Hej hopp och skutt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det så att jag är full (som vanligt). Sen är grejen den att jag är tjock också. Med andra ord jag är en stor tjock dino som är full 24/7. Och detta går ju inte ihop eller hur? Och nästan samma sak gäller för resten av mina små/stora dinos. Så därför går vi över till våra andra fyllokompisar i AAOD.
Eftersom dom också är fulla 24/7. Så vi tänker bilda ett stort gäng alkisar som "försöker" spela TW.

Btw "Dino" och några av AAOD ska träffas snart och se vem som är bäst på att supa. Vi tänker lägga upp en "bet-sajt". Så kan ni satsa resurser eller något annat skoj. På vem ni tror är bäst på att supa. Bilder kommer komma upp :)
Ps Dino=tjock=tål mycket=WIN DS

Avslutningsvis säger jag fortsätt supa och spela tw. Glöm RL det finns inte.
Peace and love and understanding.
 

DeletedUser

Guest
Ni krigade imot D-P tillsammans med NBNP.

Sedan väljer ni att gå till en fiendestam (eller ni hade någon pakt med D-P sedan..)
Men ändå går ni över till era gamla fiender.. och krigar istället imot era allys?

Denna värld blir bara roligare och roligare ;):awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
lkrusskl.jpg


Välkomnar er med en skål ;)
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Vi dumma Dinos kunde inte motstå "livets vatten" som Sparkz bjöd på! Vi blev alkisar på direkten! ;D
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Nej inte de där förbannade DINO igen :( Crazy kanske vill att jag tar ett konto i NbNP och bombar skiten ur dina akademier igen? :cool:

:D

Tur jag i alla fall har VIP biljett till öltältet på er lilla träff ;)

//Han som inte ligger i Sparkz baklucka och hinkar bira :p
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Nej inte de där förbannade DINO igen :( Crazy kanske vill att jag tar ett konto i NbNP och bombar skiten ur dina akademier igen? :cool:

:D

Tur jag i alla fall har VIP biljett till öltältet på er lilla träff ;)

//Han som inte ligger i Sparkz baklucka och hinkar bira :p

say w00t. you woud not do that
 

DeletedUser

Guest
Då natten har blivit dag och ett antal personer antagligen vaknar snart med kopparslagare i huvudet anser jag att denna utsvävning härmed är över. Låser tråden då kopplingen till V10 på något sätt tappades bort i baren... ;)


**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp