Hej och Hejdå V 14

DeletedUser

Guest
Pistvakt tackar för sin tid på v14

Då vi inte har spammat detta forumet så är det säkert massor av folk som inte känner till oss.

Men vi är den lilla stammen Pistvakt som hamnade i de Norra centrala delarna. Vi hade lite otur med oliktänkande ledare i en del stammar - och beslutade oss för att köra solo i väntan på något bättre. Tyvärr för vår del så hittades inte några sådana och med tiden blev vi mer och mer kräsna (samt det smög säkert in lite övermod).

Nåja efter att våra sociala band med DSA avslöjats så tog det inte så lång tid innan ICA hoppade på oss - detta så klart utan den sedvanliga Krigsförklaringen - som kom senare. . . efter ett antal 1000 anfall hade skickats.

Sedan hade vi dock väldigt trevligt i vårt sociala umgänge efter att fas 1 avslutats med ca 5 000 anfall så kom fas 2 ICA med 5,5 milj p hämtar hjälp från TB med 3,5 milj p… då skall vi betänka att de möter ju trots allt 2 spelare. . .

Men då dragbanan skall smörjas och far skall rasta renarna så tackar Coool 123 och Pappa72 för sig

Vi vill även tacka alla de trevliga spelare vi haft härlig PM kontakt med under månaderna som gått
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ni har varit redigt trevliga att konversera med måste jag säga, får därför önska er all lycka irl eller med vad ni nu tar er för =)

Vill även tacka dig Pappa för att du här offentligt hänvisade till ICA då det bara visar att Granberg? även känd som ICA-Stig totalt försökt bullshitta mig, eller ska jag säga backstabba i framtiden, genom att vara "neutral" i vår gangbang? För att sedan hänvisa till vårt delade off topic forum som ett sätt att försöka plocka ut stammar vi har kontakt med. Go go go Granberg och lycka till i en kommande gangbang från SuSa och OPTICO om DSA faller :awsm:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hejhej, på er med! Tack för denna tiden tillsammans i K44!

Fegt att kasta in våra vänner TB? Kanske, men mest så var vi inte var intresserade utav era byar utan bara ville neutralisera er. Och sedan så var TB himla intresserade utav era saftiga byar och även vi är nöjda efter att ha fått stå för köttet:sneaky:. Att även ni väljer att naivt nog kontakta våra vänner angående deff eller offensiv hjälp tycker jag faktiskt var lite konstigt, då ni sedan tidigare bör ha varit medvetna om vår relation? =) Får här även rikta ett tack till TB som tydligen drog ner tiden som ni skulle hålla ut från Augusti till Maj(?).

Lite tråkigt att man inte fick se hur bra ni var defensivt när det började skickas adlar tycker dom flesta, men det är klart att man hellre slutar utan en tappad by än att fortsätta i en vecka och sedan sluta med ett x antal tappade byar.

Annars önskar jag även er lycka till IRL, det är trotsallt bara ett spel.

Till Adam/TGOW/Fd Povel Ramel/RockarMedJesus, vi vet att du är sur på oss, så du behöver inget mer säga.
 

DeletedUser

Guest
Det är bra pappa, ge fan i v14 och sedan så låser vi in v5 och går ut från detta spel sedan :)
 

DeletedUser

Guest
Hänger inte riktigt med här. Att Ica varit på andra sidan är känt sedan länge. Ytor det var samma dag som attackerna började rulla in som jag sa till povel att Ica var emot oss.
 

DeletedUser

Guest
Kära barn kom nu tillbaka till emnet...

Ledsen att ni slutar pappa.
Såg gärna lite fight då jag vet att cool är en bra spelare och hoppas du är likeså.

Förstår att ni ogillar gangbang, men det är så V14 kör.
Det som på andra servrar är otänkbart, fungerar här.

Se det inte som gangbang, vi är ju bara 2 allierade som tar ut stammer utanför alliansen, inget konstigt i det, det är ju så man kommer till toppen på en server, TW är inte hugwars.
 

DeletedUser

Guest
Okej då är vi överens eller nått så slipper jag vara anledningen till att denna tråd stängs.

Pappa72 & Coool 123 respekt till er grymma spelare båda två. Trevliga i chatten osv :)
 

DeletedUser

Guest
All respekt till er som inte tog den enkla vägen utan hedrade vad ni pratat om tidigare. Spelare som erväxer inte på träd och jag hoppas att man får chansen att stöta på er igen på en annan värld.
 

DeletedUser

Guest
Tack alla goda vänner,

Vi kommer att följa v14 med intresse, men utöver det så kommer vi att ta en lång sommar i hängmattan med paraplydrinkar :)
När mörkret kommer till hösten kommer vi vara redo att lägga mycket mer tid på detta spel och då blir det comeback. Hoppas på att träffa på flera av er då igen.
 

DeletedUser

Guest
Tack alla goda vänner,

Vi kommer att följa v14 med intresse, men utöver det så kommer vi att ta en lång sommar i hängmattan med paraplydrinkar :)
När mörkret kommer till hösten kommer vi vara redo att lägga mycket mer tid på detta spel och då blir det comeback. Hoppas på att träffa på flera av er då igen.

Ta ett par paraplydrinkar för oss som spelar också ;)

Lär bli en krigsglad sommar för oss andra.
 
Topp