig i Absalonfamiljen i stället där han var.

Där fick jag reda på att ett krig pågick mot legenderna... och att Legenderna mycket mycket sakta avancerade om jag fick all information rätt... vi var då tre eller fyra stammar Absalons Riddare, Absalon Väpnare och nåt nord... hade inte så stor koll.

Sedan plötsligt kom ett utspel från Absalons Familjens ledare Maria Hanson om att den spelaren skulle sluta... Jag vet inte om det var i en mindre stark mental stund som spelaren bestämde sig för att skicka all trupp på ledaren i Legenderna hoppa ur stammen och hoppas på att trupp skulle göra största möjliga skada, vart skickade spelaren sin trupp? till fronten...???

nä djupt in i fiendeland där ändå ingen skulle ha nytta av FI's möjligen försvagade byar. Min åsikt hade varit att tillsätta en KÖ och delat ut byarna eftersom... Men saker och ting blev som de blev... ÖL och L var ju inte speciellt långsamma på att tinga de fina byarna.

Efter det blev inget sig likt, Absalons riddare och understammen jag tillhörde mergade gick över till ~AR~... där var det inte mycket liv... man pratade om spioner inplanterade av Lacostebrat... AR Ledningen försökte... men gehöret var värdelöst... Ja på den vägen var det...

Sedan viskade Bele78 till mig och började hysa framtidsplaner för en ny stam, jag hängde på tjafset mest för att ha koll. När så storspelarna i ~AR~ gick över till D3D, lämnade några spelare däribland Bele78 stammen ~AR~, De startade stammen H (hjätarna) jag fick en inbjudan eftersom jag visat intresse...

Efter ett tag... hoppade jag in i H och såg att Hjältarna och Legenderna hade ett mycket nära samarbete... både sinsemellan, man skröt om sitt samarbete med ÖL och att de var skyddade från Ecalos pga ÖL's då IAP med Ecalos, De hade stora planer för K47, de plockade Najufs byar för att hindra Ecalos att sprida sig dit... de hade en lista på stammar de skulle utrota från K47 KOTG familjen bl.a, Absalon samt stammen Ensam (tool), man antydde också att någon spelare från ~AR~ som gick till D3D skulle elimineras och rentav hela D3D i K47 regionen. När så ~AR~ till slut angrep hjältarna gled "flyktingarna" in i stammen -[L]-.

Vår spion i ~AR~ verkade vara borta... Vi fick in en disinformatör en kort stund efteråt, men den är borta.

Jag skulle kunna komma tillbaka till TW till hösten men väljer nog inte att göra det, pga att detta är ett spel där alla känner alla, känner man rätt personer kan man komma undan med i stort sett vad som helst inklusive fusk...

Jag kan inte säga till 100% att -[L]- ägnat sig åt fusk, men en av deras 6 spelare satt KÖ för en spelare i -[L]- där gemensamma attacker utfördes mot en av våra spelare från ordinarie kontot samt KÖ kontot, sannolikheten för att det var samma spelare är stor, en supportbegäran lämnades in, svaret var det vanliga: man ska höra vad spelaren har för förklaring. Ingen respons har givits om att vi hade fel i vårt antagande. Ingen synlig effekt har heller synts på att spelaren har mottagit ett straff.

Hur vet vi att KÖ grejen var riktig, för att en av de våra bjöd in KÖ-kontot och i en undanmanöver från oss, utnyttjades den inbjudan för att ducka ett anfall. Skitdumt? jag vet! värdelös planering? jag vet! men vi kunde se vem som satt KÖ där iaf.

Så! från mig till er, Ha det gott alla jag lärde känna, och till er jag har gjort pissed, ha det gott ni också.

//MVH Azvareth (originalet)

ps: mods, om detta ligger fel, var vänlig flytta det till rätt ställe.
 

DeletedUser

Guest

en spelare i ~AR~ som är bra på att ljuga. han lurade ju mig.

en sida har jag lärt känna av dig azvareth under tiden du spelat, du är en lögnare och kommer förmodligen alltid vara det. därför kan nog inte många som "känner dig" säga att detta är sant för att du spelade med hjälp av dina lögner... det var så du växte. vi tog in dig, du backstabbade oss.... men det är risken man tar vid rekrytering

EDIT: har lärt mig en sak i TW ... jag har jätte många öknamn hos mina fiender.... lacostebrat... lactos.... lactobacillen.....solbrända krockodilen... m.m.
 
Senast redigerad av en moderator:

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Registrerade mig bara för att kunna svara på det här.

Först och främst lyckas du glamorisera ditt backstabbery rätt bra. Jag är imponerad. Du lyckas dessutom få det att låta som om vi (både i H och L) leechar på ÖL och, ja, Ecalos...

Hahaha, alltså... jag tror inte nån spelare i varken ÖL eller Ecalos har attackerat ~AR~ (som är den enda stammen vi "krigar" med), och har dom det lär det inte ha med oss att göra. Faktum är att vi blivit av med ett par byar till Ecalos för att dom tyckte det var lämpligt ;) Vilket lite talar om hur sjukt tighta våra allianser(?) vi skryter om är.

Du kanske ska få din ihopspionade story straight, och sluta snacka så mycket dynga.

För övrigt var anledningen till att H bröt sig ur ifrån ~AR~ att vi inte kände att en stam som ~AR~ med typ 3 "stora" spelare kunde rå på [L]. Jag har samma åsikt nu, och jag tror att vi, sakta men säkert, kommer att adla bort er.

Du är en stolle, och du borde försvinna till IRL omgående. Du är en otrevlig människa och jag kommer inte att sakna dig.

Hej.
 

DeletedUser

Guest
För lång text och innehållet var allt för obetydligt för att jag skulle orka läsa.
 

DeletedUser

Guest
en spelare i ~AR~ som är bra på att ljuga. han lurade ju mig.

en sida har jag lärt känna av dig azvareth under tiden du spelat, du är en lögnare och kommer förmodligen alltid vara det. därför kan nog inte många som "känner dig" säga att detta är sant för att du spelade med hjälp av dina lögner... det var så du växte. vi tog in dig, du backstabbade oss.... men det är risken man tar vid rekrytering

EDIT: har lärt mig en sak i TW ... jag har jätte många öknamn hos mina fiender.... lacostebrat... lactos.... lactobacillen.....solbrända krockodilen... m.m.

Jag ser att du ändrade hela din post...

Ni tog aldrig in mig, jag har aldrig varit med i -[L]-
 

DeletedUser

Guest
Registrerade mig bara för att kunna svara på det här.

Först och främst lyckas du glamorisera ditt backstabbery rätt bra. Jag är imponerad. Du lyckas dessutom få det att låta som om vi (både i H och L) leechar på ÖL och, ja, Ecalos...

Hahaha, alltså... jag tror inte nån spelare i varken ÖL eller Ecalos har attackerat ~AR~ (som är den enda stammen vi "krigar" med), och har dom det lär det inte ha med oss att göra. Faktum är att vi blivit av med ett par byar till Ecalos för att dom tyckte det var lämpligt ;) Vilket lite talar om hur sjukt tighta våra allianser(?) vi skryter om är.

Du kanske ska få din ihopspionade story straight, och sluta snacka så mycket dynga.

För övrigt var anledningen till att H bröt sig ur ifrån ~AR~ att vi inte kände att en stam som ~AR~ med typ 3 "stora" spelare kunde rå på [L]. Jag har samma åsikt nu, och jag tror att vi, sakta men säkert, kommer att adla bort er.

Du är en stolle, och du borde försvinna till IRL omgående. Du är en otrevlig människa och jag kommer inte att sakna dig.

Hej.

Tack så mycket eggeh... när det gäller "backstab" så får du tala för dig själv... Jag gick med i er H men i presentationen om sig själv hos stammen var jag rätt klar med att berätta att jag var på besök och skulle tillbaka till ~AR~, fabricera vilken sanning du vill... men så var det.

När det gäller din "aggression" tror jag det beror på att du känner dig skyldig (som man känner sig själv känner man andra) och försöker rättfärdiga ditt eget handlande... som ett "rätt" beslut. Alternativt har du problem med dina hormoner -men det är rena spekulationer som jag inte tänker dryfta vidare då det så lätt urartar.

Detta är ju ett spel, alla beslut är rätt... du kan inte kalla mig för en backstab och lögnare när ni har gjort detsamma mot ~AR~, och dessutom först...

Jag sa inte heller att ÖL eller Ecalos har attackerat ~AR~ i syfte att attackera ~AR~ som helhet, visst nån by här o där... (om nu inte någon annan spelare i -[L]- tidigare ~AR~ valt att ge bort byar till ÖL)

Oavsett vilket... du spelar hyfsat bra eggeh och kan vara riktigt bra, tygla ditt humör bara. Att förolämpa någon leder aldrig till nått gott, att fuska kanske gör men en förolämpning hos fel person som känner "rätt" vänner kan leda till tja... vad ni nu kallar det nollning... med det inte sagt att jag känner rätt person.

Ecalos, ÖL o alla andra... att det är långtråkigt må vara sant men som sagt

"topic" säger - NOTOPIC och långt...

Sedan Lacoste får jag nog be om ursäkt för att jag försökte vara lite "vitsig" med ditt nick... Du är en grymt bra deffare...

//MVH
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Tack så mycket eggeh... när det gäller "backstab" så får du tala för dig själv... Jag gick med i er H men i presentationen om sig själv hos stammen var jag rätt klar med att berätta att jag var på besök och skulle tillbaka till ~AR~, fabricera vilken sanning du vill... men så var det.

När det gäller din "aggression" tror jag det beror på att du känner dig skyldig (som man känner sig själv känner man andra) och försöker rättfärdiga ditt eget handlande... som ett "rätt" beslut. Alternativt har du problem med dina hormoner -men det är rena spekulationer som jag inte tänker dryfta vidare då det så lätt urartar.

Detta är ju ett spel, alla beslut är rätt... du kan inte kalla mig för en backstab och lögnare när ni har gjort detsamma mot ~AR~, och dessutom först...

Jag sa inte heller att ÖL eller Ecalos har attackerat ~AR~ i syfte att attackera ~AR~ som helhet, visst nån by här o där... (om nu inte någon annan spelare i -[L]- tidigare ~AR~ valt att ge bort byar till ÖL)

Oavsett vilket... du spelar hyfsat bra eggeh och kan vara riktigt bra, tygla ditt humör bara. Att förolämpa någon leder aldrig till nått gott, att fuska kanske gör men en förolämpning hos fel person som känner "rätt" vänner kan leda till tja... vad ni nu kallar det nollning... med det inte sagt att jag känner rätt person.

Ecalos, ÖL o alla andra... att det är långtråkigt må vara sant men som sagt

"topic" säger - NOTOPIC och långt...

Sedan Lacoste får jag nog be om ursäkt för att jag försökte vara lite "vitsig" med ditt nick... Du är en grymt bra deffare...

//MVH


Tygla mitt humör? Du börjar med att ifrågasätta min mentala kapacitet i PM, och här fortsätter du personangreppen med att spekulera om min personkemi. Som jag sa tidigare, sluta snacka så mycket skit. Säker på att du inte skrev fel på din presentation? "Ålder: 41"? Du vände händelsevis inte på sifforna?
 

DeletedUser

Guest
Ingen kommentar... tänker inte göra något som blir ett personangrepp, det var dock ett svar på din uppenbara aggression i PM. detta börjar bli en topic "pajkastning" så jag avslutar det här...
 

DeletedUser

Guest
om du va seriös när du sncakde om min deffning så tack . men du behöver inte snacka skit om andra personers kroppskemi...

även ifall vi kallar dig lögnare så motbevisa det.

och ja jag ändrade mitt inlägg till cirka 50 procent men det var för att jag hade fel uppfattning om dig. men jag kommer sakna dig för du kunde bli något men tyvärr.

som du sa detta är ett spel. bakstabing sker det går att undvika ifall man inte rekryterar. men som sagt du har aldrig varit med i L utan du kollade vårt delade forum...
 

DeletedUser

Guest
Ingen kommentar... tänker inte göra något som blir ett personangrepp, det var dock ett svar på din uppenbara aggression i PM. detta börjar bli en topic "pajkastning" så jag avslutar det här...

admins kan ju låsa den nu eftersom du ber om det.

denna tråd var inte nödvändig i hela början. du ville smutskasta -[L]- vem vet ifall du lyckats vi får se om några dagar eller veckor av vem vi blir adlade... ÖL eller Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
Nej... det var för att berätta vad jag har varit med om, hur jag har uppfattat saker och hur min "twisted" mind har tänkt om allt...

jag ber inte om en låsning... jag bara säger att vidare pajkastning inte kommer att besvaras!
 

DeletedUser

Guest
min deffning e dålig? haha ni vågar ju inte anfalla mig för jag döda flera (minst 15) adelståg av er med cirka vad var det nu igen hmm max 5k defftrupper?

haha och sedan är min deffning dålig ... ni vågar inte anfalla mina byar för ni vet att när ni anfaller väntar 60k av alla deff trupper på er.... :)

ni har lyckats ta en by sedan ni slog ihop era stammar. dom andra småbyarna ni tog på cirka 3k st har jag redan berättat om vad som har hänt. jag dödade alla era tåg tills ni slog ut alla trupperna där. :D

Men det är upp till bevis du kanske är en mycket bättre deffare än vad jag är... du har ju knappt fått ett anfall på dig. tror inte du skulle klara av synkade anfall på hälften av dina byar. din deff skulle ta slut! även om anfallen landade under samma halvtimme.
 

DeletedUser

Guest
? jag förstod inte det där...

För att klargöra, jag vet inte hur mycket deff du har, oavsett hur mycket eller hur lite använder du dem bra... extremt värdelöst bra t.om. till vår olycka!

Jag skulle inget önska hellre än att kunna fortsätta spela, men tyvärr...

studier, flytt, barn blabla... Det går inte...

En man till man strid mellan Alive och mig kanske kunde kunna gå, att jämföra dig och mig är väl lite att jämföra med Micked* & mack* (ÖL) gemensamma aktion med en fd ~AR~ spelare senast i D3D "plockning" (jo jag kollade i TWStats - jag också) av spelaren...

vad har du 2 miljoner snart? jag ligger på lite mer än 200k så det är väl rätt självklart... vem vinnaren blir.

Men återigen även ifråga om Alive blir det bara spekulationer. Jag är inte här då ni drar igång ert nydeklarerade krig mot oss, då ni tyckte er gamla deklaration tydligen var så dålig att den inte kunde kallas ett krig. Inte för att jag vet vad vi har hållit på med då... Hälsat på för en kopp kaffe grannar emellan antar jag!

enuffsaid... Jag kan kanske t.om hitta en ersättare för mig som är riktigt bra och kanske kan bjuda på en match... men det återstår att se, jag raggar fortfarande. Även om jag redan nu har kandidater!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

Att du använder det du har, hur mycket eller hur lite du än har så bra!

att det för vår del blir värdelöst extremt omöjligt näranog på att bryta igenom din deff... se det som en komplimang, från vår sida sett blir det dock värdelöst bra! som att banka huvudet mot väggen!
 

DeletedUser

Guest
Att du använder det du har, hur mycket eller hur lite du än har så bra!

att det för vår del blir värdelöst extremt omöjligt näranog på att bryta igenom din deff... se det som en komplimang, från vår sida sett blir det dock värdelöst bra! som att banka huvudet mot väggen!

tack :) men dock inte bäst

Edit : vet inte hur bra du e så kan inte säga detsammatyvärr. men jag har hört att du skickar bra anfalloch att du får in 4 adlar under samma sekund från samma by
 

DeletedUser

Guest
troligen inte så bra, jag har inte spelat så länge och fick aldrig förmånen att strida... mer än lite i v8... och v7... så det är svårt att säga... dock missade jag ett anfall i v8 på 7 hundradelar... från två olika byar... så "teoretiskt" om man har is i magen och tålamod att vänta ska det gå med Adlar från olika byar på ungefär samma tid... men det är en spekulation bara! och jag kan inte bevisa något...

//Azvareth
 
Topp